Km:n jälkeen kuumeilevat Vol.3

Hei vaan kaikille!

Julietta Piti sulle voima :hug: antaa!

Millimenninkäinen Hirmusesti onnea vahvistuneesta plussasta! Toivon sulle kaikkea hyvää odotusaikaan :hug:

Epskeps ja (.) myös.. Voi kyllähän minä olisin valmis heti tositoimiin, mutta tuli silloin km:n jälkeen miehen kanssa sovittua ensi kesästä enkä kyllä uskalla nyt hirmuisesti painostaa, ettei muuta mieltään kokonaan :eek: On nimittäin tuon kuopuksen kanssa oltu hieman tiukoilla nyt, siis väsymyksen kanssa lähinnä, kun yöt on mennyt itkiessä. Tosin, kyllä hälle jo hieman asiasta vihjailin ja totesinpa jopa, että mistä sitä tietää vaikka oisin jo raskaana, kun silloin oviksen aikaan oltiin hetkinen ilman kondomia, touhutipat siis :whistle: No, aika epätodennäköistä kuitenkin, mutta katotaan miten kauan jaksaa nyt sitten mies kondomin kanssa touhuta, mitään kierukkaa tm. en aio laittaa.

Käytiin kuopuksen kanssa siellä neuvolassa ja paino oli pudonnut viime kesästä eli ilmeisesti mun omat ajatukset mahdollisesta allergiasta tm. on sitten totta :/ On siis jo kuukauden verran ollut maha löysällä ja saattaa jopa 5 kertaa päivässä olla kakat vaipassa. Lisäksi öisin siis itkee ja valittaa, ja oon nyt vasta alkanut hoksata, että maha taitaa olla itkun ja kivun syy. Lääkärille mennään parin viikon kuluttua ja sitten verikokeisiin, toivottavasti jotain syytä löytyisi sitten niistä.

Multa mitattiin se hemoglobiini ja oli jo 137! Ei tarvi enää rautatabletteja popsia siis, ihan sopivasti kyllä, yks tabu on jäljellä, sen taidan vielä huomenaamulla ottaa =)

Juu, kp 26 ja jos oviksen oikein bongasin menkkojen pitäis tulla viikonloppuna viimeistään. Olihan tässä jo pari viikkoa ilman vuotoja ;) juuliai tosiaan, tuo myooma ei vaadi mitään toimenpiteitä, vuosittainen seuranta normaalisti riittää. Mulle totesi kyllä, että jos tosiaan raskaaksi tulen, niin siinä samalla sitten sitä seurataan, saattaa raskauden aikana hieman kasvaa, muttei siis haittaa mitenkään. :D Tälläinen fiilis on koko ajan mulla!
 
Porukoilla täysihoidossa kun mies nyt siellä reissussa.. :kieh: :kieh: No, yritys hyvä kymmenen.. Yöllä kolmen aikaan herättiin pistämään siemeniä jemmaan.. Joo aika epätodennäköistä kun ei oviksesta vielä tietoa.. :/ Niistä pitikin kysyä:

Kun mun babyplus -ovistesteissä lukee, että testin ollessa positiivinen tapahtuu ovis 24-48 tunnin kuluessa!! Mä siis aina luulin, et noi tikut näyttää sillee "nyt on ovis parhaillaan"-tyyliin, eikä tollee, et voi vasta parin päivän päästä olla.. Onko kaikki tikut samalla periaatteella vai vaan noi mun (aika halvat)??

Se omasta navasta..

Kiitos surusydän ja muut lohtusanoista! Ja surusydän paljon tsemppiä sulle, odottaminen on tosi kurjaa, toivotaan, että kun pääsette hommiin, niin hommat hoituu nopeasti! :hug:

Hienoa Berry että tilanne selvisi!

Paljon onnea matkaan plussanneille!! :flower:

Ja Julietta sekä Sonja, lohduttava hali :hug: Ärsyttävää, tiedän tunteen...

MyAngelsille hyvää lomaa!! B)

Epsu tuosta oviksesta vielä, itse katsoin myöhemmin saman tiedon kuin mitä laitoit, että lyhyt oliko se nyt luteaalivaihe tosiaan ei ole hyvä juttu.. Pelkään vähän samaa itsellänikin, että millonkohan se ovis tulee.. Harmi kun ei käydä kuin kellot, kaikki olisi silloin paljon helpompaa!!

Ainiin, minulla ollut joskus nuorempana tuollanen kipeä patti myös, tuli silloin rexonan suihkutettavasta deosta. Lääkäri silloin muistutti, että mikään paha patti ei olisi kipeä, eli en usko, että sulla on mitään muuta kuin just tuo tulehtunut imusolmuke! :hug: Maalailen itse aina kaikesta kauhukuvia, joten tiedän, että kestämistä on..

Jokohan tässä tuli kaikki.. Toivotaan!
 
moi

pikaseen kun vielä jaksaa pystyssä olla...
soitin siis tk:lle ja kirjottivat mulle 3pv:ää sairaslomaa.. tosin menen to jo töihin jos olo parempi.
Illalla kun tuli kotiin töistä ysin jälkene niin oli lämpöö, kurkku kipeenä ja lihakset jumissa.. yö meni palellessa Sama tilanne edelleen |O
Menny pv kyllä totaalisesti pötkötellessä.

Epsu: Jospa poitsun iho paranis! :hug: Ja ikein paljon plussa onnea sulle!!!!

Miikkis:
Millos sinä testailet??

Berry: Hienoa että sait hyviä uutisia!! :D
Ja toivottavasti kuopuksen itkujen syy selviäis jos siis allergiaa tms. :hug:
Meillä pojalla tosiaan atooppinen iho joka todettiin 2kk:n iässä... sitten aloin epäillä allergioita kun iho vaan kukki ja kukki ja oli suunnilleen vereslihalla :'(
neuvolassa mulle sanottiin että asia on hankala jos sen tekee semmoseks.. siis että MINÄ oon hankala kun vaadin allergia testejä..
no kuinkas ollakkaan mentiin yksityiselle ja paljastu vehnä, maito, kananmuna ja ruis allergia.. että silleen.
Voimia teille kovasti ja toivottavasti yö valvomiset vähenis lääkärin ja testien myötä ja voisit rueta enemmänkin vihjailemaan miehelles :D
Ja jos tilanne tuntuu tukalalta niin soita neuvolaan ja sano että nyt heti.

nyt en muitsa muuta.. pitää lähtee huilimaan..

paljon onnea kaikille plussainneille! :flower:
 
Hui! Olipas tullut paljon tekstiä
Mutta sehän on vain kiva


Danjuskan miehelle pikaista toipumista jotta pääsee taas jaloilleen

Ja Danjuskalle pikaista paranemista


Kristallienkeli: Tervetuloa joukkoomme

Pahoitteluni...

Aivan meni kylmät väreet kun luin tekstisi :ashamed: Meiän enkelimme syntyi rv 23


Mahtavat onnittelut plussanneille!! Juuliai ja Millimenninkäinen
Mahtavaa!! Paljon onnea ja vauvaliimaa mukaan


Ja onnea emunen haamusta =) Toivotaan että viiva vahvistuu ;)

Sonja74: Pahoittelut tädin saapumisesta!

Mulla oli enkelin laskettu aika lokakuussa, ja kuvittelin että olisin silloin jo raskaana, mutta ei...

Nyt tämän keskenmenneeen la olisi elokuussa, joten tähdätään taas siihen että olisin silloin jo raskaana... Voimia kovasti!!!


Julietta: Pahoittelut tädistä

Hyvä että sait gyneajan. Mulla on lämmöt aina koholla koko tädin vierailun ajan...

Riine: Toivotaan että CRP laskee, ja ettei ole mitään tulehdusta!

Epskeps: Toivotaan että pojan ihottuma hellittää, ja että se kainalopatti katoaa!
Voi sentään jospa pieni siellä sun masusssa kiinnittyi, kun tunsit samanlaista oloa kuin ed. raskauksissa

Kamalasti plussatuulia ++++++++++ :whistle:

Miikkis: Sulla on tosi jännät paikat!!

Pidän peukut ja varpaat pystyssä


berry76: Wautsi!! Mahtavat uutiset lekurista

Hieno juttu

Toivotaan että pikkuisenne kivut helpottaa ja syy selviää

Ja onnittelut mahtavasta hempasta =)

katherine: Kiva kuulla susta


Betania: Täällä on peukut pystyssä teille!


Tilly: Toivottavasti täti osaa pysyäkkin poissa


surusydän: Kiitos oon kyllä ottanut erittäin rennosti

Hali sulle palstasisareni


helmitaustailija, ja kaikki muutkin, kiitos loman toivotuksesta


Täällä on kärsitty jostain ihme huimauskohtauksista. Sunnuntai aamuna heräsin ja menin ruokkimaan koirat. Yhtäkkiä tuli sanoinkuvaamaton jano, ja korvissa alkoi humista ja silmissä sumeta. Sumeneminen loppui, mutta tuntui kuin koko huone pyörisi. Menin istumaan lattialle, ja huusin miestä apuun. Säikähti raasu kovasti, ja sanoi että olen aivan valkoinen...

Join vettä 5 lasillista, ja alkoi tulemaan kamala tuskanhiki, ja kasvot olivat ihan hikikarpaloilla... Pikku hiljaa olo helpottui. Taisi verenpaine käydä melkoisen matalissa lukemissa...
Se oli aika pelottava kokemus...


Saa luvan jäädä viimeiseksi. Kerran aikaisemmin oon kokenut saman. Se tapahtui kesällä Helsingin Lastenklinikalla kun lääkärit viimeistä kertaa ultrasivat enkelimme sydäntä... Sama olo tuli silloin, eli ensin kamala jano, sitten silmissä musteneminen, huimaus, tuskanhiki ja hikikarpalot. Luulin että se oli vain sitä paniikkia ja jännitystä silloin, mutta miksi ihmeessä se sama toistui nyt...

Syönytkin olin illalla tuhdin annoksen, joten tuskin se verensokerikaan nyt yhtäkkiä niin alas humahtaisi, ja kun ei kuitenkaan nälkä ollut...

Eipä tänne kummempaa... Oon taas heittämässä kirveen kaivoon ja lakkaan uskomasta raskautumisen mahdollisuuteen... :ashamed: Kiinnittymisvuoto olisi pitänyt näinä päivinä tulla jos olisi tärpännyt, vaan ei ole näkynyt :/ Noissa edellisissä raskauksissa tuli selvää kiinnittymisvuotoa, joskus kp 17 aikoihin. Ekassa raskaudessa en muista milloin se tuli, mutta tuli kuitenkin.
Nyt se kirves lentää sinne kaivoon
 
Kiitos plussatoivotteluista kaikille!
Toivottavasti auttavat :heart: Alavatsalla on edelleenkin semmoinen kumma tunne
mutta voihan se olla jotain ihan muutakin. Sitä plussaa ja vauvaa kun niin kovin toivoo, voi mieli tehdä tepposia..
Mut sovitaanko tytsyt semmoinen juttu ettei kukaan nyt heitä kirvestä kaivoon? Eli toivosta ei luovuta!!!
 
MyAngels älä missään nimessä anna periksi!!! Aina on toivoa :heart: ja kyllä teille vielä pieni nyytti syliin suodaan. Välillä itse ryömin pohjamudassa, mutta jotenkin sitä vaan aina noustaan! Kovasti tsemppiä sinulle :hug: Toivottavasti huimauskohtaukset eivät enää toistu.

emunen Lämpöiset onnittelut haamusta :heart: !

Epskeps Juu, kirvestä ei kaivoon heitetä ;) . En ole vielä päässyt kunnolla alkuunkaan! Toivottavasti tuntemuksesi enteilevät hyvää lopputulosta =) Plussatuulen tuiverruksia sinne päin +++++++++++ :heart:
 
Myangels -mulla oli yhdessä raskaudessa ihan samanlaisia "kohtauksia",olin sairaalassakin mut muuta vikaa ei löytynyt kuin se et jostain lumman syystä verenpaine romahti yks kas tosi alas. mut onneks siloin kaikki meni lopuujen lopuks hyvin! =)
mut kannattaa olla varovainen,silo lekurit sano mulle et voin käytännössä kupsahtaa milloin vaan kun ei voi ennustaa niitä kohtauksia.

täällä muiden jännääjien kanssa minäkin yhä jännäilen..ei vielkään tätiä näy!!!! :whistle:
mut ala mahaa juilii.. :/

vielä ei uskalla iloita....
:headwall:

muoksiis siis kupsahtaa meinaa siis pyörtyä,heh ei siis lopullista kupsahdusta :LOL:
 
Helou!

epskeps: iso kiitos, että lisäsit listalle!! :saint:
Nyt tuntuu kuitenkin hyvältä ratkaisulta, etten täällä vieraile ainakaan jatkuvalla syötöllä (like last time) kun oma pää pysyy kasassa paremmin kun ajattelee jotain muutakin... tosiaan esikoinen haaveissa on :saint:
YK : hyvin vaikea määritellä..kesällä oli keskeytynyt km kesäkuussa rv 14+1 ja sen jälkeen on annettu aikaa palautua nyt viime kuukausiin asti. Vois kai sanoa että "virallinen" yritys on just nyt lähtenyt käyntiin kun taas hormonikiertokin normalisoitunut..
Ihmeen rennolla meiningillä tässä mennään..kovasti kuumeiluttaa, mutta stressi on ainakin vielä pysytellyt kaukana..siinä kohdin heitän hanskat tiskiin kun tunnen sen ensioireita, opin viime kerrasta, kop kop! Eli kun tää alkaa liikaa pyöriä päässä, niin sitten jotain muuta aateltavaa..
Oikein paljon onnea tähän kiertoon kaikille ja helmikuussa haamut haihtuu uuden elämän tieltä! (huh huh olipa kierretysti sanottu!)


ovulaatiosta sen verran, että itselle yllätys oli se, vaikka on säännöllinen kierto ollut (28) niin se ei tapahdukaan itsellä ainakaan, 14-15 kp, vaan aiemmin 8-9, ainakin viime raskaudessa. Tietysti voipi vaihdella, mutta siihen ei ainka kannata luottaa. No joo.. niiden oireiden tunnistamisesta oon jo luovuttanut ajat sitten.
Tiistain jatkoa, :wave:
 
Nytkö tää sit alkaa... Pari päivää jo ollu ihan etova olo... Nyt tuli taas... Niin ja töissä sit yks poika päätti yskiä minuun päin koko tunnin ja sitten loppuen lopuksi se laattaas.......... |O |O |O |O |O |O

Arvatkaas kuka palloilee tääl koko loppuviikon kun on oksusaikulla.... :headwall:
 



Haaveissa esikoinen


Riine.......................KM 10/07
Vaimo85.................KM 11/07
Kurreliini...................KM 11/07
ToukoMuru..............KM 11/07
Valssu.....................KM 09/07
NinaTT.....................KM 09/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Julietta......................KM 09/07............................KP 5/40
Katherine...............KM -/- ....................................KP 6/28
Miikkis 25v ............KM 12/06,TM03/07,KU05/07..PP 7(KP 23)
Tuizu 32v Nurmijärvi..KM 08/07...........................KP 8/-
Aili...........................KM 11/07..............................KP 9/-
Diodium...................KM 11/07..............................KP 12/30
JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 14/30
Tinkatar...................RK 10/07...............................KP 25/28
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 29/35
Emppu78.................KM 06/07.............................KP 29/-
Siilura......................KM 10/07.............................KP 33/31
Betania...................KM 06/07..............................KP 35/-

Haaveissa toinen

Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Ansku07.................KM 01/08
Nti Kesäheinä.........KM 01/08
Fey.........................KM
Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Dasale....................KM -/07, -/07........................KP -/23-28
Tapsu85..................KM 09/07,12/07...................KP 14/-
Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 14/29
Danjuska................KM 08/07..............................KP 20/32
MyAngels.................Enkelipoika 06/07,KM 12/07..KP 20/28
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP 21/26-28
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 33/26-29

Haaveissa kolmas

Daizz........................KM 09/07, 01/08
Sussoo.....................KM 02/05,01/08
Mymmyry..................KM 12/07
Emunen....................KM 11/07
Elriina.......................KM 10/07
Singa........................KM 10/07
Kutmula....................KM 11/07.............................KP -/28
MissMaisa.................KM 09/07..............................KP 20/27
Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 23/30-32

Haaveissa neljäs

Zelda.........................KM
Surusydän...........Enkelipoika 11/07
Berry76.....................KM/KU 10/07.......................KP 1/-
Masukki08.................KM 11/07............................KP 30/32-42

Haaveissa viides

Tilly...........................KM --/07, 10/07.................KP 27/-

Haamuilijat

Siilura

 
huomenta kaikille!! täälä eletään kp 14 ja tikutusta takana viikko! elisestä on juilinut vasemmalle munasarjoihin ja hieman on bongattu myös ovislimoja, mutta testi ei näytä plussaa...? :headwall:

mä oon ihan sitä mieltä, että jos en tässä kierrossa ovista bongaa niin en enää tikuttele, nyt kun olis hyvin sen aika ja testi näyttää negaa, niin se pistää mielen kyllä tosi apeeks ja ajattelee vaan pahinta :kieh:

anteeksi en ehdi viestejä lukemaan / kommentoimaan :ashamed: ihanaa keskiviikkoa kaikille!! menen tänään kampaajalle, jee jee!! :D

+++++++plussatuulia puhaltelen :whistle: :whistle: ++++++++++
 
JJ-t malttia.. :hug: En mäkään sitä ovista bongannu. Joko se oli ennen kun testailin (tein vain 4 päivänä testin, kp 12-15) tai sitten sen jälkeen tai jäi tulematta.. Mut jospa se sun ovis on vielä edessä päin. =) Kiertosi on normaalisti 30 pv eikö vain, joten ovulaatiosi voi olla kp 16 jos luteaalivaiheesi on 14 pv. Käy tutustumassa http://www.yourdays.com/ sivuihin. Rekisteröidy ja voit tehdä ihan oman "hedelmällisyys"kalenterin :D Sivut ovat englanninkieliset mutta itse kalenteri on kyllä ihan suomeksi. Tämä vinkiksi muillekin :attn: ;)
 
moikkelis

Täällä olo jo parempi =)
Ja jipii, poika tulee tänään kotiin :heart: on ollu jo ihan hirvee ikävä!

Myangels: Kiitos! kyllä mies jo pikku hiljaa ilman keppejä pääsee liikkeelle.. vaikkakin hissuksiin joutuu menemään.
Äläkä vielä heitä mitään kirvestä kaivoon! :hug:

JJt: Jospa se ovis ois tuloillaan vasta! :hug:

Julietta: Jospa et sais sitä kamalaa tautia :x on kyllä niiiin inhottava tauti ettei mitään järkee!

Nyt huilimaan. ajattelin huomenna mennä töihin jos ei enää lämpöä nosta.
 
sitä tarkotin kun masentaa toi tikuttelu; ilman plussaa, että olis vaan perempi olla tikuttelematta olla toiveekas raskautimisesta eikä turhaa varmistella niitä "varmoja päiviää"
kyllä mä uskon että se ovis on vielä tuloillaan, mutta mitä nää kaikki nippailut sitten on...??

sitä paitsi, mulla ei ole mitään hajua kierron pituudesta, että se voi kyllä vennyä ihan kuinka pitkälle tahansa.. :headwall:
 
JJt: Mulla ei kierto oo edelleenkään palautunu normiin vaikka tyhjennys tehtiin syyskuun eka vkl.. Että kai ottaa oman aikasa ennen kun kroppa palautuu ja sekin on ihan yksilöllistä. Mut jos tuntuu että ois olo parempi ilman että tikuttelet niin jätä pois. jaksu :hug:
 
Kiitos Siilura, Epskeps, Surusydän, Kristallienkeli ja Danjuska


tilly: Toivotaan, että nuo verenpaineen romahtamis-kohtaukset loppuisivat


JJ-t: Kyselit kuinka on kierto tasaantunut km:n jälkeen ja millanen oli se eka normikierto. Mä oon onnellinen tapaus tuon kropan palautumisen suhteen. Kierto oli pillereitten aikana 28vrk, ja pysyi samana niitten lopetuksen jälkeenkin. Enkelin synnytyksen jälkeen kierto oli 27vrk ja nyt keskenmenon jälkeen on 28vrk. En tainnut nyt auttaa sua yhtään


ON: Tulin hierojalta, ja nyt on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin raukea olo

ja kylmä

Erinäisiä nippailuja on alamasussa ollut, mutta ei muuta...
 
halusin tulla jakamaan uutiset teidänkin kanssa kunnes te tonne odotuspuolelle rynnistätte =)

eli tänään kävin np ultrassa ja kaikki hyvin pikkuinen polskutti kovaa vauhtia ja turvotustakaan ei ollu yhtään ja kokoa oli jo 6,1 cm :heart:
en siis käynyt alkuraskauden ultrassa että tähän asti on menty hyvin epäuskosella kannalla =) nyt on ekan kerran vasta ollu sellanen olo että hei mä oon raskaana =) kun oireitakaan ei kauheesti oo ollu

miikkiksellä on hurjan jännät päivät, tsemppiä vielä tälle viikolle että jaksat odotella, olen täällä peukut pystyssä ja kädet kyynärpäitä myöten ristissä :D

ja epsulle, myangelsille, orchidille, berrylle ja danjuskalle yhteis :hug:

ja ++++++++++++++++++++++++++++++++++++
kauheasti ihan kaikille teille suurensuuri plussalähetys, tulkaa pian odotuspuolelle =)
 
JJ-t niinpä, tuo tikuttelu voi ajaa kyllä hulluuden partaalle
ainakin itsessäni sen huomasin, joten enpä taida tuota tikuttelut sen ihmeemmin enää harrastaa. Ne nippailut voi olla munarakkulan kasvusta johtuvia, josko se kohta sieltä irtoaisi :heart:
Mulla noi kierrot on tasaantunu suunnilleen 3 kierron jälkeen km:sta. Eka on menny joka kerta vähän pitkäksi, toinen vähän lyhyeksi ja kolmas sitten suurin piirtein kohdilleen. Nyt toivon että tää kierto kestäis sen vuoden verran...


MyAngels mimmosia nippailuja sulla on alamasulla? Kunpa se olisi pieni siellä joka nippailisi sua tarttumalla sinne kunnolla kiinni
Mulla on usein muuten tuollainen olo osteopaatilla käynnin jälkeen. Tosi raukea ja palelevainen. Viikon päästä meen taas sinne


Ihania ultrakuulumisia Eliisa

Onnellista odotusaikaa sulle :heart:
 
Ihania ultrauutisia Eliisa 80

Kaikkea hyvää sulle ja pikkuiselle


Epskeps: Välillä nipistää alamasua, välillä tuntuu menkkamaista kipua... Enimmäkseen tuolla vasemmassa munasarjassa. Oi, mä niin tahtoisin
että pieni ihmisen alku siellä kiinnittyisi :heart: Minkälaisia tuntemuksia sulla on? +++++++++++++++++ :whistle:
 

Yhteistyössä