kohdun ulkoisesta ja tuulimunaraskaudesta pari kysymystä

• Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti
harmaana
näyttääkö molemmissa testi plussaa? jääkö molemmissa kuukautiset normaalisti pois? voivatko olla oireettomia? ongelmana on siis se että kuukautiset jäivät pois. testi näyttää haamuplussaa siis tosi heikko positiivinen. kuukautiset myöhässä jo yli 2 viikkoa kuitenkin. ei mitään muuta selkeää raskausoiretta. olisiko kyseessä jotenkin viallinen raskaus?

Alashandra pikana
Tuulimunasta ei ole kokemusta, mutta kohdunulkoisessa tuli vahva plussa. Vuotoa alkoi sykäyksinä tulemaan ja sitten pääsin ultraan jossa todettiin tuo kohdunulkoinen. Ei onneksi kerennyt puhjeta. Muita oireita ei ollut kuin vuoto, ei kipua yms.

minulla
minulla näytti erittäin vahvaa plussaa,ja heti kun kuukautisten olis pitänyt alkaa,ja raskausoireet oli vahvat,ja tuulimuna.

tavallisessa raskaudessa ei ole ollut juurikaan oireita.ei oireettumuus tarkoita että jokin olisi vialla!!ei todellakaan!!

vieras
Mulla on molemmissa ollut plussa, kohdunulkoinen puhkesi munatorvessa 9. viikolla ja kamalien kipujen vuoksi olin jo silloin sairaalassa.
Jos tuntuu hartiapistoa tai kovia alavatsakipuja, täytyy heti mennä lääkäriin.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
tuleeko tuossa tuulimunassa tai kohdunulkoisessa yleensä normaaleja raskausoireita?
Voi tulla. Istukkahormonia erittyy ensin samalla tavalla tuulimunassa. Kohdunulkoisessahan ne istukkahormonimäärät voi olla korkeammatkin kuin kohdunsisäisessä. Kohdunulkoinen oireilee viimeistään voimakkaina alavatsasärkyinä.

Yhteistyössä