Km:n jälkeen raskaaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minna

Vieras
Hei, km:n jälkivuoto päättyi. Tuntuu niin kovin turhauttavalta odottaa ne yhdet menkat... Millaisia kokemuksia teillä on? Oletteko ottaneet riskin ja yrittäneet heti uudelleen? Miten kävi? Minulle ei tarvinnut tehdä kaavintaa.

Mulla oli keskenmeno viime kesänä ihan alussa rv 5 eikä tarvittu kaavintaa. Mulle sanottiin, että kohtu näytti olevan kunnossa, joten ei tarvinnut odottaa edes yksiä kuukautisia. Kolme kuukautta meni ja tulin uudestaan raskaaksi, nyt siis menossa loppumetrit. Varmaankin, jos raskaus on mennyt kesken ihan alussa, niin kohtu on kerennyt palautua nopeasti.

Kymmenen tasan oli viikkoja keskenmenon kohdalla, kaavinta tehtiin. Kaavinnan tehnyt lääkäri suositteli kaksien kuukautisten odottamista, jotta kohdunkaula kestää varmasi uuden raskauden. Jälkitarkastuksen tehnyt lääkäri ei pitänyt kahta kuukautta tarpeellisena.

Pidimme yhden välin ja toisesta yritimme. Ei vaan kyllä tärpännyt ja kuukautiset ovat hieman epätavalliset tässäkin kierrossa.

Ilmeisesti kohdun limakalvo ei välttämättä palautunut ainakaan minulla hetkessä.

Tsemppiä!

Meille ei kukaan edes sanonut mitään,että pitäisi odottaa km:n jälkeen ennen kun yrittää uudestaan.Km oli vkolla 7,eikä kaavintaa tehty.Heti tulin taas raskaaksi mikä oli kyllä suuri yllätys.Nyt se yllätys potkii vatsassa kun rv on 21+2.

Mulla tuli km rv9 jonka jälkee heti taas vauva puuhiin
jonka jälkee tuli kolmet menkat
sit taas raskaana josta seurasi km rv7
sit taas vauva puuhii jonka jälkee tuli yhdet menkat
sit taas raskaana josta seurasi km rv 6
sit taas vauvapuuhiin josta tuli yhdet menkat
sit taas raskaaksi eli jo neljännen kerran samana vuonna
josta nyt viikkoja kasassa 27 ja kaikki menny hyvin.
Neljäs kerta toden sanoo!!

Yhteistyössä