km:n jälkeen esikoista yrittäneet yli puoli vuotta..

heippa!

siis otsikkohan jo kertookin paljon asiasta, josta olisin kiinnostunut kuulemaan enemmän teiltä, joilla ko. elämäntilanne on.
EN yritä saada pitkää pinoa aikaiseksi, ainoastaan kuulla kuinka paljon meitä on..vai oonko ihka yksin :'(

Meillä siis km viime kesänä rv 14+2 ja uutta raskautta ei ole kuulunut..esikkoa toivotaan kovin :)

Edellinen raskaus tärppäsi tokasta kierrosta ja ekan ultran jälkeen sikiö kuoli, (syy tiedossa:istukkatutkimus) sikiö ok, kromosomit ok, ym..
kaavinta tehtiin kun istukka ei tullut itsestään ulos.

Kierto on pidentynyt 34 vrk, aiemmin 28-30.
Tässä siis jutun juurta jo liikaakin..ja ikää on alle kolmekymmentä muutama vuosi.
Mitään samankaltaisia kokemuksia... lohtua kaipaava :eek:
 
Älä hätäile. Meillä kesti yli puoli vuotta tuulimunan jälkeen ennen kuin tärppäs ja kauempikaan yrittäminen ei oo mitenkään epätavallista. Stressasin asiasta ihan hirveesti ja luulen et sekin sitten vaikutti esiaan ettei tärpänny. Mulla meni kierto kanssa aika sekasin se tuulimunan jälkeen eli pidenty aika lailla. Mutta luultavasti ennen ehkäsynä käytettyjen pillereitten rytmittävä vaikutus vaan alko hiipua lopulta. Tsemppiä vaan ja koita olla liikaa stressaamatta (vaikka helpompi sanoa...)
 
kiitos ronttis!! :heart: ihanaa kun joku viitsi vastailla...ja tosiaan kyllä se ylhäältä on kiinni enempi... tänään gyne katsoi munasarjat ym. kaikki kunnossa.. ovulaatio vaan (niin, aika olennainen osa tota raskaaksi tuloa) ei välttämättä joka kierrossa, ja mulla yli 33 ollut kierto niin ei aina ehkä oo..

mut kiitos ja oikein upeaa ja antoisaa raskausaikaa sinulle :hug:
 
Täällä kieriskellään samoissa tuskissa, juuri vuodatin itseäni tuonne viikon 11 pinoon, kun ahdistaa niin hitosti. Kesken meni minulla siis viime heinäkuussa, ja laskettu aika olisi ollut tänään. Mitään syitä minulle ei selvinnyt, spontaani keskenmeno viikolla 7, joten en edes tiedä, oliko tuulimuna tms. Ahdistaa siksi sekin, ettei tiedä.

Ja siis tässä ollaan, tämän kierron jälkeen on kahdeksas yk sitten keskenmenon, ja kymmenes kaiken kaikkiaan. Alkaa olla voimat todella vähissä, en jaksa uskoa enää plussaan ja henkisesti olen täysin rikki. Tässä yli puolen vuoden odotuksen odottamisen aikana olen menettänyt itsestäni todella paljon. Onnistuukohan ikinä ja pysyyköhän koskaan.
 
Hei!

Meillä km 10/06 eikä ole uusi raskaus alkanut vieläkään :'( Keskeytynyt raskaus alkoi 5. kierrosta ja ekassa ultrassa näkyi, että oli keskeytynyt viikolla 6. Ollaan aloitettu jo lapsettomuustutkimukset; mulla poistettu iso kysta munanjohtimen vierestä, hieman endoa ja munanjohdinten aukiolotutkimus tehty, auki oli. Mies vienyt spermanäytteen, tulosta odotellaan. Voimia on kyllä tämä kaikki vaatinut..
 
Saatiin tietää spermanäytteen tulos tänään: normaali. Se oli suuri helpotus miehelle, stressasi todella paljon! Minä varasin ajan labroihin ensi viikolle ja follikkeliultraan seuraavalle. Onneksi asiat edistyvät, kun tätä odottelua on jo niin kauan takana =)
 
julietta kävin itsekin gynellä ja lääkäri näki että folikkeleita (siis munarakkuloita) on johtimissa ja irtoamista ei osannut aikaisen kierron vaiheen vuoksi vielä ennustaa, mutta oisin kysynyt miten lääkäri sulla on yhdellä käynnillä voinut todeta ettet ole ovuloinut kaavinnan jälkeen ollenkaan?? miten siis voi nähdä aiemmat kierrot, kun joka kertahan limakalvot ym. uusiutuvat? Valistaisitko minua... jäi mietityttämään, koska oma gyne (erikoistunut juuri ko. alaan) ei tuollaista puhellut ollenkaan..

desole samat fiilikset... :hug: tiedän, tiedän... en tiedä vaan miten olen nyt alkanut ajattelemaan että hitot, en enää yrittele. kesään asti rennoin fiiliksin sit tutkimuksiin jos ei ole tärpännyt.
lapaniina menitkö yksityiselle gynelle? EI kai kunnallisella tehdä mitään ennen vuoden yritystä.. tuo kystahan voi sinulla olla syynä, joten uskon ja toivon että teidän tulevaisuus näyttää todella lupaavalta!!! +++ :whistle: teille, varppina tärppi käy!! :hug:
 
Katherine: Meillä siis km 10/06 ja kun siitä tuli vuosi, hain terveysasemalta lähetteen Kätilöopistolle eli julkisella puolella ollaan hoidossa. Eikä tosiaan pääse julkiselle puolelle ennenkuin on se vuosi täynnä. Kiitoksia plussatuulista =) Onhan se lohdullista meillä kaikilla, että on se kerran alkanut raskaus taustalla, joten toivottavasti me kaikki sen oman pikku nyytin vielä saamme :heart:
 

Yhteistyössä