Kodinhoidontuki ja sairaspäiväraha

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "miuska"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
niin mistäs saisit saikkua kun oot kerran kotona? että ihan samoilla jatkuu...täällä sama tilanne, tässä mitään sairaslomia tarvita kun ei töissä olla.

Kyllä saat yhtä aikaa molempia. Minulle tuli eilen päätös sairaspäivärahasta, vaikka saan myös lastenhoidontukea. Mutta minulla oli näyttää dokumenttia kelalle,että minulle oltiin tarjottu määräaikaisia sijaisuuksia työpaikasta, jossa yli vuoden määräaikainen sopimus loppui keväällä+ kelalle pitää tehdä selvitys kuka hoitaa lapsia, koska itsehän et siihen kykene, jos olet sairaslomalla.

Kyllä saat yhtä aikaa molempia. Minulle tuli eilen päätös sairaspäivärahasta, vaikka saan myös lastenhoidontukea. Mutta minulla oli näyttää dokumenttia kelalle,että minulle oltiin tarjottu määräaikaisia sijaisuuksia työpaikasta, jossa yli vuoden määräaikainen sopimus loppui keväällä+ kelalle pitää tehdä selvitys kuka hoitaa lapsia, koska itsehän et siihen kykene, jos olet sairaslomalla.

Ihmettelen tuota selvitystä. Kotihoidontukeahan maksetaan jos lapsi ei ole kunnallisessa päivähoidossa, ei kuulu Kelalle kuka lasta hoitaa.

Yhteistyössä