Täh? Mitenniin ei maksa vajaalta kuukaudelta?Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Siis no voihansunperssereikäsoikoon kun eivät voi maksaa vajaalta kuulta tuota vaikka hakemukset olis viety aikapäiviä sitten sisään |O |O
Jumankekka että ottaa aivoon (ja ei, kukaan ei ole kertonut että tekevät noin :kieh: )
Joo, miula eka tulis 11.9-30.9 ja hakemus jätetty viime kuussa ja viimenen lokakuuta tulee vasta rahaa.Alkuperäinen kirjoittaja kipsutin:Ei ymmärrä, mulle maksettin 14.8-31.8 kotihoidontuki, ja maksupäivä oli 31.8. Hakemus jätetty 1.8!
Meillä oli sama juttu mut viime kuussa, kyllä on miehen visa vinkunutAlkuperäinen kirjoittaja kookosta:Joo, miula eka tulis 11.9-30.9 ja hakemus jätetty viime kuussa ja viimenen lokakuuta tulee vasta rahaa.Alkuperäinen kirjoittaja kipsutin:Ei ymmärrä, mulle maksettin 14.8-31.8 kotihoidontuki, ja maksupäivä oli 31.8. Hakemus jätetty 1.8!
Noh, kai sitä jostakin saa riivittyä rahaa ruokaan ens kuussakin.
Ompas pyllystä, et toisille tulee ja toisille ei!!Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Joo, miula eka tulis 11.9-30.9 ja hakemus jätetty viime kuussa ja viimenen lokakuuta tulee vasta rahaa.Alkuperäinen kirjoittaja kipsutin:Ei ymmärrä, mulle maksettin 14.8-31.8 kotihoidontuki, ja maksupäivä oli 31.8. Hakemus jätetty 1.8!
Meillei (onneksi) visoja ole.Alkuperäinen kirjoittaja niin tuttua...:Meillä oli sama juttu mut viime kuussa, kyllä on miehen visa vinkunutAlkuperäinen kirjoittaja kookosta:Joo, miula eka tulis 11.9-30.9 ja hakemus jätetty viime kuussa ja viimenen lokakuuta tulee vasta rahaa.Alkuperäinen kirjoittaja kipsutin:Ei ymmärrä, mulle maksettin 14.8-31.8 kotihoidontuki, ja maksupäivä oli 31.8. Hakemus jätetty 1.8!
Viimeinen pankkipäivä kuukaudessaAlkuperäinen kirjoittaja vieras :kodinhoito tuki maksetaan aina viiminen päivä kuukaudessa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1