kodinhoitotuen maksupv tässä kuussa

Siis no voihansunperssereikäsoikoon kun eivät voi maksaa vajaalta kuulta tuota vaikka hakemukset olis viety aikapäiviä sitten sisään |O |O
Jumankekka että ottaa aivoon (ja ei, kukaan ei ole kertonut että tekevät noin :kieh: )

kipsutin
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Siis no voihansunperssereikäsoikoon kun eivät voi maksaa vajaalta kuulta tuota vaikka hakemukset olis viety aikapäiviä sitten sisään |O |O
Jumankekka että ottaa aivoon (ja ei, kukaan ei ole kertonut että tekevät noin :kieh: )
Täh? Mitenniin ei maksa vajaalta kuukaudelta?

vieras
Tuki maksetaan kerran kuukaudessa jälkikäteen tuen saajan pankkitilille kuukauden viimeisenä arkipäivänä. Sitä ei makseta kuukautta lyhyemmältä ajalta.

Kelan sivuilta

Alkuperäinen kirjoittaja kipsutin:
Ei ymmärrä, mulle maksettin 14.8-31.8 kotihoidontuki, ja maksupäivä oli 31.8. Hakemus jätetty 1.8!
Joo, miula eka tulis 11.9-30.9 ja hakemus jätetty viime kuussa ja viimenen lokakuuta tulee vasta rahaa.

Noh, kai sitä jostakin saa riivittyä rahaa ruokaan ens kuussakin.

niin tuttua...
Ei ymmärrä, mulle maksettin 14.8-31.8 kotihoidontuki, ja maksupäivä oli 31.8. Hakemus jätetty 1.8!
Joo, miula eka tulis 11.9-30.9 ja hakemus jätetty viime kuussa ja viimenen lokakuuta tulee vasta rahaa.

Meillä oli sama juttu mut viime kuussa, kyllä on miehen visa vinkunut :(

kipsutin

:eek: Ompas pyllystä, et toisille tulee ja toisille ei!!

Alkuperäinen kirjoittaja niin tuttua...:

Meillä oli sama juttu mut viime kuussa, kyllä on miehen visa vinkunut :(
Meillei (onneksi) visoja ole.
Mutta eiköhän sitä vaikka isukilta sen verran lainaan saa että perunoita saa ostettua.

Yhteistyössä