Kohdunsuulla punostusta? onko kenelläkään ollut ja mitä tarkoittanut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "itku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"itku"

Vieras
07 vuona papa oli luokka 3 otettiin koepalat joista löyty vain luokka 2 ja siitä asti papa aina olllut luokkaa 2. 2010 viimeksi otettu papa ennen tätä päivää.

Kävin terkkarilla kun tuntui että kierukassa oli jokin vikana.menkkakipuja keskellä kiertoa ja mylös verenvuotoa keskellä kierota ollut jo pitkän aikaa. Nyt myös oikealla puolella rauhaset alavatsalla ja nivusissa kipeät ja turvonneet:( terkka kattoi tilanteen ja sanoi että langat vetäytyneet sisään ja vaikuttaa että on jotenkin vinksallaan siellä otti pois ja lähti kuulemma yllättävän kevyesti. Samalla sanoi että kohdunsuulla on punoitusta ja otti sitten papan.

nyt kauhea pelko ja stressi onko nuo kaikki oireet mistä olen vuoden kärsinyt ollutkin syöpää eikä kierukasta johtuvaa:( APUA!!!

Mulla on joskus ollut punoitusta. En muista edes tutkittiinko papalla tuolloin. Sen jälkeen useamman kerran kuitenkin ollut normaalit papakokeet eikä niissä mitään.

[QUOTE="itku";26578433]Mua huolestuttaa nuo kivut ja ihme vuodotkin mitä on ollut ja nyt varsinkin tuo oikeanpuoleisten rauhasten turvotus:( syöpähän se tästä vielä puuttuiskin..huoh[/QUOTE]

En osaa tuohon mitään sanoa, mutta itse varmaan panikoisin samaa.
Näin aateltuna kysehän voi olla siitä, että kierukka aiheuttanut jonkin tulehduksen, josta johtuu vuodot ja kivut.

Olen tehnyt jo r testinkin ja se oli nega joten siitäkään ei ole kyse.. Ovulaatio minulla on kyllä ihan näinpäivinä tuloillaan joten en tiedä liittyisikö siihen tuo punoitus. aiemmin ei kyllä ovulaatiossa oel mitään kosketusarkoja kohtia vatsalle tullut eikä imusolmukkeet turvonneet:(

Minä veikkaan, että kun se kierukka on ollut vinksallaan, niin se on aiheuttanut tuonne punoitusta ym. tulehdus oiretta. Kannattaa rauhoittua nyt. Murehtii sitten vasta jos aihetta on.

Mulla oli jo nuorena ja ensimmäisessä seurustelusuhteessa/ensimmäisellä gynekäynnillä punoittava kohdunsuu. Gyne sanoi sen johtuvan poikaystävän kookkaasta vehkeestä, joka usein tökki kohdunsuuta yhdynnän aikana.

[QUOTE="itku";26578715]toivon toella että olis jotain tulehdusta! mietin tässä että 2 viikkoako joudun tosiaan nyt elää tässä epätietoisuudessa:([/QUOTE]

Niin, voisihan sitä koittaa varata gynelle aikaa, jos pääsis sitä ennen?

Joskus menneinä aikoina mulla kans kohdunsuu punoitti ja löyty klamydia. Melkoinen ylläri sillä vakituista seurustelua takana silloisen avokin kanssa oli 3,5 vuotta. Itse en ollut käynyt vieraissa eikä hänkään myöntänyt ... tiedä sitten totuutta. Suhde kyllä jatkui tuonkin jälkeen vielä nelisen vuotta.

Yhteistyössä