Kiitos kaikille peukutuksista =), niitä tarvitaan! Viiva oli vähän vahvistunut ja ilmestyi paljon nopeammin tänä aamuna (sama testi), mutta haalea vielä silti... Ei se auta kuin odotella vaan, varsinainen piinaviikko tosiaan

.
Memmu: dpo = days past ovulation, eli oviksesta kulunut aika päivissä ja mun käyttämä testi oli herkkyyttä 10 mIU/ml hCG eli reagoi 10 kansainväliseen yksikköön raskaushormonia. Näillä olen nyt testaillut http://www.testikauppa.fi/tuotteet/raskaustesti
Tillukas: juu, samaan kerhoon taidetaan kuulua

. Mulla on oletettavasti niin, että hedelmöittyminen ei ole se suurin ongelma, vaan kiinnittyminen... Näin ainakin itse itseäni tulkitsen. Mulla on ollut jokaista "kunnon raskautta" (pojat 04 ja 05 sekä myös viime syksyn keskeytynyt keskenmeno rv 11) edeltävässä kierrossa kemiallinen raskaus (testit haaleaa plussaa ja menkat vain pari päivää myöhässä ) ja ainakin pari-kolme vuosien varrella muutenkin. Voi niitä olla enemmänkin, mutta noi ainakin on bongattu ihan testeillä, kun silloin on raskautta toivottu ja tiedetty odottaa. Voi kun nytkin olis niin, että se viime kiertoinen olisi ollut se "pakollinen" edeltävä kemiallinen

ja tää ois nyt sitten ihan sitä itseään, eli kunnon raskaus. Mielellään sellainen loppuun asti menevä ja elävään vauvaan johtava. Harras toive lähtee jonnekin tuonne ylöspäin...
Ovista bongaileville ja eläville kovasti tsemppiä ja kisakuntoa toivottelen! Olympiahengessä pistelette menemään, eikös

? Kotiin tuomisiksi ei sitten kelpaa kuin kulta, sen toimitusaika voipi vaan olla muutama kuukausi (noin 9)

:heart: ...