klomi kierrot?

• Viestiketjun aloittaja minkä pituisia teill
  • Ensimmäinen viesti
Sarde
7 kiertoa söin clomeja tuloksetta ja tuntui että kierto vaan piteni ja piteni,pisimmillään muistaakseni n.45päivää.Nyt palautunu suht normaaliksi kun en enää niitä syö..

Kai sekin on aika tapauskohtaista. Itselläni ennen Clomeja kierto oli 28-31 päivää, nyt Clomeilla 30, kaksi kiertoa olen niitä nyt popsinut :p
Omalla kohdallani menkista tuli paljon kivuliaammat clomeilla, mutta krsittävä se on. :kieh:

Päivi79
Minä söin clomeja kolme kiertoa (en peräkkäin). Aina kivuliaat menkat. Lääkäri sanoi että clomifen ei kasvata limakalvoa (ohentaa)ja kun mun menkat sitten clomien jälkeen tuli niin supistukset koitti saada olemattoman limakalvon pois ja kipu oli siksi niin kovaa.

Nyt tänään aloitin ensimmäisen Puregon piikitys jakson. Näillä lääkkeillä limakalvonkin pitäisi kasvaa. Toivotaan että näillä nyt sitten onnistutaan.

Tsemppiä kaikille.

tuttelitar harmaana
kolme ekaa kiertoa clomeilla, kierto oli sen n.35pvää kuten ilman clomejakin. Tälle viimeiselle kiertoa en jostain syystä enää ovuloinutkaan, eli vaikka bongasin tikulla oviksen niin lämmöt ei nousseet ja siitä tiesin etten todennäk.ovuloinutkaan... nyt kiertopäivä jo39 ja tätiä ei näy-ei kuulu, eli tämäkin tukee sitä ettei ovista ois ollut.
Kummallinen on naisen keho, en edes yritä ymmärtää omaani enää...

minkä pituisia teill
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.09.2005 klo 16:27 tuttelitar harmaana kirjoitti:
kolme ekaa kiertoa clomeilla, kierto oli sen n.35pvää kuten ilman clomejakin. Tälle viimeiselle kiertoa en jostain syystä enää ovuloinutkaan, eli vaikka bongasin tikulla oviksen niin lämmöt ei nousseet ja siitä tiesin etten todennäk.ovuloinutkaan... nyt kiertopäivä jo39 ja tätiä ei näy-ei kuulu, eli tämäkin tukee sitä ettei ovista ois ollut.
Kummallinen on naisen keho, en edes yritä ymmärtää omaani enää...
oletko testannut ettet ole raskaana? ;)

tuttelitar harmaana
Juu, testaillut olen vaikka tuloksen tiesin tuon lämmönkin perusteella jo, eli negaa tietty... Viimeksi testasin perjantaina mutta kait sitä vielä sitten joutuu testailla jos ei tätiä näy, sen verran itseäni tunnen että aina sitä jotain Ihmeitten Ihmettä alkaa toivomaan kun päiviä kuluu...

Yhteistyössä