Kohdun kasvukipuja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myymä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myymä

Vieras
Pitäisköhän huolestua vai tuntuuko kohdun kasvukivut suht "voimakkailta"

Eli mulla tuntuu ikäänkuin "supistukselta" mutta siis tietenkin lievänä sellaisena, mutta sellainen paine alamassulla ja pientä menkkamaista juilintaa. Mitään vuotoa siis ei ole ollut..

rv HUIKEAT 4+6 :D

Kiitos vastauksista!! :) vieläkin vastaanotetaan mutta vaikka kuinka vannoo itelleen et "älä nyt painkoi kun nautit vaan" niin pelko on perseessä lähes koko ajan!

Nyt yritän vain nauttia! ;)

..vielä huimemmat rv 4+3 (plussasin jo kp25/28) ja koko ajan on tunne että menkat alkaa, juilii alamahaa välillä aika rankasti ja itseasiassa kipu on kovempaa kuin mitä mun kuukautiskivut yleensä onkaan. :( Sitten kun tuota valkovuotoa on nyt aika runsaasti niin on vielä se tunne että taas jotain hulahtaa pöksyihin ja vessaan on juostava tarkistaan. Rasittavaa muutenkin tuo vessassa ramppaus ja nyt sitten vielä AINA täytyy se paperi tarkistaa ihan neuroottisena ettei vaan mitään punasta pilkahda sieltä... Toista vauvaa odotan, en kyllä muistanutkaan tätä hysteriaa enää! :) Kaipa tämä tästä taas helpottaa kun viikkoja kertyy lisää!

Itsellä menkkamaisia kipuja jatkuvasti ja paljon. Vuotoa ei tule, mutta eilen illallakin olin niin kipeä että piti olla sohvalla sikiöasennossa hiljaa paikallaan, hyvä ettei hengittämättäkin. Tänään ollut koko päivän vähän sellainen ollakko vai eikö olla kipeä, koko ajan tuntuu jotain. Ilmeisesti tosiaan kuuluu asiaan tällaiset kolotukset... Itsekään en meinannut edes tehdä koko testiä kun olin niin kipeä jo viikon ennemmin, koko ajan odottelin vain siteet laukussa että koska alkaa vuoto. Sitten tein varmuuden vuoksi testin kun suunnittelin aloittavani erään vähän rankemman ruokavalion ja kas, eipäs aloitettukaan... :) Nyt ollaan rv 5+6

Yhteistyössä