Klitoris

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vilhelm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vilhelm

Vieras
Mulla meni tosi pitkään ennekun ymmärsin mikä se klitoris on. Ekan avioliiton aikana se ei vielä koskaan tullut selville eikä eka vaimo ainakaan mun avulla koskaan saanut orgasmia.

Nythän on internet täynnä tietoa mutta onko se sitä? Miten on pojat?

Tiedätkö että naisesi ehkä saa orgasimin vain jos hellästi hierot sormella tai kielellä hänen klitoristaan? Ja äläkä luule että hän sen sinulle näyttäisi. Se pitää ihan itse löytää ja kuulemma eri naisilla se on erilainen. Ekan vaimon mielestä pillu oli niin ruma ettei hän sitä kovin usen antanut katsella.

Mutta kun se kerran on löytynyt niin kyllä se pano orgasmin jälkeen on nannaa!! Mullekin joka ei kauaa kestä.

Ehkä koulun seksivalistukseen olisi lisättävä klitoriksen löytäminen ja hyödyntäminen? Käytännössä ehkä hieman vaikeata ja toisaalta eihän sitä kaikkea pidä antaa valmiina.

Viimeksi muokattu:
Meillä ainakin bilsan tunnilla oli ihan kuva miesten ja naisten sukupuolielimistä. Myös klitoris siellä mainitaan ja näytetään oikein paikkakin. Bilsan tunnilla ei kuitenkaan kerrottu, miten sitä pitää käsitellä.

Mulla meni tosi pitkään ennekun ymmärsin mikä se klitoris on. Ekan avioliiton aikana se ei vielä koskaan tullut selville eikä eka vaimo ainakaan mun avulla koskaan saanut orgasmia.

Nythän on internet täynnä tietoa mutta onko se sitä? Miten on pojat?

Tiedätkö että naisesi ehkä saa orgasimin vain jos hellästi hierot sormella tai kielellä hänen klitoristaan? Ja äläkä luule että hän sen sinulle näyttäisi. Se pitää ihan itse löytää ja kuulemma eri naisilla se on erilainen. Ekan vaimon mielestä pillu oli niin ruma ettei hän sitä kovin usen antanut katsella.

Mutta kun se kerran on löytynyt niin kyllä se pano orgasmin jälkeen on nannaa!! Mullekin joka ei kauaa kestä.

Ehkä koulun seksivalistukseen olisi lisättävä klitoriksen löytäminen ja hyödyntäminen? Käytännössä ehkä hieman vaikeata ja toisaalta eihän sitä kaikkea pidä antaa valmiina.
Niin on tuttu kertomuksenne.

Minäkin löysin klitoriksen netistä.

Kai se sitten majailee siellä.

Sekin tieto olisi auttanut pitkälle, jos olisi kerrottu sen olevan hupunalla piilossa.

Esille houkuttelua en ole vieläkään keksinyt.

Sen näkeminen kyllä kiehtoisi.

Mutta kai se sitten on ruma, kun piileskelee.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä;10498003:
Niin on tuttu kertomuksenne.

Minäkin löysin klitoriksen netistä.

Kai se sitten majailee siellä.

Sekin tieto olisi auttanut pitkälle, jos olisi kerrottu sen olevan hupunalla piilossa.

Esille houkuttelua en ole vieläkään keksinyt.

Sen näkeminen kyllä kiehtoisi.

Mutta kai se sitten on ruma, kun piileskelee.

Vai ruma! Mäkin löysin sen vasta äskettäin sieltä hupun alta. Sehän on maailman kaunein. Kun huppua nostaa niin sieltä se tulee esiin kuin pieni penis. Aivan ihana ja tosi seksikäs pieni pallero. Ja jos joku väittää, että pimppi on ruma, on se kyllä valetta. Kaikilla on omalla tavallaan kaunis pimppi. Sehän on ihmisen kauniimpia osia. Itse olen perushetero nainen, mutta kyllä mä rakastan omaa pimppiä ja kaikkea mitä siihen kuuluu. Mielelläni näytän sen kaikki osat partnerille, jos hän vain haluaa. Ja yleensä haluaa. Muutenkin olen huomannut, että pimppiin kannattaa tutustua itsekin kunnolla, vaikka peilin avulla ja etsiskellä mitä kivaa siellä on. En muuten minäkään ihan kaikkea anatomiasta tiennyt, ennenkuin täältä netistä löysin. Olen sen ikäinen, ettei koulusta saanut mitään oppia. Mutta nyt alkaa pimppi tulla tutuksi ja se on maailman ihanin paikka. Nauttikaamme siitä!

Vai ruma! Mäkin löysin sen vasta äskettäin sieltä hupun alta. Sehän on maailman kaunein. Kun huppua nostaa niin sieltä se tulee esiin kuin pieni penis. Aivan ihana ja tosi seksikäs pieni pallero. Ja jos joku väittää, että pimppi on ruma, on se kyllä valetta. Kaikilla on omalla tavallaan kaunis pimppi. Sehän on ihmisen kauniimpia osia. Itse olen perushetero nainen, mutta kyllä mä rakastan omaa pimppiä ja kaikkea mitä siihen kuuluu. Mielelläni näytän sen kaikki osat partnerille, jos hän vain haluaa. Ja yleensä haluaa. Muutenkin olen huomannut, että pimppiin kannattaa tutustua itsekin kunnolla, vaikka peilin avulla ja etsiskellä mitä kivaa siellä on. En muuten minäkään ihan kaikkea anatomiasta tiennyt, ennenkuin täältä netistä löysin. Olen sen ikäinen, ettei koulusta saanut mitään oppia. Mutta nyt alkaa pimppi tulla tutuksi ja se on maailman ihanin paikka. Nauttikaamme siitä!
Kylläpä on kaunis ja kannustava kirjoitus.

Kumpa vaimonikin tuon ymmärtäisi, eikä ujostelisi sen näyttämistä.

Kaunishan se on, ja mielelläni sitä välillä tarkastelisin.

Vaikka sen hyvin tiedän miltä se näyttää, niin silti katselu hyvänmielen toisi, jos vaimo sen soisi.

Viimeksi muokattu:
Ihan hyvin voi nainen näyttää miehelle mistä kohti kannattaisi koskea. Pieni ele esim. miehen sormien apuna voi auttaa löytämään juuri oikean paikan. Ei sitä pelkästään katsottavaksi ole tehty. Vai mitä ajattelette?

Ihan hyvin voi nainen näyttää miehelle mistä kohti kannattaisi koskea. Pieni ele esim. miehen sormien apuna voi auttaa löytämään juuri oikean paikan. Ei sitä pelkästään katsottavaksi ole tehty. Vai mitä ajattelette?
Kyllä se on katselun lisäksi kosketeltavaksi tehty.

Luin historiakirjoituksia klitoriksesta, ja siellä kerrottiin klitoriksen löytyneen 1970-luvulla.
Oli kyllä yllättävätieto.

Millä vuosikymmenellä te olette klitoriksen löytänyt?

Kertokaa myös miten se löytyi.

Viimeksi muokattu:
Kyllä se on katselun lisäksi kosketeltavaksi tehty.

Luin historiakirjoituksia klitoriksesta, ja siellä kerrottiin klitoriksen löytyneen 1970-luvulla.
Oli kyllä yllättävätieto.

Millä vuosikymmenellä te olette klitoriksen löytänyt?

Kertokaa myös miten se löytyi.

En muista ihan tarkkaa milloin sen löysin, mutta olisko ollut 80-luvun alussa. Taisin kattoa peilistä ihan ja bilsan tunnilla oli taidettu asiasta mainita, joo.
Miltä se sitten tuntui koskea sitä? Ihan oikeesti en muista, mutta aika pian oppi miten ja kuinka, ja sitten vasta pidemmän ajan kuluttua tuli sellainen tarve sitten näyttää sitä jollekin muulle... se "muu" ei osannut klitoriksella leikkiä, sormeili vähän, mutta kun kumpikaan ei tiedtty paremmin, niin se on se. Nyt tietää aika paljon enemmän ja tietää mitä haluaa, ja mikä tuntuu hyvältä.

Viimeksi muokattu:
Olen syntynyt 50 -luvun alussa, löysin klitoriksen eli häpykielen jo 60 -luvun lopulla.
Olisinpa ymmärtänyt pitää asiasta enempi meteliä, olisin ollut uraauurtava löytäjä.