Koetatteko bongata palstalta tuttujanne?

Tuleeko teille välillä tunne, että joku palstailija onkin tuttunne? Minun täytyy aina välillä käydä profiilista lukaisemassa, että voisiko olla tuttu henkilö kyseessä, jos esim. lasten iät, asuinpaikkakunta tms. jutuissa täsmää. Mutta enpä ole vielä kertaakaan osunut oikeaan :)

vieras
Minä olen pongannut yhden tuttuni keskustelupalstalta (ens siis kaksplussalta kuitenkaan..).. Luin muutaman kerran hänen juttujaan ja aloin miettiä, että kylläpä kuulostaa tutulta.. Profiili paljasti, että oli paljon yhteistä tuttuni kanssa ja aikani juttuja luettuani tajusin, että sama henkilö kyseessä.. tuttu ei tiedä, että hänen kirjoituksiaan olen lukenut, lopetin sen homman, koska sain tietää hänen elämästään enemmän kuin olisin halunnutkaan..

En, mutta minut on kuulemma bongattu. Ja kertoja sanoi sen vielä tyyliin "hähähää, noloo, tunnistin sut" vaikka pärstäni on profiilissa, ja olen kertonut esim. lasteni harvinaiset nimet täällä, sekä asuinalueen ja kaupungin mistä olen, mitä en varmaankaan tekisi jos yrittäisin pysyä tuntemattomana :headwall: .
Ja joku perhekerhotuttukin on kuulemma mut täältä tunnistanut.

Naapuri
Olen tältä palstalta erään naapurin rouvan (äärimmäisen uteliaan sellaisen) bongannut ja sen jälkeen olen tarkoin harkinnut, mitä omalla nikilläni kirjoittelen. Jos on vähänkin sellaista, mitä en hänen halua tietävän, kirjoitan sen harmaana.

En tiedä onko kukaan minua täältä tunnistanut ja en kyllä toisaalta edes halua tietää...
Itse olen bongannut yhden kaverini mutta en ole siitä koskaan hänelle kertonut enkä kerrokkaan, saa minun puolestani jatkossakin palstailla ihan anonyymisti.

Ainoostaan niitä jotka ovat tulleet tätä kautta tutuiksi, eli yritän bongata palstalta kavereitani, että ovatko samaan aikaan linjoilla....
irl tuttuja täällä tuskin on, enkä ainakaan yritä bongata niitä.

Yhteistyössä