KM:n jälkeen plussaavat 2011

  • Viestiketjun aloittaja Mimis
  • Ensimmäinen viesti
sipsu
täällä mä nyt yksinään pohin kun mies on reissussa...enkä sille oikein voi avautua...huono kun olen tunteistani puhumaan...eli siis tänää tuntu samalta ku viimeksi olin raskaana...aamukahvia juodessa alkoi ällöttää mikä ei tosiaan ole mulla normaalia...juon varmaan 10 kuppia kahvia päivässä!! :D alamahassa tuntuu jänniä vihlaisuja ja menkka oireet puuttuu kokonaan... :O jotka mulla alkaa aina viikkoa ennen menkkoja!! täällä haaveilen että jos nyt. elukoille jorisen että jos meille tulis uus asukki. just niinku joku hullu...:D oon niin katkera... just veljen vaimo tuli raskaaksi ja tuli oikeen suoraan vittuileen mulle kuin paska olen...kun sain km!! oli nääs mua viemäs sairaalaan kun km sain...!! oikeen vahingon ilosena valitti joka oirettaan jonka päästään keksi ja kerto kuin onnellinen on!!!! minähän suorasanasena sanoin että onneksi olokoon ja kuule mua ei vois vähempää kiinnostaa toi sun vittuilu...! veljeni pyyys anteeksi jonku ajan päästä ja sit kun menin niille kylää joku pari viikkoa sen jälkeen niin se AKKA käveli sielä raskaus testi käjesä ja hihitti että mä teen joka päivä raskaus testi kun on niin kivaa nähä ne kaks viivaaa siinä... onko sulla näkyny? prkle!!!aah mä niin inhuan sitä akkaa!!!!
 
Mumma82
Tervetuloa sipsu ja syvät pahoittelut kokemastasi! Ja onpa todella ikävä tapaus tuo veljesi vaimo!! :O Eihän aikuinen ihminen käyttäydy tuolla tavalla, jos tietää että toinen on kokenut km:n!! Mur!! :(

Tosiaan, me kaikki tässä ketjussa olemme kokeneet km:n joten kohtalotovereita ollaan kaikki, ja meille saa ja pitää purkaa tuntemuksiaan!.. :)

Itse olen siis nyt uudestaan onnellisesti raskaana, ja toivon että tämä pikkuinen pysyisi loppuun asti matkassa, jotta saataisiin vihdoin se kovin toivottu esikoisemme! :)

Juuri äsken kokeilin tilaamallani kotidoppleria löytää sydänääniä, ja vihdoin sain pienen sykkeen kuuluviin!!! Iiiih!! <3 Hälytin heti miehenkin paikalle, ja hänkin pääsi kuuntelemaan! :)
Olen jo viikon päivät koettanut löytää sykkeen, ja luulinkin aikaisemmin löytäneeni sen, kunnes luin jostain ketjusta että myös istukalla on syke, ja se olikin se jonka olin aikaisemmin kuullut..
Noh, tämä tämäniltainen syke oli paaaaljon nopeampi joten se oli meidän pikkuisen. Oih, olen niin helpottunut! :)))
Ensi viikon torstaina on ultra, ja nyt voin mennä sinne rauhallisemmin mielin, kun viimeksi ultrassa (syyskuussa) mulla selvisi järkytyksenä keskeytynyt keskenmeno... Saisi siis mielellään olla kivempi ultrakokemus tällä kertaa, pliis!!.. ;)

Hallanmaa: Tulethan raportoimaan kun olet käynyt ultrassa! Olet ollut mun mielessä.. Olisi ikävää jos taas joutuisit kokemaan menetyksen :(

Plussatuulia ja tsemppiä kaikille tasapuolisesti! :)

t. Mumma 9+6 (?)
 
Ottis
Sipsu: Voi pihkuran pahkura tuota veljes vaimoa, aarrghhh!! On jonkin sortin tunnevammainen tai muuten vaan totaalinen imbesilli. Melkein tuollaisille ihmisille keskenmenoa toivoisi, ett tietäisi itse miten ja mille ilkkuu. Vaan samaapa en voi toivoa veljellesi, joten enpä toivokaan. Toivottavasti saat sille pahantahtoiselle korppikotkalle lyötyä jauhot suuhun joku päivä. Aivan kamalaa ajatellakaan tuollaista. Minä en varmaankaan suostuis samaan tilaan jos samaan osavaltioonkaan tuollaisen ihmisen kanssa :(. Tsemppiä sinulle!

Mumma82: Voiku oli ihana lukea sun viestiäsi =). Aivan mahtavaa. Takuulla ihana päästä kuulemaan kotidopplerilla vauvan syke <3! Ihanaa masunkasvattelua sulle!
 
Ottis
KM:N JÄLKEEN PLUSSAAVAT:

Nti. B...............kkm 11/09............................(1)
Uniperhonen......km 12/09..............................(1)
memmuska .......ku 03/10...............................(1)
Tepu................kkm 03/10, km 09/10, km 12/10.(1)
*aurora*..........km 02/10, 01/11......................(1)
sipsu.................km 07/11..............................(1)
Merituulia..........tm 02/11, rk 08/11..................(1)
Papu82.............km 09/11...............................(3)
Cheycel.............ku 02/11, kkm 01/12...............(2)
hallanmaa.........km 11/11, kkm 01/12................(1)

------------------------------------------------------------------------

Plussanneet:

2009
Elokuussa: Ilona (km 05/09, 07/09), Kauris55 (km 03/09)
Syyskuussa: Tiitu-tii, J-R (tm 07/09)
Lokakuussa: Sarppa75 (kkm 08/09)
Marraskuussa: Tilkku (km 07/09)
Joulukuussa: Unnna (km 11/08,05/09,11/09)

2010
Tammikuussa: Jane75 (kkm 09/06, 03/09, 09/09), Tipsuliini (km 07/09, tm 11/09)
Helmikuussa: Minttuli80 (kkm 10/09)
Maaliskuussa: Mimis (km 05/09), Saisi tulla, 29v. (kkm11/09) , Ellu* (kkm 11/09), Tiukku (kkm 11/09), Strumppis (km 12/09), lullu (km 12/09)
Huhtikuussa: Lakallis (kkm 10/09)
Kesakuussa: mi-iuska (tm 05/09, 10/09, kkm03/10), A-M (kkm 08/08,km 11/09)
Heinäkuussa: Sini (km 11/09)
Elokuussa: Viveca78 (ku 12/08), Orvokki (km 04/10)
Lokakuussa: Sipi (kkm 03/10, kkm 07/10), Hansu (kkm 02/09, 07/09, tm 05/10)
Marraskuussa: Juissis (km 11/09, km 09/10), Piu (kkm 02/10)

2011
Tammikuussa: Beata73 (km 10/09), Prune (km 12/09), Miltsi (km 08/10),
tikkunen (kkm 09/10)
Maaliskuussa: Rebelina (km...), Santtu81 (km 01/10, km 06/10)
Kesäkuussa: nelli (tm 8/10, km 10/10, 12/10)
Syyskuussa: Nii (km 01/11, 03/11, 06/11)
Marraskuussa: Wallaroo (tm 06/06, km 01/11, tm 05/11)
Joulukuussa: Mumma82 (kkm 09/11),

--------------------------------------------------------------------------

Synnyttäneet: Ilona Tyttö 04/10, Tiitu-tii Poika 25.5.2010, J-R Tyttö 1.6.2010, Sarppa Poika 25.6.2010, Tilkku Poika 17.7.2010, Jane75 Poika 01.10.2010, Tipsuliini Tyttö 6.10.2010, Minttuli80 Tyttö 12.10.2010, Mimis Tyttö 29.10.2010, Saapi tulla Poika 13.11.2010, lullu Poika 30.11.2010, Strumppis Tyttö 10.12.2010, Lakallis Tyttö 2.1.2011, A-M Poika 18.2.2011, Sini Tyttö 12.3.2011, Miuska Poika ??.?.2011, Viveca Tyttö ja Poika 7.4.2011, Orvokki Tyttö 2.5.2011, Hansu Tyttö 26.6.2011, Piu Poika ja Poika 26.6.2011, juissis Poika 24.7.2011, Beata73 Tyttö 16.9.2011, tikkunen Tyttö 2.10.2011, Miltsi Tyttö 18.10.2011
 
Viimeksi muokattu:
sipsu
on se kyllä sellanen AKKA...moh ei kukaan täys järkinen tollasta sanoiskaan!!! joskus tekis mieli takua sen päätä seinään että se ymmärtäs jotain tän maailman päälle!!! :D
jooh tuli taas tänään testailtua malttamaton kun oon...pieni toivon kipinä sytty kun olin näkevinäni haalean haamun testissä...melkein teki mieli juosta kauppaan ostaan uutta :D maltoin sit mieleni ja kävin autolla :DD mut positiivista täsä on se että paras ystävänikin näki sen viivan siinä etten tieten kuvitellut!!! :D noh jos sitä huomen aamulla testais uudestaan...sattu vaan sellanen häppeninki aamulla kun testin jätin vessaan ja menin aamutupakkia polttaan niin kissa oli hakenu sen leikkikaluks itelle... :DD mut huomista jännäillesä<3 ihana varmasti kuulla syke niin voi olla rauhallisin mielin :)<3
 
Cheycel
En ole hetkeen ehtinyt täällä piipahtamaan ja onpas sattunut ja tapahtunut.

Ensinnä Hallanmaalle, voi itku :( Tuli todella paha mieli luettuani koettelemuksistasi, toivottavasti saat uudessa ultrassa varmaa tietoa tilanteestasi. Toivon todella, että kaikki olisi kuitenkin hyvin. Voimia!

Wallaroolla ja Mummalla hyviä ultrakuulumisia ja sydämenlyöntejä, odottakaahan vaan, kun ensipotkut tuntuvat, se vasta on mahtavuutta. Kaikkea hyvää teille molemmille onnelliseen odotukseen.

Sipsulle tervetuloa joukkoon mukaan, joskin kuulostaa siltä, että tulit vain käväisemään :) Toivotaan, toivotaan, että viivat siitä vahvistuisivat. En kyllä ymmärrä miten pystyt olemaan tekemisissä veljesi vaimon kanssa, meitä on moneen junaan, mutta huh huh.. Mulla ei kyllä pää kestäis tuollaista käytöstä, mutta toisaalta ymmärrän, että varmasti haluat kuitenkin olla osana veljesi elämää.

Onnistuitko vielä Ottis saamaan rakkautta hyvänä päivänä?:)

Täällä tuhruiluvuoto loppui alkuviikosta ja mekin päästiin pitkästä aikaa nauttimaan toisistamme vällyjen välissä. Muutenkin alkaa olo helpottamaan ja haaveilut taasen heräämään. Nyt vaan odotellaan (kerrankin) innolla tädin vierailua niin pääsisin taasen hajulle kierrosta. Toivottavasti ei tarvitse kauaa odotella.
 
Ottis
Sipsu: Voi ku mahtavaa <3! Olis ihanaa ku olisitkin raskaana =). Tuuhan heti kertomaan mitä kuuluu, kun olet aamusta testaillut. Ihan alkoi naurattaa, kun luin kuvaustasi kissasta leikkimässä r-testillä. Minähän en tässä kierrossa enää testaillut ovista (uudenvuodenlupaus itselle), mutt joulun aikaan kun sitä tein, oli varsinkin tyttökissa kovin kiinnostunut tikusta. Opin piilottamaan niin jäähtymässä olevan pisun kuin tikutkin tieltään. Onnea aamun testaukseen <3!

Cheycel: Hienoa, ett toivo alkaa jo vähän viritä ja olette päässeet peittojakin tuulettelemaan. Toivottavasti kierto tasaantuu pian, ett pääsette tositoimiin. Vastaus kysymykseesi on "ei, en saanut rakkautta sopivaan aikaa", sillä maanantai-iltana sanoin miehelle, ett pitäis vähän pupustella, johon hän, että "miks aina näin myöhään?". Herre God, meillä ei ole pupusteltu nukkumaan mennessä maailman aikoihin, vaan aina päivällä ja harvemmin aamullakaan, kun muistelee, ett suhteen alkuaikoina se oli aika vakkarihommaa. Pilittä siis jäin, mutt näin sen pitää varmaan mennäkin, ett pääsee haaveista eroon. Nyt en edes toivoa elättele kuin sen suhteen, ett joskus oppisi olemaan kiertoa kummemmin seurailematta ja jäisi pois tämä toisellakaan korvalla kuumeileminen :).
 
hallanmaa
  • no hei taas teille kaikille..surullisia uutisia :( alkio edelleen vastaa viikkoa 7.ei elonmerkkejä, ei sydäntä.ei onnistunutta raskautta.keskenmeno... :/ otin polilla yhden lääkkeen eilen ja huomenna ne jotka aloittaa keskenmenon.taas! :( oon todella rikki....
  • kun lääkäri kertoi minulle että sydäntä ei näy ja alkio on eloton, se on keskenmeno sain kauhean itku ja ahdistus kohtauksen.tuntui et hajoan enkä voi edes hengittää! :( no mies piti toisesta kädestä ja lääkäri toisesta....se helpotti hieman.tuntui et hajoon palasiks.nyt on ollu niin tyhjä olo... :'(
  • en tiiä mitä ajatella...ahdistaa....mutta nyt..en voi edes itkeä.peittelen pahaa oloani.mutta se mikä alkaa huomenna pelottaa kamalasti.aion hoitaa sen kotona vaikk minulle suositeltiin sairaalaan jäämistä anemian ja astman takia... :/ en haluu olla siellä.haluun olla siellä missä mieheni on tukenani.
  • seuraava yritys 3 kuukuaden kuluttua.lääkäri sanoi että ei kannata aiemmin kehon on levättävä.kannattaako uskoa lääkäriä tässä?
  • voi kun on niin paha olo mutten osaa päästää sitä ulos oikein mitenkään...huokaus.siinä se sit oli..taas uusi pettymys.raskas pettymys....pelottaa ajatuskin seuraavasta raskaudesta.taas uusi pettymyskö luvassa.silloin pelkään koko raskauden ajan...
  • miksi ihmistä näin koetellaan.......
  • anteeksi etten nyt just jaksa kommentoida mitään kaikkiin minun lukemiin teidän onnellisiin tapahtumiin raskauden suhteen.niitäkin täällä näkyy olevan taas :) oon iloinen puolestanne joilla raskaus sujuu hyvin nyt mutta en vaan nyt jaksa sen kummemmin iloita.olen tosi tosi pahoillani.oon vaan niin kappaleina :(
 
Mumma82
Voih hallanmaa.....! :((((( Isot halit ja paljon voimia sinne!!

Kamalaa kun teitä nyt koetellaan tuolla tavalla!! :O :/
Toivottavasti jaksatte tukea toisianne, ja ainakin mulle silloin sairaalassa tuputtivat psykologia, vaikka en loppujen lopuksi mennyt.
Kannattaa ehkä kysyä, jos tuntuu siltä että tarvitsee saada puhua jollekin.

Itseäni pakostikin pelottaa ensi viikon perjantai ja ultra..! Jotekin ei jaksa vielä uskoa että kaikki olisi hyvin, ennen kuin näkee omin silmin.

Mutta tosiaan paljon voimia ja jaksamista teille! Näyttäkää koko maailmalle että te selviätte tuosta! Jooko? :)
 
hallanmaa
kyllä me tästä selvitään vaikka nyt tuntuu niin mahdottomalta.otin ne lääkkeet ja vuodot alkoi heti.tuli todella todella isoja verihyytymiä.siis ihan jotain 10 sentin kiinteitä klönttejä :/ yöks..se näky sai minut järkyttyy ja itkee :( kivut eivät ole olleet kovat.sain tosi vahvat lääkitykset.vuodot on semmoiset että minuu heikottaa ja paha olo :/ tekee tiukkaa nousta ylös sohvalta.tuntuu ettei kykene siihenkään.on sen verran paha olo :( mutta kyl tää taitaa hyvin lähtee sujumaan.piakkoin se on sit ohi, taas kerran.suru on kyllä hyvin hyvin syvä...mutta kai siitä ajan kanssa toipuu...mietin vaan et miks näin kävi, taas.miksi taas... :(
 
hallanmaa
olen aikamoinen runoilija ihminen.tässä runona purin tunteinani tässä tilanteessa.ei ole hääppöinen runo mutta lukekaa jos kiinnostaa....pakko jotenki purkaa tunteeni....

taivaani tähtönen, pieni lapsoinen

Hän olisi halunnut nähdä maailman,
hän olisi tahtonut kurkottaa tähtiin,
olisin tahtonut hänen tarttuvan sormeeni ensikerran,
kumpa hän olis saanut luoda katseensa minuun.

Hän olisi halunnut juosta paljain jaloin heinäkedolla kukkien kanssa,
hän olisi halunnut kuullla lintujen laulun puiden oksilta.
Hän olisi halunnut sanoa, "äiti minä rakastan sinua"

Mutta sitä ei koskaan tapahtunut,
pieni enkelimme meni pois.
hän lensi tähdeksi taivaallemme,
surun kyyneleet jälkeen jättäen.

Hän ei ehtinyt avata silmiään,
hän ei ehtinyt nähdä hetkeä maailmaa.
ei äidin hellää syliä,
ei onnen kyyneliä.

Pieni enkelimme,
olet poissa, kaukana.
sinua emme ehtineet nähdä,
sinua viikkoja vain kannoin ja rakastin,
miksi, voi miksi sinut nyt menetin.
 
juissis
Hallanmaa: Pahoittelut kokemuksesi johdosta :( Mutta mun on pakko lohduttaa, että kyllä se vielä joskus onnistuu. Mullakin tuli kaksi km:eek:a ja yli vuosi lasta yritettiin, mutta vihdoin tuo meille suotiin. Kaikki pahat kokenukset tekee ihmisestä vaan lujemman ja sen tajuaa vasta myöhemmin. Mä ajattelin aina, että km:lla on syynsä; ne pikkuset eivät olleet valmiita maailmaan. Heidän ansiosta sulle joskus vielä se terve lapsi suodaan, usko pois.
 
Ottis
hallanmaa: Olen todella pahoillani :(. Voimia ja enkeleitä!!

mumma82: Toivottavasti perjantain ultrassa on kaikki hyvin <3! Aika menköön joutuisaan, ettei tästä viikosta tulisi niin toivottoman pitkä kuin se yleensä jotain tärkeätä hetkeä odottavilla on.
 
sipsu
voi ei hallamaa...olen pahoillani<3 jaksamisia sinne kyllä kaikki kääntyy vielä hyväksi<3
joskus elämä on niin epäreilua!!!

ite testailin sillon perjantaina aamusella mutta negaa vaan näyttää...:/ huomenissa vielä testailen kun ei tätiäkään kuulu...:D ei vaan enää haluais saada negaa...
 
wallaroo
hallanmaa: Tosi pahalta tuntuu sun puolesta. Koskettava tuo sun runo. Varmaan lääkärin suosittelema kolmen kuukauden tauko voi tehdä ihan hyvää sekä fyysisen että henkisen toipumisen kannalta. Saat käsitellä rauhassa näitä keskenmenneitä raskauksia ja ehkä sitten olet valmiimpi aloittamaan uuden yrityksen. Voimia edelleen!

Ottis: Tuntuu varmaan turhauttavalta, kun mies ei tajua hyödyntää otollista ajankohtaa, vaikka hienovaraisesti vihjaisisitkin. Tosi kurjaa, GRRR! Oman kierron seuraamisen lopettaminen ei taida olla kovin helppoa, kun sitä on niin tottunut tekemään.

sipsu: Tervetuloa myös mun puolesta ja isot pahoittelut keskenmenosta! Suoraan sanottuna täysi idiootti toi sun veljen vaimo. Ei todella ole terveen ihmisen käytöstä. Täysin käsittämätöntä. Toivottavasti ette paljon joudu olemaan tekemisissä, eihän tollasta kohtelua kenenkään tarvii sietää. Ja tilittää täällä kyllä saa! Voi kun seuraava testi näyttäisi positiivista - peukut pystyssä sulle!

Cheycel: Hienoa, että vuoto on loppunut ja olette taas päässeet tositoimiin. Kuulostaa myös hyvältä, että mieli on jo parempi ja vauvahaaveet nostaa taas päätään. Toivotaan seuraavaa plussaa MAHDOLLISIMMAN pian!!

Mumma82: Sulla taitaa jännitys nousta, kun ultra on jo parin päivän päästä. Tsemppiä! Varmasti helpottaa oloa, että oot dopplerilla kuullut sydänäänet.

Mulla oli neuvola eilen ja sydänääniä kuunneltiin. Hienosti jumpsutti! Nyt voi hyvillä mielin lähteä parin viikon lomalle lämpöön.
 
sipsu
juu en mä sen kans oo palio tekemisissä vaikka samalla kylällä asutaan!! ossan välttää :D
testin tulos oli plussa ja sitten nega ja sitten kai uudestaan plussa!!! :O en ymmärrä...
kävin tk:ssa verikokeessa aikoivat soitella sieltä tulosta...nyt ootellaan jännityksellä vastausta...
mitäs mieltä te ootta? :O
 
Mumma82
Heipat täältä,

Täällä olen melkein joka ilta kuunnellut pikkuisen sydänääniä. Ainoastaan sillä tavalla pysyn järjissäni ja vähän rauhallisempana ..ONNEKSI tuli hankittua tuo doppler! ;)
Mulla on ultra perjantaina joten ylihuomenna tähän aikaan tiedän jo paljon enemmän ..ja toivottavasti se on tällä kertaa positiivinen ultrassakäynti. Pitäkäähän peukkuja!! :)

Cheycel: hyvä että vuodot loppuneet, niin olette taas päässeet uuteen yritykseen! :)

wallaroo: ihanaa kun sielläkin kuunneltu pikkuisia sydänääniä! <3

sipsu: Hmm... nyt kyllä kieltämättä jännittää sun puolesta!:))) ... jos kerta kaksi testiä näyttäynt plussaa..?! :D Pidän pekkuja, ja tulethan heti kertomaan kun olet saanut puhelun!!

hallanmaa: tosiaan paljon tsemppiä sinne. Anna nyt kropan ja mielen palautua, ja nauttikaa nyt vaan toisistanne ja siitä mitä teillä on. Kyllä teidänkin aika vielä koittaa! :)

Mumma 10+6 (?)
 
Ottis
Mumma82: Enää ei ole ku kaksi yötä, ett pääset pikkuisen sykkeen näkemäänkin <3!

Sipsu: Mahtavaa :). Milloin tarkalleen saat tulokset? Jännäksi vetää. Peukutuksia positiivisen tuloksen puolesta =).

Wallaroo: Juu, toi miehen 'pihtailu' väärään aikaan on tän matkan varrella niin moneen kertaan ottanut päähän, ett sehän mut lopulta sai vauvahaaven jättämään. En jaksa ruinata ja kun ei seksiä ole muutenkaan kovin paljon saatavilla, on mahikset niin vähissä, ettei kannata itteään kiusata. Ja kannattaa muistaa, ett mulla todellakin on tuota ikää jo ihan kiitettävästi plakkarissa =) eli tämä kuuluu ns. luonnolliseen suunnitelmaan tää piinailemattomuus. Tätä palstaa en kuitenkaan osaa ihan kokonaan jättää ku on mielenkiintoista seuraille miten teillä muilla käykään. Olen sitten vaikka tän palstan haltijakummi jos ei muuta <3.
 
sipsu
huomena ne varmaan soittelevat...kun puhuivat että menee pari päivää! kauhiasti jännittää ettei taho tulla mistään mitään... :DD vaikka oon kyllä sillä varauksella että en saa hyviä uutisia! :/
mutta ilmottelen heti tänne kun kuulen tuloksen:)
 
Cheycel
Olen todella pahoillani puolestasi Hallanmaa, voimia ja jaksamista surun käsittelyyn.

(.) kävin maanantaina jälkitarkastuksessa ja kohtu & kohdunsuu ok, ei muuta kuin uuteen yritykseen. Toivottavasti en joudu kovin kauaa odottamaan tädin vierailua vaan saisin mahdollisimman pian kiertoni normille raiteille.

Jään odottelemaan Sipsun plussauutisia ja Mumman hyviä ultrakuulumisia :)
 
Mumma82
Täältä tulee nopeat ja tällä kertaa iloiset(!) ultrakuulumiset! <3

Pikkukaveri siellä sätki menemään, ja välillä vilkuttikin meille ..ja iski sille hikkakin yhdessä vaiheessa.. Hih!.. :) Se oli vähän laiskalla tuulella välillä, ja jouduin yskimään ja ultraaja joutui tökkimään vatsaa, jotta hän siellä kääntyisi oikeaan asentoon mittauksia varten.
Niskaturvotusta oli 1 mm eli ihan normi :)
Pikkuinen vastasi 11+1 eli tasan samalla mennään kuin varhaisultrasta saatu arvio. Laskettu aika täten 16.8.

Ollaan niin mielettömän onnellisia!!! :)))

Saatiin mukaan jopa 6 kuvaa pikkuisesta, ja nyt meinaa katsoa ne ihan puhki! :D

Helpottunut ja onnellinen Mumma 11+1
 
sipsu
onnea mumma<3 kyllä määkin kuvat kahtosin puhki :)

en saanu plussa uutisia... :/ enkä nyt sit oikeen tiiä että mitäs tämä meinaa!!
tätiä ei kuulu eikä näy...rupiaa meneen yli ymmärryksen...en tajua oisko ovis voinu olla niin myöhään tai sit taijan olla muuten vaan hullu :D ei minkäänlaisia oireita että täti tulis ja nyt on jo kuin mones kiertopäivä... 40/32 mitäs tää nyt sitte tarkottaa...?? :O
 
Ottis
Mumma82: Hirmusesti onniteluita täältä <3! Ihana lukea välillä tuollaisiakin uutisia :). Onnellista masunkasvattelua!!

Sipsu: No voi höh :(! Pahoittelut negatuloksista. Kiertohan voi venahtaa jos on ns. ovuloimaton kierto. Olikos tämä nyt ihan luomukierto vaiko lääkkeellinen sellainen?? Mulla näet on aina ollut melkolailla tasainen kierto, mutt taannoin kun käytin oviksen jälkeenTerolut'ia, kävi kerran niin, ett mun normi 26-27 pvn kierto venahti muistaakseni 42:een päivään. Toivottavasti se tätsyli tulee pian jos on tullakseen.

Kivaa alkanutta viikkoa kaikille! t. Ottis
 
sipsu
ihan luomuna mennään...! juu niin mä oon ymmärtänykki että niin voi käyvä...
tätiä ei vieläkään kuulu pieniä menkka kipuja oli tossa maanantaina ja eilen mut tänään ei mitään mulla yleensä menkat tosi kipiät ja kivut alkaa viikko ennen menkkoja...ja sit ku täti tulee niin helevetti on irti... :DD nyt tissit jotenki jännästi sivuilta kipiät ja nännit kans tosi arat ja tajuton palelu alko sunnuntaina varmaan kuvittelen kaikkea mahollista kun niin plussaa toivon:DD...varmaan täti pian saapuu...enää en oo sit viimeviikon jälkeen testailu kun en negaa kaipaile mut jos ei ala tällä viikolla niin ens viikolla testailen...:D gynelle sain ajan vasta kuun lopulle!!! jos sielä jotain selviäis tai sais jokku napit että alkas... tulipa selitys :DD mites muilla menee?
 
Cheycel
Mahtavia ultrakuulumisia Mumma, joko kuvat on kulunu puhki :)

(.) mä odottelen tätiä saapuvaksi. Mietin tässä juuri, et mites kiertopäivät nyt lasketaan, kun km-vuoto alkoi 1.1. ja lääkkeellisen tyhjennyksen epäonnistuttua tehtiin vielä kaavinta 10.1. Lääkkeitten saannin jälkeen sanottiin, että seuraavat menkat alkaa 4-6 vkon päästä, mutta kaavinnan jälkeen ei enää ollu asiasta puhetta. Laskenko siis, että tämä olisi nyt 5. vko?

Sipsulle plussatuulta, puuuuuhhh!
 

Yhteistyössä