klitoriskipu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Viestiketjun aloittaja synnyttänyt
  • Ensimmäinen viesti
synnyttänyt
:'( olen synnyttänyt 2 viikkoa sitten ja klitoris on kipeä!!Siinä tuntuu semmonen painon tunne ja kipu!!!Onko normaalia?Onks kellään ollut samaa???Auttakaa oikeesti!Jos sitä painaa tai muuten on etunojassa tulee heti tuo edellä mainittu kipu! :'(
 
Angie K
se kuulostaa tulehtuneelta! limakalvot tulevat todella kosketusherkiksi tulehtuneina. voi olla että kyseessä on ihan tavallinen hiivatulehdus, mutta mene nyt varmistamaan asia ihmeessä... auttaako mikään perusvoide siihen, esim. helosan, bepanthen...?
 
synnyttänyt
se kipu tulee niinkun sisältäpäin..vaikea selittää..mut ei niinku hiivalta tunnu..sen tietäisin..nyt jälkivuotokin muuttunut vaalean ruskeaksi...painettaessa klitoris kipeä... :/ :/
 
luulisin että synnytyksessä tullut tuo vaiva. mullakin oli sellasta painetta ja kipua ja kätilö sano että se johtuu siitä kun se virtsaputki on turvoksissa synnytyksen jäljiltä. mulla parani itekseen, melki samoihin aikoihin kun epparihaavakin
 
mammak2
Miulla oli ainakin synnytyksen jälkeen kipeä ihan jonkin aikaa, ja osan kivusta tuli siitäkin kun se palautu entiselleen, raskauden aikana klitoris melkeimpä hävisi kokonaan, tilalle hiipi n.6:lla kuulta lähtien järkyttävän kokoinen sinisen-musta suonikohju joka peitti "kaiken muun" alleen, se ei todellakaan ollut mukava kokemus, ja nyt uudessa raskaudessa sama toistu...Olenko luontoäidin oikku???
 
Marza80 harmaana
MULLA ON IHAN SAMA JUTTU.. KYSYIN NEUVOLA TÄDILTÄ ASIASTA JA SANOI ETTÄ IHAN NORMAALIA. Sinne kertyy kuulemma nestettä ku seisoo, istuu ja puuhaa enemmän. Itse olen huomennu että aamulla ei ole samaa tunnetta, mut ku vähän aikaa tekee jotaki nii alkaa taas.. Pitäis mennä pian ohi..
 

Yhteistyössä