Km:n jälkeen kuumeilevat Vol.3

Oooohhh! Täällähän puhaltelee plussatuuli, onnea juuliai plussasta, millimenninkäinen ja emunen haamuista!! Ihanaa!! :heart:
Sonja74 pahoittelut tädistä.
Viikonlopusta selvitty hengissä, oli pe. työkaverin tuparit ja la. menikin sitten ihan rauhallisesti kotona. Eilen kummitytön 4v. synttärit. Nyt taas töihin iltavuoroon. Niin ja nyt kun muistin niin vois soittaa sinne naistentautien polille, kun sieltä ei ole mitään kuulunut, verikokeissa kävin kuitenkin jo viime keskiviikkona.
Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!! :flower:
 
Voi harmi Julietta. Mullakin oli aivan kamalat kivut viimeks tädin vieraillessa, ei ole koskaan aikasemmin sellasta ollut, ei edes km:ssa. Ei kivaa... :hug:
(.) CRP oli vieläkin koholla, 20!!! :/ Lääkäri ei ole vielä edes niitä tuloksia tulkinnut, mutta ystävällinen hoitaja ne sieltä polilta mulle kerto. Voi perskutti jos tuolla sisuiskaluissa nyt jyllää joku tulehdus jota ei saada aisoihin... Vaikka eihän tuo arvo nyt kauheen korkee ole, mutta kuiteskin. Inhottavaa. :kieh: Papa sentään normi.
 
No niin, ihopolilla on käyty ja nyt on pojalla semmoiset "laput" ihottumien päällä. Oliskohan niiden nimi ollut duoderm, toiseksi ihoksi sanotaan joka tapauksessa. Danjuska, meidän pojalla on atooppinen iho, ihottumaa ei ONNEKSI ole kuitenkaan hirveesti, vaan sellaisina läntteinä. Ovat vaan tosi sitkeää laatua ja kutiavia, joten poika raapii niitä ja kun niitä raapii niin eipä niistä eroon meinaa päästä
Mut josko tämä lappuhoito auttaisi.. Sitten saatiin resepti tosi kalliille lääkkeelle jota pitää sitten laittaa jos ei tämä tehoa. Maksaa mokoma vaan jotain 50 ? 30ml..

Tää ihottuma rumba lähti liikkeelle kolmisen vuotta sitten kun poitsu sai hyönteisenpistosta yliherkkyys reaktion.. :/
Kovasti jaksuja sinne teillekin Danjuska noiden ihottumien ja allergioiden kanssa!!! Tiedän mitä se on kun meilläkin ollaan niiden kanssa painittu ihan tarpeeksi.. :hug:

Näytin lääkärille tuota kainalopattia ja hän vaan sano, että luultavasti on imusolmuke tulehtunut ja sitä pitää nyt vaan seurailla ja jos ei ala häviämään niin sitten oma lääkärille..
Joten saa luvan nyt hävitä tuosta!


Danjuska ei sitä tarvii kipeenä töihin mennä vaikka ei kuumetta olisikaan. Mä olen semmoinen tapaus että mulle tosi harvoin kuume tulee ja silti voin olla ihan tosi kipee. Ei kaikille sitä kuumetta vaan tule. Joten saikkua hakemaan ja sassiin!!! Paranemisia!!


Diodium vai semmoisia raskausgurun juttuja ;) No hyvähän se ois tokkiisa noita peittoja heilutella ihan vaikka päivittäin, mut minkäs tekee jos mies ei ole kovin aktiivinen
Mut saihan tuo meidän esikoinenkin alkunsa vaikka siinä kierrossa peitot heilahti vaan tasan 2 kertaa.. :whistle:
Hyvä että siellä on laitettu tilausta menemään ennen kuin mies työmatkalle lähti
Toivoa ei ole menetetty tästä kierrosta! ++++++++++++++++++++++ :whistle:

Emunen toivottavasti viivanpaikat muuttuvat pian selviksi plussiksi!!! ++++++++++++++++++++++ :whistle: :heart:

Julietta päivät korjattu.. :heart: Koeta jaksaa sen tätiriiviön kanssa :hug:

OmaaNapaa vielä sen verran, että eilen sängyssä makoillessa tuntu tuolla alavatsalla, kohdun kohdilla, jotain...
Semmoista samanlaista mitä on tuntunut kun olen aiemmin raskautunut.. Jos niin ihanasti on päässyt käymään :heart: niin ei se ovis ainakaan nyt sitten vkonloppuna ollut vaan edellisenä. Mut jatketaan jännäilyä...
 
moikka :wave:

Kristallienkeli: lämpimästi tervetuloa mukaan, pahoitteluni :hug:

emunen ja millimenninkäinen : OUJEE!!! onnittelut haamuista, sieltä ne vahvaksi plussaksi vahvistuvat!! :heart:

juuliai: Ihanaa :heart: Tuhansittain vauvaliimaa matkaan mukaan!

Diodium: No voi kökkö! Pitääx sen miehen just nyt lähteä? :saint: Mutta otatte vielä tänään ilon irti eix vaan ;)

Sonja: tyhmä täti kun tuli sinne :headwall: Sano sille kun lähtee ettei oo sit takas tulemista vuoteen :p

Epsu: joko kävitte lääkärissä, mitä se sanoi pojan ihosta?

Ja mites berryllä oli tänään kanssa lääkäri : saitko selvyyttä asiaan ja kysyitkö raskaudesta?

Kiitos kaikille voinnista kyselijöille...
Täällä ei mitään uutta... Viikonloppuna oli sellaista menkkamaista jomotusta la-su eli pp 3-4. Lääkäri sanoi kyl että kiinnittyminen tapahtuu la jos tapahtuu, mutta luulempa että on vain mun vilkkaan mielikuvituksen tekosia :'( :ashamed:
Jännää tää piinailu, ku mielialat menee ihan ristiin, eilen olin tosi hyvällä mielin ja täysin varma että tää hoito onnistuu ja sit tänään taas ei...
Mutta ei jotain pahaa ilman hyvääkään, rakentamisasiat edistyy hitaasti mutta varmasti. Tonttiasia lyödään lukkoon kuun vaihteessa, vastaava mestari hankittuna ja talopaketti katsutta, syksyllä sitten siinä tositoimiin! :D Tänne ei muuta.... Nähdään :wave:
 
Epsuhan siellä samaan aikaan linjoilla...

Hienoa että saitte apua lääkäristä. Nykyään lääkkeet on hirmu kalliita, toivotaan että auttaa!

Ja voin... +++++++++++++++++++++ :whistle: varmasti siellä murunen on :heart:
 
Juu, oltiin näköjään samaan aikaan napustelemassa Miikkis :D
Voi kunpa nyt plussattaisiin samaan aikaan :heart: :heart: Vähänkö ois mahtavan upeeta!! Me ollaan jo niiiiiiiiiiiiiiiin kauan täällä oltu, että ois oikeasti meidän aika siirtyä odottajiin
Mä pidän peukkuja sulle!!!!
kuten varmasti kaikki muutkin täällä!
 
iiiih!!!
tänään menkkojen olis pitäny,pitäis alkaa muta mutta!!!ei mitään merkkejä!!!ei edes oireitä minkäämmoisia!! :eek: :whistle:

voisko meinata pikkuista..voi että voisko voisko!!! :headwall:

nooh,nyt täytyy malttaa,kohta jää menkat tään jännäilyn takia väliin.. :ashamed:

mut ois se vaan niin ihanaa ja uskomatonta ja pelottavaa mut ihanaa!!

jännäillen hysteerinen tilly :D
 
Epsulle ja Miikkikselle nyt hirmuisesti plussatuulia ja onnea matkaan, jospa teillä (ja mielummin meillä kaikilla) tärppäisi...

Juliettalle pahoittelut tädistä ja voimia jaksamisessa taas eteenpäin!

Tillylle lisää hermoja jännäilemiseen =) toivottavasti tulos on se mitä haetaan..

:heart: Juuliai, millimenninkäinen ja emunen :heart: ONNEA!!!!!
 
Jep, polilla käyty ja paljon viisaampana kotiin palattu! Eli se hematoomaksi luultu onkin myooma ja ei siis vaadi mitään toimenpiteitä eikä mitään kovin tiivistä seurantaakaan! :D Ja vauva-asiasta kun kyselin, ei haittaa lainkaan eli uusi raskaus saisi tulla vaikka heti. Mutta meillähän on miehen kanssa ollut alustavasti tarkoitus aloittaa yrittäminen kesällä, joten ihan heti ei siis yrittämään aleta. Mutta aivan siis upeita uutisia mulla ja olen kuin hangonkeksi ollut koko kotimatkan ja nyt kotosalla myös! Kiitokset kaikille tsempityksistä!
 
Oikein valoisaa viikkoa kaikille B) =)

Olen tässä ihmetellyt oloani muutaman päivän KP 8/30-32.... Vaikka yritän olla rennosti tän vauvakuumeiluni kanssa, enkä sitä nykyään ihan päivittäin mietikkään :whistle: niin ennen viime menkkoja olin jotenkin aivan varma että nyt oli tärpänny(samanlainen tunne kuin edellisessä raskaudessa). Oireetkin oli melko erilaiset kuin norm.ennen menkkoja. No vuoto kuitenkin alkoi ajallaan ja repivällä kivulla, joka sekin oli erilainen kuin norm.(kärsin kovista menkkakivuista) Heikotti ja tuli hirmu huono olo, töissä luulin että pyörryn siihen paikkaan. Vuoto ei kuitenkaan tullut hirmu runsaana, ei hyytymiä ja oli mielummin sellaista limansekaista (pahoittelen kuvauksia :ashamed: ). Vuoto kesti noin 3 päivää, jonka jälkeen olen nyt ajoittain tuntenut menkkamaista jomotusta ja nippailuja kohdun paikkeilla. Oliskohan ollut sitten alun loppua :/
No eipä tästä naisen kehosta ota selvää, oikuttelee minkä kerkee :LOL:
 
Heipsan!
Mukavaa(!) maanantaita kaikelle väelle =)
=) Taas se kuume alkaa nousta, joten oli pakko pyrähtää tänne sitä purkamaan.. nyt kiertokin on viimeset 2 kertaa olleet kivasti 28 vrk, joten toiveita on taas herännyt uudesta mahdollisuudesta.
epskepsille vahva plussahenkäys! Nimi tuttu.. ja tietysti Miikkikselle ja ihan kaikille muillekin! Tahtoo mukaan:)
Nyt kiertopäivä 4/28 ja ovista ootellaan kuin kuuta nousevaa.. :saint:
No, täytyypä palata kotiaskareiden ääreen.. :wave:
 
Miikkikselle piti tulla vielä peukuttamaan ja tsempittämään! Toivottavasti pikkuiset kiinnittyy matkaan mukaan :hug: Mun miehen serkun perheeseen syntyi vuodenvaihteessa 'pakkasukko' ja löytyy myös yli 2v. neiti, mikä ilmeisesti tuoresiirtona tehtiin. Eli lähipiiristä löytyy samassa tilanteessa olleita. Kovasti jaksamisia piinapäiville!
 
Sus soo
Onnea plussille ja haamuilijoille! Oon ihan sekaisin että kenellä oli mitäkin, mutta ylipäätään hienoa että näin on käynyt!!! =)

Millimenninkäinen... pitäisiköhän mun aikanaan myös sitten testata työpaikan vessassa, jos siinä on vaikka jotakin taikaa ;)
 
millimenninkäinen ja juuliai paljon paljon onnea!!!!!!

tulkaas nyt kertomaan meille muille miten te ton teitte??!! monesko kierto km:n jälkeen, pongasitteko ovista, mitä oireita...?*tahtoo mukaan* :saint:
 
Täällähän on tapahtunut vaikka mitä! Onnea vaan hirmuisesti plussanneille! :heart:

Korjaisin mun kiertopäivät! Eli tänään on kp5/28. Mulla on nyt jämähtäny kierrot tuohon normi 28:aan. Varmaan ihan jees, koska mulla ennen ollut pitkät kierrot, aina vähintään 32. Nyt siis ollu melkein puol vuotta ton 28. Lapsettomuusongelma johtuu meillä ilm. suureksi osaksi mun korkeasta prolaktiiniarvosta, jota kylläkin hoidetaan taas lääkkeillä. Lukema vaan oli pompsahtanu taas alkutekijöihinsä eli liian ylös sen viimekesäisen tuulimunan jälkeen. Eli alusta aloitettiin. No juu. Täs kierros ajattelin kokeilla ovulaatiotestejä taas pitkän tauon jälkeen. On tuntunu niin hyödyttömältä, kun tiän että ovuloin mut munasolut niin surkeita ettei niistä oo mihinkään. Mutta mutta; jospa ne nyt alkais oleen enemmän kunnos, kun lääkettä oon taas kerenny jo puolisen vuotta popsimaan... Pitäkää peukkuja! :wave:
 
Hellurei! Tulin sitten kertomaan että mä soitin nyt sen gyneajan ja pääsen ens viikon perjantaina. Ei ollu aikasempia aikoja, paitsi tietty tällä viikolla, mut en viitti ottaa tota tätiä mukaan..... :LOL:

Mä en kyllä ymmärrä ku mun lämmöt on edelleen ylhäällä!? Äskenkin oli 37.2 taas... Ei oo flunssaa tms... Eikös lämpöjen pitäis nousta oviksen jäljiltä ja sitten laskea ennen menkkoja??

Pitäisköhän jonkun pistää rahoiks ja kirjottaa sellanen käsikirja naisille, josta löytyy kaikkiin kysymyksiin vastaus joita täällä kysellään....?? :D

Onnea millimennikäiselle!!!
 
JJ-t : joo eli mullahan ei sis ehtiny yhtään kuukautisia tulla km jälkeen.. et siin mielessä kyllä hiukan jännittää! mut jotenki nyt on varmenpi olo kuin vimeks.. tiedä site..
oviksen kuvittelen huomanneeni limoista mut en ole kyllä yhtään varma..
pupuilua oli kmn jälkeen joka toinen päivä..
niin oireet: rinnat turpoili heti melkein oletetun oviksen jälkeen, nyt viimeisen viikon aikana ne tuli tosi kipeäks ja olin itkuinen ja kiukkuinen. lämmöt koholla ja armoton jano!! niin ja yli viikon on ollu se tunne että tulen kipeäks!

 
Tilly & emunen, eletään jännittäviä aikoja! :)

millimenninkäinen & JJ-t,
sama juttu täällä, ei menkkoja km jälkeen, luulin kans ett nyt iskee se flunssa...mutta ei se sitä ollutkaan, ja janohan on tosiaan koko ajan.

kaikille kivaa alkanutta viikkoa!
plussia kehiin! :whistle:
 
Onnea kaikille plussanneille :heart: Ihanaa kun se plussa-aalto tänne sitten saapui ja toivottavasti mennään aallonharjalla vielä pitkään. :D

ja tsemppiä kaikille, joilla jännät paikat käsillä. Täällä d =) b pystyssä kaikille

ja pahoittelut kaikille tädin piinaamille :hug:

katjuska ja vilpertti 8+0
 
Paljon onnea Millimenninkäinen! Tarriksii pienelle ja sulle onnellisesta odotusaikaa :heart:

Katherine heips :wave: Kovin oot tuttu, mutta puutut tuosta meidän listasta kokonaan
Mut lisäsin sut nyt sinne =) Esikoistako kuumeilit? Paljon tärppionnea sulle :heart: Ja lämmin kiitos toivotuksistasi


Betanialle pidetään peukkuja


Kristallienkeli joillekin voi tulla menkat vaikka olisivat raskautuneet, että eihän se ihan täysi mahdottomuus ole, kun sulla noita oireitakin on. Jospa testaisit? Kunpa ei ainakaan olisi ollut mikään alkuraskauden km..

Julietta hyvä kun sait se gyneajan :) Ja kait sinne tädin kanssakin ois voinu mennä ;) Käyhän sitä opusta väsäämään, sille ois varmasti kysyntää!


Berry ihania uutisia!!
Eikä mitään kesää odottamaan vaan yrittämään nyt ja heti! +++++++++++++ :whistle:

 
Kiitos onnitteluista kaikille ihanille kanssasisarille!

Välillä on kuitenkin paha mieli teidän muiden puolesta, jotka olette joutuneet odottamaan paljon meitä kauemmin ja joilla jo useampia keskenmenoja taustalla. Te jos jotkut ansaitsisitte ne seuraavat plussat. Ja tietenkin jokaisen täällä olevan tulisi saada oma pienokainen pian syliinsä.

Berry Ihan mielettömän hieno juttu! Tarkoittaa varmaan, että sulle ei tarvitse tehdä mitään toimeenpiteitä tai leikkausta. Ihanaa, että saisitte alkaa myös jo yrittää uutta raskautta. :heart:

Millimenninkäinen ONNEA!

Tilly ja emunen Tsemppiä! Pidän teille peukkuja.

Sonjalle Pahoittelut ja halit! :hug:

JJ-t Eipä mulla ole mitään ihme kikkoja käytössä. Vaikuttaa ainakin, että raskaudun suht helposti. Toivottavasti kaikki menee nyt hyvin. Eli siis en ole harrastanut oviksen bongailua, testejä ym. Pillereiden lopetuksen jälkeen olen aina huomannut rintojen kipeytyneen oviksen aikaan/jälkeen. Petipuuhia harrastettiin alkukierrosta aika tiheästi, lähes 1-2 päivän välein, mutta sitten just kp 14 ja 15 ei harrastettu, kun miestä ei haluttanut. Ette arvaa kuinka mä pillitin kotona, kun sanoin, että nyt on PAKKO. Mies vaan tokaisi, että kyllä ne siittiöt siellä elää pidempäänkin. Tais mennä niin... Nyt ollut ehkä lievää huimausta ja närästystä muutaman päivän. Muuten ihan oireeton.

Ja mulla siis ei ole ollut koskaan ongelmia kiertojen kanssa. Nyt tärppäsi siis toisesta kierrosta km:n jälkeen. Mulle tehtiin lääkkeellinen keskeytys marraskuussa, joka meni tosi hyvin, siis kivuttomasti ja vähäoireisesti. 28 vrk myöhemmin alkoivat normaalit menkat.

Pysyttelen mielelläni vielä pitkään täällä, kun en uskalla raskauteen vielä täysin luottaa. Ei auta ottaa kuin päivä kerrallaan ja toivoa, että kaikki menee hyvin. Otan mielelläni ison porukan mukaan sitten odotuspuolelle. :heart:

Oikein paljon jaksuja kaikille, joita masentaa tai tuntuu toivottomalta. Kyllä se onni taas teitäkin kohtaa.
 



Haaveissa esikoinen


Riine.......................KM 10/07
Vaimo85.................KM 11/07
Kurreliini...................KM 11/07
ToukoMuru..............KM 11/07
Valssu.....................KM 09/07
NinaTT.....................KM 09/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Julietta......................KM 09/07............................KP 4/40
Katherine...............KM -/- ....................................KP 5/28
Miikkis 25v ............KM 12/06,TM03/07,KU05/07..PP 6(KP 22)
Tuizu 32v Nurmijärvi..KM 08/07...........................KP 7/-
Aili...........................KM 11/07..............................KP 8/-
Diodium...................KM 11/07..............................KP 11/30
JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 13/30
Tinkatar...................RK 10/07...............................KP 24/28
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 28/35
Emppu78.................KM 06/07.............................KP 28/-
Siilura......................KM 10/07.............................KP 32/31
Betania...................KM 06/07..............................KP 34/-

Haaveissa toinen

Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Ansku07.................KM 01/08
Nti Kesäheinä.........KM 01/08
Fey.........................KM
Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Dasale....................KM -/07, -/07........................KP -/23-28
Tapsu85..................KM 09/07,12/07...................KP 13/-
Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 13/29
Danjuska................KM 08/07..............................KP 19/32
MyAngels.................Enkelipoika 06/07,KM 12/07..KP 19/28
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP 20/26-28
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 32/26-29

Haaveissa kolmas

Daizz........................KM 09/07, 01/08
Sussoo.....................KM 02/05,01/08
Mymmyry..................KM 12/07
Emunen....................KM 11/07
Elriina.......................KM 10/07
Singa........................KM 10/07
Kutmula....................KM 11/07.............................KP -/28
MissMaisa.................KM 09/07..............................KP 19/27
Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 22/30-32

Haaveissa neljäs

Zelda.........................KM
Surusydän...........Enkelipoika 11/07
Berry76.....................KM/KU 10/07.......................KP 26/-
Masukki08.................KM 11/07............................KP 29/32-42

Haaveissa viides

Tilly...........................KM --/07, 10/07.................KP 26/-

Haamuilijat




 
Tervehdys kaikille! En ole kirjoitellut moneen päivään, niin ajattelin muutaman rivin kirjoittaa nyt kun on aikaa...

daizz ja Kristallienkeli pahoitteluni, että olette joutuneet keskenmenon kokemaan :hug: . Tervetuloa purkamaan tuntoja mukavaan joukkoon!

Miikkis sulla onkin nyt tosi jännittävät ajat, kun siirrostakin on kohta jo viikko! Onnea matkaan :heart: !

helmitaustailija Toivottavasti olosi on jo parempi. Harmi, että tämän kierron otollisin mahdollisuus jää hyödyntämättä miehesi työmatkan takia :hug:

Myangels mukavaa lomanjatkoa! Olethan muistanut rentoutua ja nauttia pitkästä vapaastasi =) !

Epskeps Eiköhän se patti pian häviä... Hurjasti plussausonnea tähän kiertoon!!!!!

Julietta Kurja juttu, että täti pääsi yllättämään :( . Hyvä, että sait ajan gynelle.

JJ-t Kiva kuulla, että kaikki oli kunnossa jälkitarkastuksessa. Nyt ei muuta kuin entistä suuremmalla innolla uuteen yritykseen!

berry76 Sinullakin sitten vihdoin asiat selvisivät, onnittelut!

Sonja74 Pahoitteluni epätoivotusta vieraasta. Voimia loppukuuhun :hug:

Betania Hyvä, että kiertosi ovat tasoittuneet. Jospa lääkkeet olisivat jo tehonneet ja plussa tulisi tästä kierrosta. Tsemppiä!

tilly Mikä tilanne? Joko plussasit? Jännityksellä odottelen uutisia...

Valtavasti onnitteluita juuliaille ja millimenninkäiselle plussasta =) Ihanaa, kun tulee iloisia uutisia! Kilokaupalla tarrasukkia matkaan pienille :heart:

Niin se aika vaan menee eteenpäin... Enää vajaat kaksi viikkoa testeihin ja sitten varmaan päästään mekin vihdoin tositoimiin!
 

Yhteistyössä