J "jaa-a" Vieras 19.12.2012 #2 Kodinhoidontukea ei makseta kenellekkään ainakaan kelan toimesta mutta kotihoidontukea kyllä...
J "jupuli" Vieras 19.12.2012 #3 Mikä tuki toi on? En ole koskaan kuullutkaan. :O Saat tukea kun hoidat kotia? Imuroit, pyykkäät ym..?
Mikä tuki toi on? En ole koskaan kuullutkaan. :O Saat tukea kun hoidat kotia? Imuroit, pyykkäät ym..?
J juu... Vieras 19.12.2012 #5 eiköhän se tullut jo kaikille selväksi. onko tietoa koska se maksetaan?
V "vieras" Vieras 19.12.2012 #7 [QUOTE="jupuli";27728784]Mikä tuki toi on? En ole koskaan kuullutkaan. :O Saat tukea kun hoidat kotia? Imuroit, pyykkäät ym..?[/QUOTE] Höh, se on kodinhoitotuki tietty.
[QUOTE="jupuli";27728784]Mikä tuki toi on? En ole koskaan kuullutkaan. :O Saat tukea kun hoidat kotia? Imuroit, pyykkäät ym..?[/QUOTE] Höh, se on kodinhoitotuki tietty.