Näinhän se on, vuosi on nyt 2009, onnea tälle vuodelle joka kotiin!!!
Vanhahan mä taidan jo olla, hitto vie, en edes ollut enää hereillä kun vuosi vaihtui. :ashamed:
Lasten kanssa oltiin kotona, käytiin kattomassa kymmeneltä kaupungin ilotulitus ja sen jälkeen ammuttiin omalla pihalla omat raketit. Sisään kun tultiin ni alko varsinkin toi nuorempi skidi olemaan aika tsippi, avattiin shampanja-pullo skoolattiin miehen kanssa ja lapset cokiksella. Siinä sitten jokainen toivoi tälle vuodelle jotain. Mä toivoin vauvaa, mies toivoi hauvaa ja vanhempi lapsi toivoi, ettei äiti enää rajottaisi nintendolla pelaamista. Oon mä kamala äiti. Siinä sitten nuorin nosti juhlallisesti lasisinsa; "Toivon, että meidän kaikkien toiveet toteutuu". Melkein olin siinä jo lipsauttamassa, että jos omani toteutuu, ni tasan kaikkien muidenkin, mutta ehkä se olisi hätiköityä... Ehkä noista sekopäisista lapsista ei ainkaan fiksumpia tulis ku ne päivät läpeensä pelais nintendoillaan!!
Kaikin puolin siis hyvin meni, sitten mies alkoi laittamaan lapsia nukkumaan, sovittiin, että juodaan kahdestaan shampanja loppuun kun lapset nukkuu. Mä sitten siinä suihkuun ja ohoh, olikin muka niiiiiiiin kylmä, että eiku peiton alle ja kas, varmaan noin klo 23.30 nukahdin. Jossain vaiheessa havahduin paukkeeseen ja vilkasin kelloa, se oli muutaman minuutin yli puolenyön. Totesin vaan, että jaha, vuosi vaihtui. Mies taas nukahti lasten viereen. Ja se shampanja jäi juomatta. Ajatelkaa, kerran kun mulla on AITOA shampanjaa, ni nukahdan. Tässä nyt sitä päiväjuomana tissuttelen, yllättävän paljon on kupliakin vaikka on seissyt....
Mutta se
HÖYLÄÄMINEN jäi sitten meillä tosiaan eiliseltä, se muuttui oikeesti uuden vuoden kujeeksi.
Tällä alkupuheella petaan sitä, että olen vanha ja rahnanen, ei minusta ole päivittäjäksi!!! Missä te nuoret ja hehekeät olette?
Tämä viime päivittäjä Sun Rise oli kyllä ihan mahtava!!! Tule pian takaisin!!!
Laitan nyt tähän kopsuna ton edellisen pinon tänpäivän listauksen, siitä voisi se joku
NUORI JA HEHKEÄ jatkaa!! HUOM, nuoren ja hehkeän leiman annan kaupan päälle, eli joku joka kokee olevansa vanha ja rahnanen voi myös ilmottautua --> nuortuu meidän muiden silmissä!!!
Mitä mä sitten vielä tältä vuodelta toivon
; Kanellalle yhtä ihanan lääkäri n kuin
Epskepsillä oli, ja Epskepsin lekurin lääkärintaidot lähes taikurin tasolle, jotta teilläkin odotuksen tuskainen odottaminen loppuisi!!! Eikös teillä molemmilla kuitenkin paluu näihin asioihin pitänyt olla tammikuussa?
Samoin vissiin
Leinikillä tutkimuksia edessä, olkoon tämä hyvä lääkärivuosi!!
Ja te kaikki muutkin, yhtä hyvää toivon tasapuolisesti kaikille, en nyt kuitenkaan ihan jokaista mainitse erikseen, kun onhan tässä viestissä jo pituutta.... Tosin nettikeskusteluista olen bonggannut, että JOKAISESSA kodissa on PITUUSASIAT paremmin kuin keskiverto, että eiköhän me kaikki olla tähän pituuteenkin totuttu!!
Huhhei, heti alkoi perjantaijutut,
HALEJA KAIKILLE JA KOKO PINO ODOTTAJIEN PUOLELLE ENNEN ENSI VUOTTA!!!
:heart: :heart:
:heart: :heart: