Voi siihen oppia, tosin takeita ei voi antaa. Itse oon aina saanu pelkästään klitorisorkkuja, mutta olen treenannut myös emätinosastoa. Luulis ahkeran käytön kyllä parantavan tuntemuksia, kun alapään lihakset vahvistuu, verenkierto paranee niin miksei hermotuskin. Omakohtaisesti sanoisin että tuntemukset sisällä on jotenkin kehittyneet ja vahvistuneet. Ennen en tuntenu yhdynnässä juuri mitään, nykyään se tuntuu jo ihan konkreettisesti stimuloivalta ja nautinnolliselta.
Masturboimalla oon joitain kertoja saanu emätinorkun siten, että oon hoitanu itseeni normityyliin klitoriksesta, samalla hieronu sisältä sauvalla, ja sitten kun on lähellä laukeamispistettä niin lopettaa klitoriksen hieronnan ja jatkaa sauvalla. Ajoitus voi vaatia vähä harjoitusta, jos lopettaa klitorishieronnan liian aikaisin niin orkku kaikkoaa.
Sinänsä mulla ei oo suurtakaan tarvetta emätinorkuille, mutta oon lähinnä ihan huvin vuoksi kokeillut metsästää niitä. Luulenpa ettei niitä välttämättä saavuta jos kovin tosissaan tavoittelee, kuten orkkuja yleensäkään. Klitorisorkkuni ovat jo itsessään ihania enkä koe emätinorkkua mitenkään parempana. Tuntuu vaan hiukan erilaiselta, laukeaminen lähtee jotenkin syvemmältä eikä ole niin terävää. Sitäpaitsi ei ne edes ole niin erilliset, molemmissa orkuissa toimii ihan samat vehkeet, ero on vaan siinä mitä kohtaa laukeamishetkellä stimuloidaan.