kohdunkaula

  • Viestiketjun aloittaja rv 39
  • Ensimmäinen viesti
rv 39
Hei. Aihe ehkä hieman outo, mutta kysyn kuitenkin. Kun viimeksi kokeiltiin kohdunkaulanpituus niin se oli alle kaks senttiä ja hieman auki. No siitä on jo kolmisen viikkoa. Tänään on supistellut semi-kipeesti ja kokeilin itse kohdunkaulaa jota ei tuntunut kun n. 0,5 cm ja se oli auki ainakin 2 cm. Voisikohan synnytys olla jo käynnissä. (toivoo kovasti) ja onko mahd. että itse tunnustelemalla voi saada hyvän arvion. Olen aikaisemmin kokeillut ja silloin kohdunkaula tuntui selvästi pidemmältä. Siis ihan selvältä nyppylältä.
Olen ehkä outo, mutta onko kukaan muu saanu itse tuloksia kokeilemalla..? :whistle:
 
myy
ite olen yrittänyt kokeilla mutta en taida oikein osata....jos sä osaat ja tunnet selkeen eron ni hyvin mahdollista että kohta pääset synnyttää riippuen tietenki siitä että miten nopeesti paikat aukee.kokeile vaikka "nyplätä"nännejä se on kuulemma aika tehokasta auttaa supistelee.
 
rv 39
Eli siis emättimen perällä tuntuva "nyppylä" on kohdunkaula ja sen pituuden saa suurinpiirtein arvioitua kun tunnustelee sen alusta päähän asti. Hankala selittää. mutta itsellä se nyppylä oli selvästi lyhempi ja sen sisus auki. Kohdunkaula oli mulla kalvoihin asti auki ku tuntu skiöpussi sormenpäähän selvästi. Vesi silleen "hölsky" vähän vauvan päätä vasten. vauva on mulla niin alhaalla ku mahd. Mutta en ole sata varma voinko luottaa omaan arvioon ja siksi haluaisin kokemuksia muilta. :)
 
rv 39
Kääk. Taitaa olla tosi kyseessä ku kävin puolen tunnin sisään kolmesti "tyhjennyksellä". Eli supistukset tyhjentää suolta. :x
(oon kärsiny pari viikkoa ummetuksesta niin hieman outoa tää tämmönen)
Alkoipas jänskättää... =)
 
rv 39
Olen edelleen yhdessä paketissa. Yöksi rauhoittuivat. voihan Pee... No tänään käyn lenkillä ja saunon ja toivon ja rukoilen että lähtö tulis. Olo jo lievästi tukala... :$
 

Yhteistyössä