Kohdunnipukka ja ovis

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TaikaSäde
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

TaikaSäde

Jäsen
17.12.2007
200
0
16
Kertokaapa joilla kokemusta tuon nipukan tunnustelusta.

Eli... Mulla alkoi liman eritys kp 14 ( kohdunnipukkaa en silloin kokeillut ). Nyt tätä limailua on jatkunut kp:lle 20 asti ( mikä on tänään ) ja olen kokeillut nyt kolmena peräkkäisenä päivänä nipukkaa ja se on joka kerta ollu ihan apposen auki, mutta kova. Kuukautisten aikaan on aivan pehmeä.

Miten kauan teillä kestää limailu oviksen aikaan ja kuinka kauan tuo nipukka tuolla suutaan aukoo?

( Ja vielä kerron, että kiertojen pituus on vaihdellut 27-40. )

*muoks*

Ja parina viime päivänä alamasu on jomotellut ja tuntunut kummalle. Ei ole ollut kipeä vaan kummallinen.

mä sen verta kokeillu et kn ollu vähä auki mut hitusen kova mut oviksen aikaan se oli selvästi täysin auki ja huulimainen sekä ihan pehmeä.. seur. pvänä se nous täysin ylös ja meni kovaks. Eli ovis oli tuolloin ku se oli täysin auki. Jollain negakierto oli ollu tommonen mut sit ku oli raskautunu ni sit sillo se ei ollukaa sit pompannu ylös vaan pysyny viel vähä pehmeenä mut menny kii ja ollu suht alhaal ja vast menkkoja kohden noussu ylemmäks. Selllasia täl kertaa.. jos täst ny mittään apua oli mut kerroimpahan mitä itelläni oon huomannu :) ja siis tost ko oli huulimainen ni 14 pvä pääst tasan alko menkat et kyl se ovis sillo oli.

Moikka..Ite olen alottanut ton nipukan tunnustelun ja kolmisen päivää sitte se oli ihan kova, mutta eilen suht kova vaikka se nipukan reikä olikin jo hieman auennut..ovis on tulossa, koska masua on juiminut mutta limat on vielä tulematta. Mielenkiinnolla odottelen et millanen siit rööristä muuttuu kun ovis tulee päällensä(tikutan siis ovista) :p
Sitä mietin, että onko se nipukan suu aina hiukan auki? Koska pakkohan sen olis, et simpat pääsee sisää esim.3päivää ennen ovista..kun eihän ne siel emättimes voi uiskennella :o vai miten tää homma etenee..?

Yhteistyössä