Km:n kokenaat

  • Viestiketjun aloittaja kierrosta kyselisin
  • Ensimmäinen viesti
kierrosta kyselisin

Elikkäs onko palstalla muita alkuraskauden keskenmenoa kokeneita? Itselläni juuri tullut 6 rv täyteen, kunnes kova vuoto ja kivut alkoivat, kävin lääkärissä=keskemeno se oli(kuten oireet viittasivat) Nyt haluaisinkin tietää miten teidän muitten kierrot ovat lähteneet käyntiin keskenmenon jälkeen? Oletteko tunteneet ovulaation? Koska seuraavat kuukautiset alkoivat, vai alkoivatko lainkaan? Kiitos jo nyt vastanneille!!
 
enkeli prinsessa
Mulla on ollut kaksi alkuraskauden keskenmenoa joista eka tapahtui rv7+2...sen jälkeen menkat tulivat normaalisti ja ehti tulla vain yhdet kun huomasin olevani taas raskaana...tämä raskaus päättyi sitten rv25 kohtukuolemaan ja menkat katosivat puoleksi vuodeksi...
Ja nyt huhtikuun lopussa oli uusi raskaus joka päättyi jälleen keskenmenoon rv6...nyt sitten odottelen tädin tuloa, että milloinkahan mahtaa tulla...pientä tuhrua on tullut pari kertaa, mutta jäänyt sitten siihen...
 


Km maaliskuun lopulla rv6+4, vuotoa 1½vkoa jonka loppumisen jälkeen meni 3½vkoa ku menkat alko. Alko kummallisella limavuodolla mutt muuttu normaalix verivuodox seuraavana pvänä.


:hug: sulle, koita jaxaa..

 
meme
Mulla alkoi kuukautiset 6 viikkoa keskenmenon jälkeen. Nyt parasta aikaa kolmannet kuukautiset menossa. Kaikki kierrot ovat tulleet normaalisti km:n jälkeen. Ainoana erona se, ettei menkkakipuja enää ole ja vuoto on hieman runsaampaa kuin ennen keskenmenoa. Oviksen olen aina "tuntenut" ja nytkin bongannut niitä km:n jälkeen normaalisisti. Odottele vaan rauhassa ja yritä olla stressaamatta liikaa.
 
Tietääkö joku, koska pitäisi olla huolissaan, ettei menkkoja ole tullut km jälkeen?

Itselläni kaavinta 8.5. eikä menkkoja kuulu. 8.6. olin tuntevinan ovulaation. Juhannuksen tienoilla ruskeaa vuotoa, jossa välillä verta? Olisko voineet olla menkat? Jälkitarkastuksessa todettiin erittäin ohut limakalvo.

Jos siis tuo tiputtelu ei ollut menkat,niin ???
Täysin olen ulalla, ja uutta yritystäkin olisi vähitellen kiva aloittaa...
 
parastaaikaaharmaana
Minulla on parhaillaan keskenmeno meneillään :'( Viikkoja on 5+6 ja eilen alkoi ensin ruskea tuhru ja yöllä tuli jo verta. Mitään kipuja minulla ei ole, ehkä pientä selänjomotusta. Verta tulee vähän niinkuin menkkojen alkuvaiheessa.

Kiinnostaa minuakin kovasti tämä aihe... vaikka nyt olen vasta tätä keskenmenoa aloittamassa työstämään :ashamed: Minulla on ollut 9 vuotta sitten tuulimunaraskaus ja sen jälkeen menkat alkoi muistaakseni aika pian, mutta kesti puoli vuotta että tulin raskaaksi. Rypäleraskaus vaati myös kaavinnan, itse asiassa kaksikin, en muista yhtään miten menkat silloin alkoi. Mutta silloin piti olla vuosi yrittämättä uutta raskautta seurannan ja kontrolloinnin vuoksi.

Maanantaina aion soittaa neuvolaan ja kysyä, että miten pitäisi menetellä tämän keskenmenon suhteen. Nyt tuntuu olevan vain takki jotenkin tyhjä :ashamed: Kesä kauneimmillaan, ja minä kuljen täällä rätti housuissa :( :snotty: Mieskin lähti aamulla pitkälle työmatkalle ja ehdittiin tästäkin vaihtaa vain muutama sana ennen hänen lähtöään :'(

 
Hei teille kaikille
Minulla on kolme lasta ensimmäisestä liitosta ja nyt uuden miehen kanssa haluaisimme yhteisen lapsen.Uudenvuodenaattona km rv.11 ja nyt toinen km rv.10 viimeisenä päivänä kesäkuuta.Takki on tyhjä,olo sanaton ja ulospäin pitää olla entinen kaikki hyvin look.Edes oma äiti ei ymmärrä menetystäni ja epätoivoani-onhan minulla kolme lasta.Tuntuu epätoivoselta edes yrittää enää uutta lasta-taasko km?
Lisäksi vanhin tyttäreni tulee äidiksi elokuun lopussa ja pitäisi iloita hänen kanssaan ja iloitsenkin,mutta oma suruni pitäisi kadota.Kaikki sanoo minulle ja miehelleni,että teillähän odotus jatkuu,mitäs surette.Mies itkee salaa kuten minäkin.
Anteeksi vuodatukseni teille vieraille-mutta tuntui,että on pakko purkaa jonnekin ennen kuin pää räjähtää.
Voimia kaikille km:n kokeneille-ymmärrän tuskanne ja tyhjyyden tunteen sisällänne.
 
Tuomenmarja
Mulla myös tuore alkuraskauden km takana ja siksi samat asiat kiinnostaa, mutta vastauksia niihin en osaa antaa, koska tämä oli ensimmäinen keskenmenoni. Entuudestaan meillä on kaksi lasta, joista nuorempi on saanut alkunsa clomeilla. Samalla tavalla sai alkunsa myös tämä kolmas, lähes vuoden yrityksen jälkeen.

Km tuli rv 6+0. Edellisenä päivänä tuli jo vähän vuotoa. Sit km-päivänä oli voimakkaita menkkakipuja noin kolme tuntia, jonka jälkeen pönttöön tuli hieman isompi klöntti. Myöhemmin samana päivänä tuli vielä siteeseen jotain suurempaa ja tummempaa. Kipu hellitti heti ensimmäisen klöntin jälkeen. Seuraavana päivänä lääkäri totesi ultralla keskenmenon ja kohdun luonnollisen tyhjentymisen. Sanoi että kaksi kiertoa olisi hyvä pitää taukoa ja että yleensä menkat alkaa 3-4 viikon kuluttua km:sta.

Ymmärrän teitä kaikkia tosi hyvin. Tämä suru vaan täytyy surra. Eikä kukaan ole oikeutettu sanomaan, että sullahan on jo niin ja niin monta lasta!

Odotellaan tätiä saapuvaksi ja lupaa uuteen yritykseen. Se sitten taas on luku sinänsä, kun raskaaksituleminen ei oo ollu mikään napinpainallus...

Voimia kaikille! Muistakaa, että aurinko paistelee meillekin pilviverhon takaa.

Tuomenmarja
 

Yhteistyössä