Klitoris kipeänä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolestunut...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huolestunut...

Vieras
Minulla on tässä jo muutaman päivän ollut klitoris kipeänä. Kaikki alkoivat siitä kun viikko sitten maanataina harrastimme seksiä poikaystäväni kanssa. Aluksi klitoriksessa oli epämielyttvää tunnetta ja toisinaan jostain vähän kutitti, mutta nyt se on kipua. Välillä oikein jomottaa... Ja useimmiten se tuntuu vain toisella puolella klitorista. Koskiessakin tuntuu epämielyttävältä. Olen yrittänyt katsoa alapäätäni, mutta se näyttää ihan normaalilta. Valkovuoto normaalia, limakalvot normaalin näköiset. Eikä klitoriksessakaan näy mitään. Kipua tosiaan ei ilmene missään muualla kuin klitoriksessa. Söin hiivalääkkeenkin jos siitä olisi apua, mutta ei vienyt vaivaa pois. Asia stressaa, että eikö tämä lähde ikinä.. Vaikka tätä ei ole vielä kovin kauaa kestänytkään.. Ajattelin tilata gynekologilta ajan, mutta tarvii kumminkin odottaa jonkun aikaa kun nyt on juhannus tulossa jamenkkojenkin pitäisi alkaa viikonloppuna... Mikä ihme mahtaa olla? kellään muulla ollut vastaavanlaista?

En tiedä onko samaa, mutta mulla on joskus sellainen tunne kuin sitä pistäisi "parsinneulalla" - siis todella inhottava tunne, mutta on kyllä aina mennyt itsestään ohi parin päivän päästä (ilman mitään hoitoa).
Tokihan se on sellainen "namiskukkeli" että saattaa kyllä ärtyä liiallisesta hankauksestakin ;)

tai sitten jos siellä on joku "finni" jossain vieressä...

Kyllä noita kipeitä kohtia / patteja on ollut 40 v aikana usein, muttei koskaan mitään "vakavaa".

Koita vaikka huuhdella haalealla vedellä muutakan kerran päivässä - ei ainakaan varmaan pahenna asiaa.

Minulla on tässä jo muutaman päivän ollut klitoris kipeänä. Kaikki alkoivat siitä kun viikko sitten maanataina harrastimme seksiä poikaystäväni kanssa. Aluksi klitoriksessa oli epämielyttvää tunnetta ja toisinaan jostain vähän kutitti, mutta nyt se on kipua. Välillä oikein jomottaa... Ja useimmiten se tuntuu vain toisella puolella klitorista. Koskiessakin tuntuu epämielyttävältä. Olen yrittänyt katsoa alapäätäni, mutta se näyttää ihan normaalilta. Valkovuoto normaalia, limakalvot normaalin näköiset. Eikä klitoriksessakaan näy mitään. Kipua tosiaan ei ilmene missään muualla kuin klitoriksessa. Söin hiivalääkkeenkin jos siitä olisi apua, mutta ei vienyt vaivaa pois. Asia stressaa, että eikö tämä lähde ikinä.. Vaikka tätä ei ole vielä kovin kauaa kestänytkään.. Ajattelin tilata gynekologilta ajan, mutta tarvii kumminkin odottaa jonkun aikaa kun nyt on juhannus tulossa jamenkkojenkin pitäisi alkaa viikonloppuna... Mikä ihme mahtaa olla? kellään muulla ollut vastaavanlaista?

Suihkuttelu vois auttaa myös, jos sinne poimuihin on mennyt likaa?

Viimeksi muokattu:
Tosiaan huomasin, että klitoriksessani oli jotain valkoista ja sain sen pois. Seuraavana päivänä olo helpottui muttei parantunut kokonaan. Eilen rupesin sitä taas katsomaan ja keskellä klitorista on joku punainen hyvin pieni piste, ihan kuin joku haavauma tai nirhauma. Nyt klitoris on vielä vähän kipeä, ei kylläkään niin paljoa mitä tuolloin aluksi. Suihkutellut olen ja laittanut bepanthenia... Huoh, harmittavaa tämä silti on, kun ei uskalla pahemmin koskea klitorikseen, ettei se nirhauma pahennu..