Km:n jälkeen kuumeilevat Vol.3

emunen
Viides testi toden sanoo... :D Sisko just kertoi, että ei ole ikinä tehnyt yhtään r-testiä, odottanut vaan tarpeeksi kauan ja tiennyt oireistakin... Minä ihmettelin, että on ihmeen kärsivällinen! Mun pitää päästä testaamaan viimeistään pari päivää ennen mahd. tädin tuloa!

Mutta vihdoin plussa, tosin vaaleanpunainen, mutta ihan selkeä. Onnellinen olen, mutta hyvin varovaisella mielellä... Voitte varmasti kuvitella.

Paljon jaksamista ja :hug: ja kärsivällisyyttä odotteluihin. Toivon täältä paljon seuraa odotuspinoihin! :heart: En kyllä vähään aikaan sinne änkeä, odotellaan nyt se pari viikkoa ainakin.
 
Huomenta kaikille :wave:

Aika jännää kun olin äsken kirjoittamassa pitkän pitkän viestin tänne ja sitten juuri loppuriveillä koko teksti hävisi jonnekin :eek: No pääsi aluksi muutama ikävähkö sana suusta :kieh: mutta sitten ajattelin että ehkäpä se mitä olin kirjoittamassa, piti vaan jättää sanomatta.. Joten laitan teille vaan tämän pienen runon ajatukseksi tälle päivälle :D :flower:

Rakkaudella kaikille teille :hug:

Vaikka en sinua näkisi,
et ole kaukana.
Olethan luonani kuitenkin,
kaikessa mukana.

Vaikka en sinua kuulisi,
et ole etäällä.
Kuuntelen puissa ja tuulessa
laulusi säveltä.

Vaikka en sinua kohtaisi
maan päällä milloinkaan,
olethan jäänyt kuitenkin
sydämeen asumaan.
A-M Kaskinen
 
Kaa
Minulle voi päivittää uuden kierron. Ei mitään stressiä, hyvä vaan, että kierto näyttää tasaantuvan. Kaavinnan jälkeen eka "kierto" oli 32 päivää, nyt tämä ensimmäinen luomukierto 31 päivää. Kivaa! Ei tartte ainakaan sitä stressata. Kivut on vaan melkoiset... ikävä koska olemme lähdössä tänään työporukan kanssa viikonlopuksi mökille. Noh, siellä ainakin pääsee rentoutumaan... josko vaikka nuo kivutkin vähenisivät.

Oikein hyvää viikonloppua kaikille!
 
Onnea emunen! Ja paljon tarriksia mukaan! :flower: :flower:

Kristallienkeli, ihana runo!

Kaa, toivottavasti kivut lievenevät, että pääset nauttimaan mökkiviikonlopusta!

Mulla tuli eilen ovistestiin plussa! En malttanut olla testaamatta, vaikka niin olin päättänyt...Mies tuli vasta yöllä työmatkalta ja raukka joutui heti tänään lähtemään toiselle..Se oli aivan poikki mutta pienen suostuttelun jälkeen sain sen sentään vauvantekopuuhiin! =)
Joten pieniä toiveita on siis kuitenkin tässäkin kierrossa, vaikka just väärään aikaan mies onkin matkoilla!

Tsemppiä kaikille hurjasti ja positiivista mieltä!

 
Onnea emunen!!!! :flower: :flower: Minä ainakin tulisin mielelläni sun kanssa jo sinne odotuspuolelle! Ja luulen että täällä on muitakin halukkaita.

Kaa: Toivottavasti kivut helpottaa! Itse ainakin olen vetänyt tuhdit särkylääkeannokset... Ja kuumavesipullokin on ollut käytössä. Jos vaikka iloliemi auttais!!! :D

(.) Tällä täti pakkailee viimeisiä kamppeitaan ja hyvä niin. Ei kyllä sen tarttis enää tulla, oli niin vihaisella päällä taas että!!! Lämmöt on kyllä edelleenkin koholla, mitä vähän ihmettelen, mutta jospa ne sitten laskisivat...
Ensiviikolla ajelenkin näihin aikoihin sinne gynelle... Tälläkertaa odotan hieman toisenlaista lääkäria kun viimeks.. Viimeks se anto yhet terot ja määräyksen odotella rauhassa.... EN mä kyllä ala enää odottelemaan, johan tässä hajoaa viimesetkin aivosolut jos vaan aina tarttee odotella jotain tätiä kuukausikaupalla!!! Jospa se nyt laittais mulle semmosen kuurit että kierto menis kohalleen. Eiks 40 päivän kierto ole aina aika pitkä kuitenkin... Ennenku on ollu se 28 päivää...

No, nyt pitäis lähtä etsiskelemään polttarikrääsää... On meinaan huomenna semmoset pirskeet tiedossa. Ja tiiättekö, ei oikeastaan innosta nyt yhtään... Mä haluaisin vaan olla kotona. Olla vaan ja löhötä ja unelmoida vauvoista....

Mä muuten tajusin eilen, että hittolainen, sillä mun enon vaimollahan oli kans km.... ennen kun ne saivat sen esikoistyttärensä... ja mun tädillä on ollu kans joskus... Jostain vaan tulvahti noikin tiedot mun päähän... Ja kummallakin on nyt 3 lasta, ettei tää kyllä nyt ihan niin toivottamalta enää kuulostakkaan.... Niin, tai sit tää on taas tätä alkukierron hyväntuulisuutta....

No jaksuja ja tsemiä ihan jokaiikalle!!! :heart:
 
PALJON ONNEA EMUNEN!!! Pienelle paljon tarriksia mukaan masumatkaan :heart: ja sulle onnellista odotusaikaa :heart:

Kristallienkeli kaunis runo..


Kaa pahoittelut tädistä
Päivitin sun kp:t, laitoin 1/30 jos se täti nyt kp 31 tuli niin sittenhän kierto oli 30 pv, eikö vain? :) Mukavaa mökkiviikonloppua! :wave:

Diodium hyvä että "tilausta" olette saaneet laitettua menemään miehen reissuhommista huolimatta. :D Tärppionnea! :heart:
 
Emunen onnittelut vielä vahvistuneesta plussasta!!!! :heart:

ja Diodiumille onnea oviksen löytymisestä ihan sopivaan aikaan! Hieno juttu!

Kaa :hug: ja pahoittelut vaikka itse olitkin hyvällä mielellä =)


Nämä kierron viimeiset päivät vois aina poistaa kalenterista... on niin turhauttavaa odottaa tätiä ja koko ajan on mielessä kuitenkin, että oisko sittenkin mahdollista......... vaikka eihän se koskaan ole. :headwall:
Joka tapauksessa, se ois perjantai! Juliettalle mukavia polttareita ja toivotaan, että innostus siitä kasvaa.. tiedän tunteen, kun ei vaan huvittais...
 
Kiitokset kaikille haleista! Mutta tosiaan, meillä ei vielä yritys ole päällä, joten siinä mielessä menkkojen odotan alkavankin, vaikka ite toivoisi tietenkin yllätystä ;)

masukki08 Kuulostaa hyvältä sun oireet! db plussalle täältä!

MyAngel ja Epskeps Edelleen täältä hirmuiset peukutukset, että olisi tärpännyt!

JJ-t Tuosta oviksesta kyselit, niin mulla ainakin silloin kun keskimmäinen tärppäs, oli kn hyvin alhaalla ja lisäksi raollaan! Olin siis silloin satavarma, että nyt tulen raskaaksi, jos on tullakseen ja näin siinä sitten kävikin!

emunen Hirmuisesti onnea vahvistuneesta plussasta ja kaikkea hyvää odotukseesi :hug:

Kristallienkeli Ihana runo :heart:

Kaa Jaksamista menkkakipujen kanssa :hug: Mulla näytti aluksi, ettei kipuile, mutta kyllähän sieltä tuli tutut jomotukset ja repimiset kehiin ja vuodon määrä on taas valtava :/

Diodium Onnea ovisplussasta! Toivottavasti tärppää db

Julietta Mukavia polttareita! Kyllä se fiilis varmasti vielä muuttuu, vaikka tuttua on ettei yhtään innostaisi.. :hug:

Emppu78 :hug:

(.) Kivut tuli sitten kuitenkin ja nyt on repinyt enemmän tuosta vasemmalta alamahasta :/ Onneksi kohta pitäis jo helpottaa! Muuten ei mitään erikoisempaa kuulu :D Viikonloppua jo odotellaan!

Kaikille ihanaa viikonloppua!

Miikkiksen kuulumisia vielä kyselen :attn:
 
Fey
Kahden tuulimunan jälkeen jälleen raskaana... Plussan testiin saatuani (viikko sitten) ei ensin paljoa naurattanut.... Kirjoitin loppusyksystä toisen tuulimunan jälkeen, joka ensin keskeytettiin lääkkeellisesti, mutta jouduin vielä Marraskuussa kaavintaankin. Jos joku muistaa... Yhdet kuukautiset siis tuli ja nyt sitten taas testiin kaks viivaa. Nyt on ollut enemmän vihlontaa alavatsassa, noissa tm:ssa ei oikeastaan ollut. Eli nyt sitten tuskaillaan ja odotellaan. Ei tekisi edes mieli mennä varhaisultraan, koska se pelottaa niin paljon....
Miksi odotus voi olla tällasta , ei voi kunnolla iloita????
ps. Taustaillut olen, mutta kirjoittelu on jäänyt.....
Kovasti Plussapuhureita kaikille!!!!!!!!
 
Paljon onnea Emunen ja Fey :flower: :heart: :flower: :heart: :flower: :heart: :flower:

ON: Alamahaa vihloo ajoittain... Eli just samaa kipua kuin synnytyksen jälkeen oli muutaman kierron ajan aina viikkoa ennen menkkoja... :ashamed:
 
ONNEA FEY! Onnellista odotusaikaa ja pikkuiselle tarriksia :heart: :heart:
Itsekään en varmaan ihan hirveästi uskaltaisi iloita jos tästä joskus plussaan. Liikaa keskenmenoja takana
joten ymmärrän tunteesi hyvin, Fey
Mutta yritä luottaa ja uskoa siihen, että kaikki menee hyvin :) Eikä varhaisultraan liene mikään pakko mennä. Menet sitten np-ultraan kun sen aika on jos se teidän äitiyshuoltoon kuuluu.

Mut tosi ihanaa kun näitä plussiakin tänne tulee


Kiitos peukutuksista Berry


OmaNapa juu, ei mitään uutta. Alavatsalla jotain tuntemuksia, ei ehkä enää niin kuplintaa, vaan semmoista pientä painon tunnetta.. Mut se nyt voi olla mitä vaan, joten jatketaan ihmettelyä..


 
Heipparallaa! Se olis sitten perjantai ja viikonloppu edessä...

Danjuska Koetahan selvitä flunssasta! Kurjaa, kun tauti pitkittyy. Mukavaa, että sait pojan kotiin!

Julietta Toivottavasti löysit sopivaa rekvisiittaa juhlia varten ja huomiset polttarit onnistuvat. Tsemppiä :)

Epskeps Vieläkö kuplii? Jospa pikkuinen olisi tarttumassa matkaan... db db

MyAngels Jospa vihlonta olisikin merkki jostakin muusta tällä kertaa. Puhaltelen kovasti plussatuulia sinulle ++++++++++ :whistle:

Siilura Hurjasti onnea haamusta :heart: Uskotaan, että viiva pian vahvistuu!

berry76:lle ja Kaalle pahoittelut tädistä. Itsekin odotan vierailua lähipäivinä. Mutta tästä kierrosta sitten plussataan. Eikö vaan??? ;)

Ansku07 Hienoa, että kaikki oli kunnossa jälkitarkastuksessa. Nyt sitten entistä tarmokkaammin uuteen yritykseen :D

masukki08 Sinullapa on varsin lupaavia oireita...

emunen Onnea plussasta ja kaikkea hyvää odotukseesi :heart:

Kristallienkeli Kiitos kauniista runosta. Ihan tuli kyyneleet silmiin sitä lukiessa.

Diodium Hieno homma, että ovis pongattu ja ettei jäänyt otollinen aika kokonaan hyödyntämättä ;) !

Fey Huippujuttu!!! Onnittelut plussasta :flower: :heart:

Siivoukset taas odottavat, kun vaan saisin itseni liikkeelle! Mies koko viikonlopun töissä, joten kotona ollaan tyttöjen kanssa. Tätiä siis vierailulle odottelen lähipäivinä ja toivon, että olisikin sitten viimeinen vierailu pitkään aikaan. Kohta vihdoinkin pääsen "tosiyritykseen" ;) Kaikille rentouttavaa viikonloppua :heart: !
 
oiiiih!onnea onnea täällä on plussanneita! :wave: :wave: :wave:
mulla menkat nyt 4-5 päivää myöhässä... :eek:
en oo testii tehny ku en jaksa uskoa et voisin todella odottaa.. :ashamed:
en halua pettyä... :|
mitenköhän kauan pitäis vielä oottaa et vois tehdä sen testin... =)
ois se niiiin ihanaa jos jos...ääk,jännitää..

tilly =)
 
Perjantaita kaikille mukavaa..

onnea plussanneille!!! :saint: se on niiiiiin upea tunne, wau!! Myötäfiilareissa täällä :heart:
JJ-t tuttua juttua...toi töihin viimetipalla meno ja vähän ylikin. :LOL:
Täällä ihan hiljaiseloa..juuri täti vasta pakannut kimpsunsa tai onhan siitä jo muutama päivä mutta aina se jättää jälkensä.. ja nyt niin toivotaan että menis tosiaan vuoden verran ennen kuin ois jälleennäkeminen..Toiveet on niin korkealla, mutta ikävästi toi realismi viime syksyn pettymysten jälkeen on läsnä. Voi kunpa kun kunpa.. :ashamed:
tilly voi jukra!! :heart: sykkiiköhän siellä?
Tiedän ettei paljon uskalla testata..niin w-mäistä pettyä, mutta ei muuta kun kertomaan plussauutiset..aika lupaavalta vaikuttaa! Nyt kieli keskellä suuta :$ ja peukut pystyyn.. +++++++ :whistle: sulle!

Nyt lähen ystiksen kanssa siiderille! Viikonloppuja kaikille!!
 
Heissan tytsät :wave: Ahkeria olette olleet kirjoittamaan joten unohdan varmaan puolet mitä piti laittaa...

Berry: Kiitos ihanainen kysymästä... Elossa ollaan. Tänne ei mitään uutta. Toivottavasti nuo siun kipusi olisi vaarattomia. Hakeuduthan lääkäriin jos vielä jatkuva!?! LUPAA!!

Kaalle voimahali :hug: tädin uhriksi joutumiselle!

Siilura, Emunen ja Fey: plop plop.. plussia tippuu :D Tuhannesti onnea ja vauvaliimaa matkaan mukaan! bd että tällä kertaa kaikki sujuu hyvin :hug:

tilly: testaamaan sieltä :D Erittäis lupaavalta vaikuttaa, +++++++++++++++++++ :whistle:

Diodium: Hienoa että ehditte viettää hetken yhdessä. Rankkaa varmasti miehelle mutta kyllä se palkitsee se lopputulos sitten :flower:

Milloin Epsu ja MyAngel ajattelitte testailla? Ollaan sitten ensi viikolla kaikki tikku kädessä ja montut auki ku plussaa pukkaa eix vaan ;)

(.) Tänne ei siis uutta, masua juilii välillä, ei mitenkään usein tai säännöllisesti. Lämmöt normaalit joten se syö uskoa kyllä :/ Rinnat ei mitenkään erityisen arat, uskon että nää kaikki mun "oireet" johtuu Lugesteroneista.
En uskalla vielä testata, pp 14 on virallinen päivä eli ens keskiviikko, ei varmaan tikku pysy paketissa niin kauan, mutta yritetään :headwall: En tiiä miten selviän negasta, maaliskuussa sitten eessä PAS jos nyt ei tiitiäiset tartu :'(
 
Hienoa, hienoa, plussia ropisee B)

Meidän toiselta koiralta leikattiin tänään kohtu ja munasarjat pois, ja nyt on niin kipeenä |O Ihan omaan vatsaan sattuu, kun katsoo sen kipuja. Tämä hauveli on jo vauvansa tehnyt, eikä enää uusia aiota hankkia, joten sama oli sitten tehdä näin. Ai, kun sattuu omaan mahaan :x
 
Ihana runo Kristallienkeli


tillyllä on sisua olla testaamatta! ++++++++:whistle:

Anskun koissulle pikaista paranemista :hug:

Kiitos plussapuhureista Surusydän, Berry ja Miikkis



ON: Mä oon kuin joku ihme pirttihirmu välillä, (mikä vain naurattaa miestäni kun en mä juuri koskaan hermoa) kun hermostun

ja sitten sekunnissa voin nauraa hysteerisesti jollekkin tyhmälle asialle

ja taas sekunnin päästä jo itkeä pillitän

Nää mielialanvaihtelut on kyllä jotain sanoinkuvaamattoman ihmeellisiä



Mietin että johtuisko ne tädin tulemisesta...Ens pe pitäis sen tättärään tulla. Toki en oo ikinä oikein PMS-oireista kärsinyt, mutta voihan sitä kroppa olla vielä jotenkin sekaisin kaikesta :/


Aika hassua, jos tästä kierrosta plussaisin ja kaikki menisi hyvin, niin la olisi (taas) lokakuussa viikolla 41. Ja siinä yhdessä mun unessa "luvattiiin" meille lapsi viikolla 41

Paitsi ettei vuosiluvusta ollut puhetta



 
Siilura, Emunen ja Fey Onnea kovasti teille kaikille! Nyt kaikkien pikkuisten on pysyttävä mukana.

Jaksuja kaikille ja oikein hyvää viikonloppua!

Minä+tiny (4+6), hyvin hyvin varovaisesti mennään... En ole edes ajatellut menenkö ultraan ja koska soittelen neuvolaan. Niin tuoreena km vielä mielessä.
 
Miikkis Sulla tosiaan alkaa lähestyä jännät hetket. Toivon niin sydämeni pohjasta, että haikara on löytänyt teidät ja pikkuinen on jo tarttunut mukaan ja asustaa vielä salassa masussasi.

Minulla yksi ystävä, jolla juuri syksyllä tärppäsi kovan yrityksen jälkeen. Keväällä tuoresiirto epäonnistui, mutta nyt syksyllä siirrettiin kaksi sulatettua alkiota, niin toinen lähti kasvamaan ja on nyt jo 16 rv:lla. Olen hänen puolesta niin onnellinen. Toivottavasti teilläkin alkaisi aurinko paistaa...
 
Miikkis ihunainen
Ihana kuulla sinusta! Jo sua kaipailinkin! Vai ois sitte ens keskiviikko testipäivä, voi kunpa se plussa sinne tulisi!!!! Pidän täällä kovasti peukkuja
Mullakin ois kait periaatteessa ensi ke testipäivä, mutta meinasin malttaa mieleni ja oottaa että täti on kunnolla myöhässä..siis jättää tulematta
Parempi ainakin ois olla tulematta, prkl!


MyAngels sullahan on siellä hurjat hormonihuuruilut
Kyllä se on vaan oltava niin että sinnekin plussa tulee
Pidän peukkuja!!


Tilly testaa!!!!!
++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle: :heart:

Ansku voi sentään tein koiraa, toivottavasti toipuu pian


).( sitä samaa edelleen.. vähän ehkä rintavarustus aristaa ja valkkaria piisaa, mut eip muuta ihmeempää..

 



Haaveissa esikoinen


Riine.......................KM 10/07
Vaimo85.................KM 11/07
Kurreliini...................KM 11/07
ToukoMuru..............KM 11/07
Valssu.....................KM 09/07
NinaTT.....................KM 09/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 2/30
Julietta......................KM 09/07............................KP 8/40
Katherine...............KM -/- ....................................KP 9/28
Miikkis 25v ............KM 12/06,TM03/07,KU05/07..PP 10(KP 26)
Tuizu 32v Nurmijärvi..KM 08/07...........................KP 11/-
Aili...........................KM 11/07..............................KP 12/-
Diodium...................KM 11/07..............................KP 15/30
JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 17/30
Tinkatar...................RK 10/07...............................KP 28/28
Emppu78.................KM 06/07.............................KP 32/-
Siilura......................KM 10/07.............................KP 36/31
Betania...................KM 06/07..............................KP 38/-

Haaveissa toinen

Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Ansku07.................KM 01/08
Nti Kesäheinä.........KM 01/08
Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Dasale....................KM -/07, -/07........................KP -/23-28
Tapsu85..................KM 09/07,12/07...................KP 17/-
Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 17/29
Danjuska................KM 08/07..............................KP 23/32
MyAngels.................Enkelipoika 06/07,KM 12/07..KP 23/28
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP 24/26-28
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 36/26-29

Haaveissa kolmas

Daizz........................KM 09/07, 01/08
Sussoo.....................KM 02/05,01/08
Mymmyry..................KM 12/07
Elriina.......................KM 10/07
Singa........................KM 10/07
Kutmula....................KM 11/07.............................KP -/28
MissMaisa.................KM 09/07..............................KP 23/27
Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 26/30-32

Haaveissa neljäs

Zelda.........................KM
Surusydän...........Enkelipoika 11/07.....................KP 1/26
Berry76.....................KM/KU 10/07.......................KP 4/-
Masukki08.................KM 11/07............................KP 33/32-42

Haaveissa viides

Tilly...........................KM --/07, 10/07.................KP 30/-

Haamuilijat

Siilura

 

Yhteistyössä