KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

Näinhän se on, vuosi on nyt 2009, onnea tälle vuodelle joka kotiin!!!

Vanhahan mä taidan jo olla, hitto vie, en edes ollut enää hereillä kun vuosi vaihtui. :ashamed:
Lasten kanssa oltiin kotona, käytiin kattomassa kymmeneltä kaupungin ilotulitus ja sen jälkeen ammuttiin omalla pihalla omat raketit. Sisään kun tultiin ni alko varsinkin toi nuorempi skidi olemaan aika tsippi, avattiin shampanja-pullo skoolattiin miehen kanssa ja lapset cokiksella. Siinä sitten jokainen toivoi tälle vuodelle jotain. Mä toivoin vauvaa, mies toivoi hauvaa ja vanhempi lapsi toivoi, ettei äiti enää rajottaisi nintendolla pelaamista. Oon mä kamala äiti. Siinä sitten nuorin nosti juhlallisesti lasisinsa; "Toivon, että meidän kaikkien toiveet toteutuu". Melkein olin siinä jo lipsauttamassa, että jos omani toteutuu, ni tasan kaikkien muidenkin, mutta ehkä se olisi hätiköityä... Ehkä noista sekopäisista lapsista ei ainkaan fiksumpia tulis ku ne päivät läpeensä pelais nintendoillaan!! :LOL: :LOL:

Kaikin puolin siis hyvin meni, sitten mies alkoi laittamaan lapsia nukkumaan, sovittiin, että juodaan kahdestaan shampanja loppuun kun lapset nukkuu. Mä sitten siinä suihkuun ja ohoh, olikin muka niiiiiiiin kylmä, että eiku peiton alle ja kas, varmaan noin klo 23.30 nukahdin. Jossain vaiheessa havahduin paukkeeseen ja vilkasin kelloa, se oli muutaman minuutin yli puolenyön. Totesin vaan, että jaha, vuosi vaihtui. Mies taas nukahti lasten viereen. Ja se shampanja jäi juomatta. Ajatelkaa, kerran kun mulla on AITOA shampanjaa, ni nukahdan. Tässä nyt sitä päiväjuomana tissuttelen, yllättävän paljon on kupliakin vaikka on seissyt....

Mutta se HÖYLÄÄMINEN jäi sitten meillä tosiaan eiliseltä, se muuttui oikeesti uuden vuoden kujeeksi. :)

Tällä alkupuheella petaan sitä, että olen vanha ja rahnanen, ei minusta ole päivittäjäksi!!! Missä te nuoret ja hehekeät olette? Tämä viime päivittäjä Sun Rise oli kyllä ihan mahtava!!! Tule pian takaisin!!!

Laitan nyt tähän kopsuna ton edellisen pinon tänpäivän listauksen, siitä voisi se joku NUORI JA HEHKEÄ jatkaa!! HUOM, nuoren ja hehkeän leiman annan kaupan päälle, eli joku joka kokee olevansa vanha ja rahnanen voi myös ilmottautua --> nuortuu meidän muiden silmissä!!!

Mitä mä sitten vielä tältä vuodelta toivon; Kanellalle yhtä ihanan lääkäri n kuin Epskepsillä oli, ja Epskepsin lekurin lääkärintaidot lähes taikurin tasolle, jotta teilläkin odotuksen tuskainen odottaminen loppuisi!!! Eikös teillä molemmilla kuitenkin paluu näihin asioihin pitänyt olla tammikuussa?

Samoin vissiin Leinikillä tutkimuksia edessä, olkoon tämä hyvä lääkärivuosi!!

Ja te kaikki muutkin, yhtä hyvää toivon tasapuolisesti kaikille, en nyt kuitenkaan ihan jokaista mainitse erikseen, kun onhan tässä viestissä jo pituutta.... Tosin nettikeskusteluista olen bonggannut, että JOKAISESSA kodissa on PITUUSASIAT paremmin kuin keskiverto, että eiköhän me kaikki olla tähän pituuteenkin totuttu!!

Huhhei, heti alkoi perjantaijutut,

HALEJA KAIKILLE JA KOKO PINO ODOTTAJIEN PUOLELLE ENNEN ENSI VUOTTA!!!

:heart: :heart:
:heart: :heart:

1.1.2009

HAAVEISSA ESIKOINEN

Elviira-76..........................RK 11/07...........................KP 3/26-27
Dada................................KU 07/08...........................KP 11/35-38
nanakuu...........................KM 11/08..........................KP 11/28
aMansikka.........................KM 11/08..........................KP 12/26-28
Piki80.............................. KM 10/08..........................KP 14/27-28
Julietta............................KM 09/07, 03/08...............KP 14/29
Empuuu...........................KM 09/08..........................KP 16/30
Sun Rise...........................KM 10/08 .........................KP 26/35
Diodium.............................KM 11/07,03/08................KP 38/30
tyttö onnellinen...............KM 12/07..........................KP 42/28-32
Liinakko............................TM 07/08
Betania.............................KM 06/07(pt)
Nasu-85............................KU 11/08
tiitu87...............................KM 11/08
Meritähti............................KM 02/08, 12/08
Barbapörrö........................KM 12/08
kuumetta...........................KM 12/08
catzy..................................KM 11/08

HAAVEISSA TOINEN

nöttiäinen........................RK 10/08...........................KP 13/28
Annemaarit......................KM 08/08..........................KP 18/24-28
Heinämassu82 ...............KM 10/01, 12/08 ............. KP 21/26
marijasu..........................KM 06/08..........................KP 57/27-30
pikku-pirpana...................KM 09/08
Tinttamaaria.....................KU 08/08(pt)
valonsäde........................KM 11/08
Yeb...................................KM 07/06, 11/08
Nemu...............................KM 08/06, 08/08, 11/08
Elwi..................................KM 11/08
Maaria75.........................KM -05,-07, 12/08

HAAVEISSA KOLMAS

Jellona84..........................TM 10/08...........................KP 13/25-38
Omenaruusu.....................KM 10/01, 10/08...............KP 14/28-30
PuuhaEmmi.......................KM 10/08..........................KP 22/23-28
rouva-77...........................KM 10/08.......................... KP 22/26-28
Amira................................KM 06/07...........................KP 33/
Omenaruusu.....................KM 10/01, 10/08...............KP 42/
Tikruliini............................TM 05/08 (pt)
Happihyppy......................KM 02/08, KU 12/08

HAAVEISSA NELJÄS

Ristiinkulkija

HAAVEISSA VIIDES

Millukka..........................KM 05/08..........................KP 27/29

TAUSTALLA:

Leinikki, awek123, Kanella, woodoo, Filuuri

PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

Elokuu: Allusmamma, Miracle=suukkosuulle, Inkaliina83, Superheppuli, Oxford, JJ-t, iltsu-natsu, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, mother4, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, mymmyryy, SusSoo, heitu, Unicco

Joulukuu: sini74, maaliskuu, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123, MeaMimosa, Sintsu78

edellinen pino

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1176327

Huomenta! Kukas alkaa nyt pinoa päivittämään? :saint:

Mulla siis kp16/30, KM 09/08 ja yk3. Tämänpäiväisen ovistestintulos tässä: http://i43.tinypic.com/2lm8k0k.jpg Pitää siis höylätä vielä lisää. :whistle:

mun ovistesti oli eilen samanlainen kun empuuulla tänään,
höyläysbileet alkakoon.
Hämmästelen toki tulostani, mut nyt se testi näyttää ihan hailua.
Varmahan en toki oviksestani edelleenkään ole,
mutta varman päälle :D

hei PÄIVITTÄJÄ, saanko huomauttaa :ashamed: :whistle:
mulla on tänään kp12.. siis tossa on päivän heitto.
Huomenna Perjantaina on kp13.

Heipparallaa kaikki pitkästä aikaa!!Ja oikein ihanaa alkavaa vuotta!!!

En oo pitkään aikaan kirjotellut, pahoittelut siitä...viimevuoden puolella oli monella tosi surullisia tapahtumia ja niistä vielä kaikille tarvitseville osanotot! :hug:

Toivotaan että tänä vuonna saisimme kaikki oman tuhisevan pikku käärön.. Mulla on tuolla listassa huikeat kuukausipäivät, mutta ihan näin onnellinen tilanne ei ole :( eli alkaa tässä kierron puoliväli olemaan...eli kp 14. Ootin niin, että saisin antaa miehelle ihanan jouluyllätyksen, mutta valitettavasti ei nyt niin käynyt.

No oon kyllä nauttinut uudesta työpaikastani, jossa oon nyt n. 1,5 kuukautta ollut ja elämä on muutenkin tällä hetkellä aika ihanaa...ainoastaan tiettynä aikana kuukaudesta iskee masis, mutta onneksi sen yli pääsee.

Eipäs nyt tällä erää muuta...zemppiä kaikille, joilla on nyt jännät paikat ja woodoo ihanaa, kun jaksat olla noin tunnollinen päivittäjä, kiitos siitä.

halaukset kaikille :hug: ja vielä kerran HYVÄÄ UUTTA VUOTTA!!

terv. tyttö onnellinen

Minä peesaan täällä Woodoota! Toivon ehdottomasti että Epsun lääkäri olisi mailman loistavin ja saisitte vihdoin toisen lapsen! Halauksia Epsulle oikein tuhansittain!! Ja onnea ensi vuodelle!

Samaten toivon myös Kanellalle oikein erityihuippulääkäriä! Ja että te saisitte vielä onnelisesti oman lapsen kainaloon! Haleja myös sinulle oikein hirmuisesti!

Ja myös teille kaikille muillekin
toivon oikein vauvarikkaan vuoden ja ettei meidän kenenkään tarvisi olla täällä enää kauaa! Ja kiitokset myös kaikille teille että tämä pino on olemassa!! :flower: :flower:

Ja Catsulle tervetulotoivotukset ja myöskin pahoittelut menetyksestäsi :hug: :hug: Ja kiitos uudesta pinosta!

Palailen taas..

Kiitokset toivotuksista. Viikon päästä on tosiaan toimenpide, ja vähän jännittää miten ämmän käy. Todella vähän on Suomesta löytynyt tietoa aiheesta, onneksi kansainvälinen Asherman-tukiryhmä on hyvin aktiivinen ja sieltä saa tietoja.

Pyhinä tuli väkisinkin mietittyä, joko meidän pieni olisi syntynyt. Meillähän olisi ollut LA jouluaaton aattona, ja melkein kaikki joulukuun pinossa ovat saaneet pikkuisen syliinsä. Haikeaa. Tavallaan ihan mukavaa palata taas arkeen ja tuttuihin rutiineihin. Toivottavasti tämä vuosi on meille kaikille ihana ja onnekas niin vauva- kuin muillakin rintamilla!

Heissan tytsyt ja vuosi 2009 =)

Mä meinaan tehdä tästä vuodesta minun vuoteni.
Aattoiltana mä kelasin mennyttä vuotta ja sen saldoa: kaksi keskenmenoa.
Mitään muuta en kerrassaan keksinyt. Seuraavana aamuna sitten tuli mieleen että valmistuinhan mä koulusta ja löysin uudelleen kaksi vanhaa ystävää. Ja työkin vaihtui...
Siinä sitten mietin että hitto mä olen kulkenut sumussa.
Miettii ja miettii mitä vuoden aikana on tapahtunut eikä muista mitään muuta kun keskenmenot.

Tuli sitten tehtyä lupauksia. Ennen kaikkea mä haluan olla minä taas.
Lupaus 1: Paino tippuu 16 kiloa vuonna 2009
Lupaus 2: Aloitan uudelleen kaikki harrastukseni. Viime vuonna en lukenut yhtään kirjaa, en maalannut/piirtänyt yhden yhtäkään taulua, en käynyt kertaakaan lätkämatsissa (tämä oli ennen viikottaista), en pelannut yhtään matsia biljardia, en käynyt yhdelläkään keikalla (musa) jne. jne. jne. Enkä pirulauta käynyt ulkomailla (no päivä Tukholmassa-risteilyllä oltiin ja sitä en laske) Ja matkaillut olen aina, plakkarissa pian 30 eri maata.
Hitto mähän lakkasin elämästä.

Huomenna mä lähden alennusmyynteihin ja törsään säästöni vaatevaraston totaaliseen uudistamiseen. (Lisäksi juuri saapuneet kevätkuvastot säästävät mukavasti jalkoja) Seuraavaksi mä varaan itselleni parturin (Teidän pitäisi nähdä mun juurikasvu ja kaksihaaraiset :whistle: )
Illalla alan lukea MonteCriston Kreiviä. Tän kuun lopulla pidän lomaa ja karkaan ulkomaille.

Raskautua voisin mun puolesta vaikka ensi jouluna. En mä ehkäistäkään kai viitsi, mutta ei sekään huonolta ajatukselta kuulosta.
Päivittäjäksi en näissä aatoksissa uskalla lupautua. Plus aion pian olla pari viikkoa poissa netin ääreltä kun karkaan maailmalle, että eipä tuo nyt tammikuussa onnistuisikaan.
Sen nuoren ja hehkeän tittelin meinaan silti hommata. Riitti tää penkeleen synkistely ja sumussa kulkeminen, liukuhihnalla liukuminen.

Hyvää vuotta toivon meille kaikille ja sitä kääröä tietysti teille syliin joka iikalle.
Minä meinaan nyt olla oman onneni seppä ja tulla onnelliseksi ilman mitään helevaten plussia tai kääröjä, niin että ottakaa työ kiireemmät ne vuoden ekat plussat, mulla on muuta ohjelmaa.

Tää on nyt uusi alku tälle likalle.

-Meritähti-

2.1.2009

HAAVEISSA ESIKOINEN

Elviira-76..........................RK 11/07...........................KP 5/26-27
Dada................................KU 07/08...........................KP 13/35-38
nanakuu...........................KM 11/08..........................KP 13/28
aMansikka.........................KM 11/08..........................KP 13/26-28
Piki80.............................. KM 10/08..........................KP 16/27-28
Julietta............................KM 09/07, 03/08...............KP 15/29
Empuuu...........................KM 09/08..........................KP 17/30
Sun Rise...........................KM 10/08 .........................KP 27/35
Diodium.............................KM 11/07,03/08................KP 39/30
tyttö onnellinen...............KM 12/07..........................KP 43/28-32
Liinakko............................TM 07/08
Betania.............................KM 06/07(pt)
tiitu87...............................KM 11/08
Meritähti............................KM 02/08, 12/08
Barbapörrö........................KM 12/08
kuumetta...........................KM 12/08
catzy..................................KM 11/08

HAAVEISSA TOINEN

nöttiäinen........................RK 10/08...........................KP 15/28
Annemaarit......................KM 08/08..........................KP 19/24-28
Heinämassu82 ...............KM 10/01, 12/08 ............. KP 22/26
marijasu..........................KM 06/08..........................KP 58/27-30
pikku-pirpana...................KM 09/08
Tinttamaaria.....................KU 08/08(pt)
valonsäde........................KM 11/08
Yeb...................................KM 07/06, 11/08
Nemu...............................KM 08/06, 08/08, 11/08
Elwi..................................KM 11/08
Maaria75.........................KM -05,-07, 12/08

HAAVEISSA KOLMAS

Jellona84..........................TM 10/08...........................kp15/25-31(38)
Omenaruusu.....................KM 10/01, 10/08...............KP 15/28-30
PuuhaEmmi.......................KM 10/08..........................KP 23/23-28
rouva-77...........................KM 10/08.......................... KP 23/26-28
Amira................................KM 06/07...........................KP 34/
Tikruliini............................TM 05/08 (pt)
Happihyppy......................KM 02/08, KU 12/08

HAAVEISSA NELJÄS

Ristiinkulkija

HAAVEISSA VIIDES

mother4..........................TM 02, KM 06/08, KM 12/08

TAUSTALLA:

Leinikki, awek123, Kanella, woodoo, Filuuri

PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

2008

Elokuu: Allusmamma, Miracle=suukkosuulle, Inkaliina83, Superheppuli, Oxford, JJ-t, iltsu-natsu, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, mymmyryy, SusSoo, heitu, Unicco

Joulukuu: sini74, maaliskuu, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123, MeaMimosa, Sintsu78, Nasu-85

2009

Tammikuu:

Millukka

Onnea Millukka! :flower: :flower: :flower:

Apua, tunsin eka kertaa kauhean kateudenpiston, kun näin ton Millukan testikuvan. Tähän asti, niitä plussakuvia on ollut kiva katsoa :'(

Galluppi: Kuinka monta kiloa tuli jouluna lisää? Mulle on tullut 1,5 kg. Tosin lähtötilanne oli sieltä sairaalasta tiputuksesta, jossa olin laihtunut kilon, mutta silti... Aaargh! Miten nää sais pois?!? Ulkonakin on niin kylmä, ettei sinne nyt tarkene lähtä kävelylle.

Omaa (.)...

Kyllä mua nyt harmittaa, noi ovistikut... :(
Viime kierrossa selvä plussa KP 15 ja tästä kierrosta alkuraskauden keskenmeno.
Nyt aloin tikuttaa KP 13 --> testiviiva aavistuksen haaleampi kuin kontrolliviiva.
KP 14 jo hailakampi haamu, tänään KP 15 vieläkin hailakampi. :(

Tuolloin KP 13 ei tullu sitten peittoja heiluteltua ku aattelin et Se Tärkeä Päivä on KP 14 tai 15 mutta ei sit näköjään ookkaan. :( Kai se iso O oli sit jo tuolloin KP 13 illalla, kun testasin tollasen tuloksen aamulla ysiltä.

Testaan vielä huomenna mutta haamujen haamu sielt kuiteskin tulee, niitä haamujahan voi kai saada koko kierron ajan?

Tietty voihan ovis tapahtua vaikka tikut ei sitä näytäkkään...
Plääh, tässä sitten tämä kierto. :(

happihyppyn gallup: Ei kilon kiloa! :D
Keskeytyksen jälkeen paino tippu 4-5 kiloa, menetin ruokahaluni tyystin. Muutenkin oon ollu henkisesti niin romuna, ettei ruoka oo juuri maistunu. Ei kai siihen painon tippumiseen muuta sit tarvita. :(

Mutta positiivinen asia itsessään tuo muutaman kilon pois saanti, siitä olen haaveillutkin. Vieläkin vois lähteä muutama, vaikka tässä normaalipainonen ollaan. =)

:attn: miulla tänään kp 16/27-28 tai huomiselle siis 17/27-28.

gallupiin: taisi tulla pari-kolme kiloa :ashamed: . Km:n jälkeen lokakuusta yht. 5kg |O . Tarttis tehdä jotain, ehkä ilmastointiteippi suun edessä auttais :whistle: . 80kg kun menee jo ylipainon puolelle ja oma mukavuusalue olis siellä 70-75kg:n tienoilla :kieh:

Ovisplussia tuli sittenkin vielä eilen, mutta tänään alkoi jo haalistumaan. Toiveet on taas korkealla mutta katsotaan nyt.

Moikka kaikille!

tänään kp 22/26? eli piinaviikkoa eletään :p ärsyttää tämä odottelu..Ja jos ne ovistuntemukset oli oikeet sillon viime viikolla, niin huomenna on oviksesta vasta viikko!!Eli ei sit mene tohon 26 päivään tämä kierto, vaan venyy kyllä n.30 päivään. No, ei se auta kuin odotella vaikka tylsää onkin :D . Millukalle onnea :flower: vaikka happihypyn kanssa samoissa fiiliksissä menen ja pieni kateuspeikko näykkäs takaraivosta :D mut eiköhän se plussaamisen onni meille kaikille suoda! :heart:

Muutokset pinoon tehty. :)

Jeii, ovistesti näyttää tänään ehkä hieman tummempaa viivaa kuin eilen! Nännitkin ovat arat ja limoja tulee runsaasti. Eilen ei tullut höylättyä, joten tänään ehtinee vielä. :heart:

Gallupiin: joulukiloista en tiedä, koska puntaria emme omista. Kyllähän sitä kinkkua ja suklaata tuli kuitenkin valitettavasti syötyä yli tarpeiden. :ashamed: Muutenkin mulla on paino vaan noussut sen km-raskauden jälkeen. Raskausaikana ei maistunut makea ollenkaan, raskauden jälkeen sitäkin enemmän. Joulun jälkeen olen töihin ottanut evääksi pelkästään hedelmiä, salaattia, jogurttia ja sen semmoista. :)

Hei

ja hyvää uutta vuotta kaikille!

Mies lähti muksujensa kanssa ulos, joten saan hetken omaa aikaa :) .

Painogalluppiin sen verran, että pudotin painoa huhtikuusta alkaen 14 kiloa. IVF-hoidon alkamisen tienoilla marraskuussa lopetin pisteiden laskemisen, mutta paino tippui edelleen, etenkin KM:n (8.12) jälkeen. Nyt joulun ja uudenvuoden aikana se on nousuut varmaan yli 2 kiloa, sillä herkkuja on tullut syötyä ihan surutta. Olen ajatellut alkaa laskea pisteitä taas 6.1. tai 13.1. mutta saa nähdä miten käy, sillä oma tietokoneeni, jolla ohjelma on, on rikki.

Kävin Väestöliiton lääkärillä alkuviikosta ja suunnitteilla olisi nyt IVF pitkällä kaavalla. Se alkaisi jo heti ensi kierrosta, kunhan menkat alkavat. Jos mieheni työmatka osuu juuri punktion ajankohtaan tai jos kilpirauhasarvoni ovat koholla, joudumme siirtämään hoidon aloitusta kierrolla. Näillä näkymin punktio olisi siis helmikuun lopulla tai maaliskuun loppupuolella. Olisi ihanaa päästä aloittamaan jo nyt!

Hyvää viikonloppua kaikille!

Nasu-85
Pitkästä aikaa arvelin käydä kertomassa kuulumisia..
Plussasin pikkusen ennen joulua ja parempaa joululahjaa ei olis voinu toivoakkaan.
KU oli siis 11/08.
Kävin varhaisultrassa tänään ja nyt oli pienokaisen pienen pieni alku oikeassa paikassa vaan todella alussa, korkeintaan viidennellä viikolla mutta oli kumminkin.. :heart:
15pv tammikuuta uuteen ultraan niin saisi tarkemmin selville missä mennään ja tarkkaileevat muutenkin enemmän vissiin..

Kaikille oikein hyvää alkanutta vuotta ja paljon ++++ :whistle: ja tarvitseville :hug:

Yhteistyössä