Kohdunsuu pehmentynyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyssäri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyssäri

Vieras
Hei
Itsellä menossa rv 27 ja tänään neuvolalääkärissä todettiin pehmentynyt kohdunsuu mutta on kuitenkin kiinni. Vasta kotona huomasin sen kortista, lääkäri ei sanonut siitä mitään. Onko normaalia näihin viikkoihin nähden? miten teillä on?

Mulla lääkäri totesi kohdunkaulan olevan pehmeähkö ja laittoi ruksin korttiin kiinteän ja pehmeän puoliväliin, mutta ei sitten sen enempää asiaa kommentoinut enkä osannut siinä kysyäkään. Oletin, että lääkäri olisi jotain sanonut jos on jotain huolestumisen tms. arvoista asiassa. Pituutta kohdunkaulalla oli kuitenkin vielä lähes 4cm. Olen ymmärtänyt että tämä olisi tärkeämpi..?

mulla on ainakin tiukka miehen mielestä enkä mä siihen lääkärin kommentia tarvitse. (sen saa treenaamalla sellaseksi ihan kuin lihakset muutenki. teette vaan supisteluliikkeitä ja lantion nostelua lattiasta ylös selinmakuulta.)

Tää oli kyllä IHANA! Lantionlihasten jumppaaminen ei kyllä taida paljoa vaikuttaa siihen milloin ne paikat aukee ja vauva syntyy ;)

Ap:lle sanoisin, että ei kannata huolestua. Mulla on toinen raskaus menossa ja lääkärissä rv 34 todettiin, että oli sormelle/1 cm auki ja olisko kohdunkaulakin vähän pehmentynyt ja lyhentynyt. Tässä sitä nyt kuitenkin mennään jo puoliviikkoa YLI lasketun ajan, ettei se välttämättä tarkoita mitään.

Yhteistyössä