Kohdunvuokraus

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hei kaikki, jotka lukevat tätä.
En oikein tiedä onko tämä oikea paikka keskustella tästä mutta en muutakaan keksinyt.

Olen itse raskaana tällä hetkellä ja lapsi ei ole toivottu, en ole varma haluanko enään lapsia ollenkaan, mutta kuitenkin näin pääsi käymään että olen tässä tilassa, joka oli omaa huolimattomuuttani.

Olen siis päätynyt raskaudenkeskeytykseen mutta asia on vielä menossa eteenpäin etten tiedä päiviä yms. Okei elikkä mennään asiaan.

LAPSETTOMUUS, josta kärsii valitettavasti aika moni pari/ihminen syystä tai toisesta. Koen esim minun tilanteeni heille todella epäoikeudenmukaiseksi, koska itse taas en halua ja silti surettaa tehdä abortti vaan siksi kun olen ollut todella hajamielinen ehkäisyssä. Kysymykseni on siis se että pystyisinkö minä hyödyntämään tämän tilanteen siten että joku pariskunta/ihminen jotka kärsivät lapsettomuudesta voisin ns. Vuokrata kohtuni, joka on siis jo hedelmöittynyt. Viikkoja on 7+1.

Olenko ihan hirveä ihminen kun ajattelen tälläistä? Tarkoitus kuitenkin hyvä. Kertokaa mielipiteitä rohkeasti.

Olen siis reilu 20v. Urheilen, en tupakoi käytä mitään päihteitä. Opiskelen tällä hetkellä jo toista vuotta. Työelämässäkin olen ollut.
 
vierailija
Hei kaikki, jotka lukevat tätä.
En oikein tiedä onko tämä oikea paikka keskustella tästä mutta en muutakaan keksinyt.

Olen itse raskaana tällä hetkellä ja lapsi ei ole toivottu, en ole varma haluanko enään lapsia ollenkaan, mutta kuitenkin näin pääsi käymään että olen tässä tilassa, joka oli omaa huolimattomuuttani.

Olen siis päätynyt raskaudenkeskeytykseen mutta asia on vielä menossa eteenpäin etten tiedä päiviä yms. Okei elikkä mennään asiaan.

LAPSETTOMUUS, josta kärsii valitettavasti aika moni pari/ihminen syystä tai toisesta. Koen esim minun tilanteeni heille todella epäoikeudenmukaiseksi, koska itse taas en halua ja silti surettaa tehdä abortti vaan siksi kun olen ollut todella hajamielinen ehkäisyssä. Kysymykseni on siis se että pystyisinkö minä hyödyntämään tämän tilanteen siten että joku pariskunta/ihminen jotka kärsivät lapsettomuudesta voisin ns. Vuokrata kohtuni, joka on siis jo hedelmöittynyt. Viikkoja on 7+1.

Olenko ihan hirveä ihminen kun ajattelen tälläistä? Tarkoitus kuitenkin hyvä. Kertokaa mielipiteitä rohkeasti.

Olen siis reilu 20v. Urheilen, en tupakoi käytä mitään päihteitä. Opiskelen tällä hetkellä jo toista vuotta. Työelämässäkin olen ollut.
Olet.
Anna lapsi adoptioon kun syntyy. Et voi vuokrata kohtua, se ei ole sallittua.
Kohtusi ei ole hedelmöittynyt vaan munasolu. Btw.

Sulla on tasan 3 vaihtoehtoa.
1. Pidät lapsen
2. Teet abortin
3. Annat adoptioon.

Vai miten luulit neuvolakäyntien ja synnytyksen toimivan kun se lapsi on sinun. Ei sitä voi vaan lahjoittaa toisille ihmisille, ei muuten kuin adoptiossa. Josta ei tietenkään sinulle tule rahallista hyötyä, sitäkö tavoittelit tuolla vuokrauksella..
 
vierailija
Olet.
Anna lapsi adoptioon kun syntyy. Et voi vuokrata kohtua, se ei ole sallittua.
Kohtusi ei ole hedelmöittynyt vaan munasolu. Btw.

Sulla on tasan 3 vaihtoehtoa.
1. Pidät lapsen
2. Teet abortin
3. Annat adoptioon.

Vai miten luulit neuvolakäyntien ja synnytyksen toimivan kun se lapsi on sinun. Ei sitä voi vaan lahjoittaa toisille ihmisille, ei muuten kuin adoptiossa. Josta ei tietenkään sinulle tule rahallista hyötyä, sitäkö tavoittelit tuolla vuokrauksella..

Anteeks nyt vaan rahasta tässä nyt ei ole kysymys, vaan ihan niitä ihmisiä ajatellen jotka eivät saa lapsia niinku tossa aloitus tekstissä taisin mainita.

Mutta hyvä tietää että se ei ole edes sallittua. Olihan tästä jotakin hyötyä.
 
vierailija
Olet.
Anna lapsi adoptioon kun syntyy. Et voi vuokrata kohtua, se ei ole sallittua.
Kohtusi ei ole hedelmöittynyt vaan munasolu. Btw.

Sulla on tasan 3 vaihtoehtoa.
1. Pidät lapsen
2. Teet abortin
3. Annat adoptioon.

Vai miten luulit neuvolakäyntien ja synnytyksen toimivan kun se lapsi on sinun. Ei sitä voi vaan lahjoittaa toisille ihmisille, ei muuten kuin adoptiossa. Josta ei tietenkään sinulle tule rahallista hyötyä, sitäkö tavoittelit tuolla vuokrauksella..
Ei ole hirveä ihminen, ehkä asioista tietämätön, tai tarkoituksella trolli
 
vierailija
Taitaa adoptio olla tässä kohtaa se järkevin vaihtoehto. Suomessa ei ole mahdollisuutta esim avoimeen adoptioon kuten jenkeissä, siellä voi itse vaikuttaa kuka sen lapsen saa ja voi mahdollisesti olla jossain määrin mukanakin lapsen elämässä, saada kuvia ja ehkä tavata silloin tällöin. Olen kyllä kuullut että homopareille on lapsia kannettu niin että sitten on huoltajuudesta luovuttu, mutta siinä toinen niistä on biologisesti sen lapsen isä ja tehty koti-inseminaatiolla.
 
vierailija
Ei tiedä haluaako enääN (se on enää) lapsia, ikää reilu 20.
Kyselee hedelmöittyneen kohdun Vuokrauksesta, tutkimatta asiaa..
On opiskeltu (peruskoulu?) ja oltu töissä..

Sun mahassa on VAUVA. Ei kyse ole mistään kohdunVUOKRAUKSESTA vaan lapsen.. Abortti lienee kohdallasi täysin oikea ratkaisu.

Huolehdi ehkäisystä seuraavalla kerralla :)
 
Se mitä tarkoitat, on adoptioon anto ja se tietenkin on mahdollista. Kohdunvuokrausta tuo ei ole. Kohdunvuokraajalla on itsellään alkio, joko omista tai lahjoitetuista sukusoluista, joka siirretään ”vuokranantajan” kohtuun. Ei ole nykyisin Suomessa laillista, monessa muussa maassa on. Saisi olla mun mielestä laillista täälläkin, kunhan siitä ei pääsisi tulemaan kauppatavaraa eli taloudellista hyötyä ei saisi.
 

Yhteistyössä