Köyhyys on yleensä oma valinta.

  • Viestiketjun aloittaja oma valinta
  • Ensimmäinen viesti
"aloittaja"
[QUOTE="vieras";27466737]Olet maannut sairaalassa ja viimeisillä voimillasi etsinyt deittejä? Taidetaan puhua hieman eri sairauksista :D Ja kun joka paikassa ei saa olla läppäriä niin mikä sitten neuvoksi..? Hoitajien lähentely?[/QUOTE]

Puhelinkin on keksitty,oma valinta jos haluaa jatkaa elämää köyhänä.
 
"vieras"
[QUOTE="aloittaja";27466750]Puhelinkin on keksitty,oma valinta jos haluaa jatkaa elämää köyhänä.[/QUOTE]

Mitä se puhelin tähän nyt liittyy? Saako puhelimen käytöstä lisävoimia sairastamiseen vai...? Ja minne sillä puhelimella pitäisi soitella? Vai oletatko tosiaan että kaikilla on jotkut netit käytössä puhelimissa? Entäpä ne sairaalat joissa puhelimen käyttö on kielletty?
 
Nojoo, kyllähän kovalla työnteolla (jos on valmis tekeen mitä vaan) melko varmasti rikastuu, mutta joittenki kohalla se vaatii niin paljo enemmän ponnistuksia, et ei ehkä jaksa kuitenkaan.
 
Viimeksi muokattu:
"aloittaja"
[QUOTE="vieras";27466764]Mitä se puhelin tähän nyt liittyy? Saako puhelimen käytöstä lisävoimia sairastamiseen vai...? Ja minne sillä puhelimella pitäisi soitella? Vai oletatko tosiaan että kaikilla on jotkut netit käytössä puhelimissa? Entäpä ne sairaalat joissa puhelimen käyttö on kielletty?[/QUOTE]

Ei kukaan sairaalassa ole vuosikausia korkeintaa muutaman kuukauden tai viikon.
 
"vieras"
[QUOTE="aloittaja";27466718]Kyllä mä ainakin olen sairaana jaksanut etsiä.Sairaanakin voi laittaa esim.cahattiin deitti-ilmoituksia ja puh.numeron ja sitä kautta löytää miehen.Omaa laiskuutta jos haluaa aina olla köyhä.[/QUOTE]

Miehenkö kautta ajattelit parantaa elämänlaatuasi?
Niin paljon että sairaana jaksat laittaa deitti-ilmoituksia.

Järjenköyhyyttä tämä aloitus kyllä näyttää olevan...
 
"aloittaja"
[QUOTE="vieras";27466799]Nyt viimeistään meni sun provos ihan pieleen :([/QUOTE]

Ei ole provo ja jos on vaikeavammainen tms joka joutuu vuosia olemaan laitoksessa niin hän varmasti pysyy köyhänä,mutta normaali sairas joka ei ole jatkuvasti sairaalahoidossa pystyy kyllä varakkaan miehen löytämään.
 
hahhaa
[QUOTE="aloittaja";27466819]Ei ole provo ja jos on vaikeavammainen tms joka joutuu vuosia olemaan laitoksessa niin hän varmasti pysyy köyhänä,mutta normaali sairas joka ei ole jatkuvasti sairaalahoidossa pystyy kyllä varakkaan miehen löytämään.[/QUOTE]

Aika venäläinen ajatus, että pakko löytää varakas mies!Hah haa.

Mitäs jos vaikka hankkisit hyvän työpaikan ja rikastuisit ihan itse? Liian vaikeeta?

Miksi jankutat varakkaista miehistä? Ei taida sinulla ainakaan sellaista olla...
 
"aloittaja"
Aika venäläinen ajatus, että pakko löytää varakas mies!Hah haa.

Mitäs jos vaikka hankkisit hyvän työpaikan ja rikastuisit ihan itse? Liian vaikeeta?

Miksi jankutat varakkaista miehistä? Ei taida sinulla ainakaan sellaista olla...
Laitoinkin aloitukseen että on muitakin tapoja kuin rikas mies,voi opiskella,hommata hyväpalkkaisen työn yms mutta kenenkään edes suht.terveen ei tarvitse suomessa olla köyhä.
 
Blue
Joo, helvettiäkö sitä valita puolisoa rakkaudesta, valita tehdä vain yhtä työtä ja viettää loppuaika perheen kanssa, valita tehdä työtä mistä itse nauttii vaikka se oliskin matalapalkka-ala yms yms. Kaikkihan voi olla johtajia, tai ainakin naimisissa sellaisen kanssa.

Kiitos ap, silmäni avautuivat!
 
"aloittaja"
Joo, helvettiäkö sitä valita puolisoa rakkaudesta, valita tehdä vain yhtä työtä ja viettää loppuaika perheen kanssa, valita tehdä työtä mistä itse nauttii vaikka se oliskin matalapalkka-ala yms yms. Kaikkihan voi olla johtajia, tai ainakin naimisissa sellaisen kanssa.

Kiitos ap, silmäni avautuivat!
Ei kaikki varakkaat miehet ole vanhoja joihin ei voisi rakastua.Ja jos haluaa tehdä töitä matalapalkka-allalla on ymmärrettävä että silloin olisi parempi tehdä kahta työtä että tienaisi enemmän.Kaikki on omaa valintaa.
 
Blue
[QUOTE="aloittaja";27466886]Ei kaikki varakkaat miehet ole vanhoja joihin ei voisi rakastua.Ja jos haluaa tehdä töitä matalapalkka-allalla on ymmärrettävä että silloin olisi parempi tehdä kahta työtä että tienaisi enemmän.Kaikki on omaa valintaa.[/QUOTE]

No niinhän mä sanoin. :)
 
[QUOTE="aloittaja";27466886]Ei kaikki varakkaat miehet ole vanhoja joihin ei voisi rakastua.Ja jos haluaa tehdä töitä matalapalkka-allalla on ymmärrettävä että silloin olisi parempi tehdä kahta työtä että tienaisi enemmän.Kaikki on omaa valintaa.[/QUOTE]

Juhana Vartianen num. 2 se siellä huutelee?
 

Yhteistyössä