koht 8kk vauva ja 1050km automatka!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja takemyhand
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

takemyhand

Jäsen
02.06.2007
463
0
16
Elikkä meidän pitäisi Tiistaina lähteä Lapissa käymään, ja mietin että voiko noin pienen kanssa tehdä noin pitkän automatkan? Kannattaako meidän ajaa yötä vasten vai lähteä aamulla?
Ja mitä kaikkea olette ottaneet matkalle mukaan, noin pienelle? Ruokapuoli on siellä jo valmiina ja vaipat! Eli ollaan siellä noin 1-1,5viikoa!

Kiitos neuvoista etukäteen :flower:

jos autossa on ilmastointi niin ei varmaankaan mitään ongelmaa..!yötä asten voisi olla siitä hyvä että laspi vamraan nukkuisi suurimman osan ajasta..jos siis nukkuu hyvin istuimessaan! mutta taukoja kannattaa toki pitää ja muutama vähän pidemipikin..ei paikat puudu kenelläkään =)

Alkuperäinen kirjoittaja mami86:
Niin ja mulla ei ole mitään hajua että kuinka paljon tota vaatetta pitäisi ottaa pojalle matkaan????? :headwall:

riippuu täysin siitä onko sulla perillä mahdollisuus pestä pyykkiä..jos on niin.. niin varaisin kolmen päivän vaateet.. kesällä ku tarvbii varautua sekä kuumiin että viileisiin ilmoihin..niin tavaraa riittää :)

juu, ilmastointi löytyy autosta ja tummenetut lasit, niin ei ainakaan aurinko pääse paistamaan pojan päälle... Kiitos kaikille neuvoista :flower:
Itse olen ihan pihalla, kun tää on mun eke kerta kun lähden näin pitkälle matkalle ton pikku-herran kanssa! Yötä vasten ajateltiin ajaa, koska poika nukkuu muutenkin koko yön, ja eikä muutenkaan niin paljon liikennettä!!

Yhteistyössä