I
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Pitääks tässä nyt sit varautua TODELLA nopeaan synnytykseen kunhan sen aika tulee? Kanava siis hävinnyt ja pari senttiä auki...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Pitääks tässä nyt sit varautua TODELLA nopeaan synnytykseen kunhan sen aika tulee? Kanava siis hävinnyt ja pari senttiä auki...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Pitääks tässä nyt sit varautua TODELLA nopeaan synnytykseen kunhan sen aika tulee? Kanava siis hävinnyt ja pari senttiä auki...
Ei tuo paljoa ole. Mulla ekasta 4 cm auki kuukausia, toisessa 6 cm auki viikkoja ja toinen meni vielä yliajalle, syntyi tosin syöksynä.
Alkuperäinen kirjoittaja kysymys:Voisiko joku vastata mun kysymykseeni? Onko siis kohdunnapukka ja kohdunkaula samat asiat?
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Pitääks tässä nyt sit varautua TODELLA nopeaan synnytykseen kunhan sen aika tulee? Kanava siis hävinnyt ja pari senttiä auki...
Ei tuo paljoa ole. Mulla ekasta 4 cm auki kuukausia, toisessa 6 cm auki viikkoja ja toinen meni vielä yliajalle, syntyi tosin syöksynä.
no ei kai tää mikää kilpailu ole