ennenaikainen synnytys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakkari harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vakkari harmaa

Vieras
Mistä olet tiennyt, eetä se on menoa nyt ja paljonko viikkoja?

Minulla on supistellut rv 24 alk. ja nyt kolme edellistä yötä pahimipia :/ Eilen illalla alkoi kymmenen aikaan ja haittasi nukahtamista pari tuntia, olin ihan siinä vaiheilla että lähden näytille, mutta en sit kuitenkaan ja ne meni ohi.

Oireita siis eilen illalla: koko alaselkää jomotti (niin kuin pahin menkkakipu) Sitten kun supistus tuli pisti yhteen tiettyyn kohtaan aina ja kipu siirtyi viiltävänä kohdun puolelle (irvistelemällä nuo vielä kesti, mutta ei puhettakaan että olisin niiden kanssa nukkunut :/ ) Tuota kesti siis sen vajaa 2 tuntia. Pitäisköhän oikeasti huolestua? Olen yleensäkin niin vaikea lähtemään lääkäriin, mutta onko tuo nyt raskauteen kuuluvaa "normaalia pientä" ennakoivaa supistelua vai ???

Rv 29

Kannattaa ainakin ottaa neuvolaan yhteyttä ja jutella supistuksista terveydenhoitajan kanssa. Kivuliaat supistukset ja noin kauan kestäneet, ei yleensä kuulu noille viikoille.

Kiitos vastauksista

Koitin soittaa neuvolaan, mutta siellä ei vastattu olivat kaikki jossain palaverissa. Ajattelin nyt kuitenkin kattoa huomiseen mihin tämä kehittyy, eilisen illan jälkeen ei ole supistellut, selkä on kyllä kipee edelleen Ja minulla reilu viikko sitten lääkärillä kohdun tilanne oli hyvä eli silloin ei ainakaan ollut mitään muutosta tapahtunut vielä, seurailen tilannetta ja soitan ainakin sinne neuvolaan huomenna jos ei tule lähtöä illalla En kyllä taida uskaltaa toista iltaa kärvistellä supistelujen kanssa jos tulevat vielä samanlaisina kuin eilen :/

Yhteistyössä