Klikkasin jotain ja FB chattivalikko sekosi, oikealle tulee iso pitkä lista ihmisiä, en näe ketkä onlinessa!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aaappuva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Aaappuva

Vieras
Kuinka korjaan??? Jostain syystä vasemmalla en näe enää ketkä ovat onlinessa ja oikealle ilmestyy palkki, jossa ylhäällä näkyy muitten kommentteja ja vain osa kavereista, osa onlinessa, osa ei. Jos laitan "hide sidebar" näen että chat onlinessa on vaikka 9 henkilöä, mutta sitä klikkaamalla aukeaa taas tuo tyhmä iso palkki! En voi siis tsättäillä kaverien kanssa, kun en näe normaalia chat listaa! Kuinka korjaan sen?

Siinä listassa näkee ketkä on paikalla kun näkyy se pallero ja sit kun klikkaa sitä nimeä niin voi alkaa chatata sen ihmisen kanssa. :) Mun mielestä hyvä ja kätevä uudistus.

[QUOTE="heh";24205141]Siinä listassa näkee ketkä on paikalla kun näkyy se pallero ja sit kun klikkaa sitä nimeä niin voi alkaa chatata sen ihmisen kanssa. :) Mun mielestä hyvä ja kätevä uudistus.[/QUOTE]

Mulla se ei toimi ihan noin. Siinä alaalla voi näkyä vaikka että paikalla 25 ihmistä, sitten kun avaan sen palkin, niin siinä näkyy ehkä 7 kaverin perässä se pallero, eikä sitä palkkia pääse ees selaamaan alaspäin. Eli se ei ees näytä kaikkia..huoh..saispa sen entisen takasin. Tai sit ton uuden toimimaan kunnolla.

[QUOTE="pöh";24205204]Mulla se ei toimi ihan noin. Siinä alaalla voi näkyä vaikka että paikalla 25 ihmistä, sitten kun avaan sen palkin, niin siinä näkyy ehkä 7 kaverin perässä se pallero, eikä sitä palkkia pääse ees selaamaan alaspäin. Eli se ei ees näytä kaikkia..huoh..saispa sen entisen takasin. Tai sit ton uuden toimimaan kunnolla.[/QUOTE]

Juuri tätä tarkoitin minäkin! En siis näe, ketkä siellä oikeasti on onlinessa, kun tulee vaan muutama tyyppi vihreän palleronsa kanssa siinä, ja ei tosiaan pysty sitä selaamaan alaspäinkään. Loppui sitten näköjään tsättäilyt tähän..

Juuri tätä tarkoitin minäkin! En siis näe, ketkä siellä oikeasti on onlinessa, kun tulee vaan muutama tyyppi vihreän palleronsa kanssa siinä, ja ei tosiaan pysty sitä selaamaan alaspäinkään. Loppui sitten näköjään tsättäilyt tähän..

Joo..mut mulla kyllä näkyy edelleen tuolla vasemmalla ne pikkukuvat niistä kavereista ketkä on keskustelussa paikalla. Ainakin vielä..saa nähä et millon nekin siitä häviää. :S

[QUOTE="pöh";24205315]Joo..mut mulla kyllä näkyy edelleen tuolla vasemmalla ne pikkukuvat niistä kavereista ketkä on keskustelussa paikalla. Ainakin vielä..saa nähä et millon nekin siitä häviää. :S[/QUOTE]

Minulta hävisi tänään illalla, sehän tässä alkoikin keljuttaa. Viime päivinä sentään näki sieltä.

Yhteistyössä