Eras mies (eksani) sanoi etta _kaikki_ naiset voivat saada orgasmin. Kyse on vain siita etta osaa etsia ja loytaa seka oikean, hienovaraisen tekniikan, etta sellaisen henkisen tilan jossa kaikki onnistuu.
Itse ennekuin tapasin hanet en ollut koskaan tullut suuseksissa, ja siksi olin oppinut olla tykaamatta siita, ei vain sytyttanyt yhtaan. Silti "annoin hanen" nuolla kun kerran sinne alkoi suuntaamaan. Enka odottanut taaskaan tuntevani muuta kuin puutumista, kutitusta tai outoja vareita, mutta sitten yhtakkia, tai pikemminki pikkuhiljaa, alkoi hengitys kayda raskaaksi, en vielakaan tieda mita han teki, mutta aloin yllattaen kokea sellaista syvaa nautintoa, ja han osasi rakentaa sita niin etta luulin tulevani hulluksi, menetin kontrollin aivan taysin ja laukesin ihanaan orgasmiin.
Taman jalkeen uskoin sen, mita han sanoi, hanella on jotenkin taito lukea naisen kehoa, ja on ihan taiteilija siina miten han rakesi sen orgasminkin minulle... Kysyin mita han oikein tekee siella, mutta han vain hymyili salaperaisesti, kielta ja sormea ja huulia han kaytti, sen verran voin vain sanoa. Opin kertaheitolla pitamaan suuseksista, vaikken koskaan olisi uskonut. Voihan se olla sattumaa, mutta edelleen pidan hanta jonkinasteisena nerona;-)