Klikkaa mua- ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suzyanne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä oon ihan koukuttunut siihen sarjaan! :) Pari ekaa jaksoa mulla jäi näkemättä, mutta sitten sattumalta osuin samalle kanavalle. Hyvää viihdettä. Tykkään tosi paljon Minttu Mustakalliosta ja se olikin syy miksi jämähdin sarjaa aluksi katselemaan.

Mä oon ihan koukuttunut siihen sarjaan! :) Pari ekaa jaksoa mulla jäi näkemättä, mutta sitten sattumalta osuin samalle kanavalle. Hyvää viihdettä. Tykkään tosi paljon Minttu Mustakalliosta ja se olikin syy miksi jämähdin sarjaa aluksi katselemaan.

Minttu on loistava näyttelijä, sarjan myötä noussut mun lempinäyttelijäkseni suomalaisista naisnäyttelijöistä.

Paras sarja mitä tuolta töllöstä tulee :)
Inari > Suurosen Minna aivan ihana tapaus! olemme
kotoisin samalta paikkakunnalta ja hän kävi asiakkaanani
silloin kun vielä tein kampaajan töitä :)

Toivottavasti sarja saa jatkoa :)

tykkään sarjasta ja oon kattonutkin kaikki jaksot mutta se Siiriä näyttelevä on mielestäni niin huono...mutta niin..nuorihan se on että koko ajan oppii. eri asia se yks tyyppi salkkareissa sillon ennen..Ami tai joku (miespuolinen) jumalauta se oli huono vuodesta toiseen. en seuraa salkkareitakaan enää..se oli vaan joku vaihe. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;25099530:
tykkään sarjasta ja oon kattonutkin kaikki jaksot mutta se Siiriä näyttelevä on mielestäni niin huono...mutta niin..nuorihan se on että koko ajan oppii. eri asia se yks tyyppi salkkareissa sillon ennen..Ami tai joku (miespuolinen) jumalauta se oli huono vuodesta toiseen. en seuraa salkkareitakaan enää..se oli vaan joku vaihe. :D

Mäkin ensin aattelin, et Siiri on huono näytteleen, mut sit mitä enemmän kattonu, niin en mä osais sitä Siiriä kuvitella yhtää erilaiseks :D Se tyyli istuu siihen ku nakutettu.

Salkkareista puheenollen, inhoan sitä Sebastianin teinipoikaa, voi elämä mikä ääni ja tapa esittää kaikki O_O

Ihan paras sarja, "suren" jo etukäteen kun tiistaina tulee viimeinen jakso :( miten sitä jääkin kaipaamaan ja uusinnat joskus ei ole sama asia.

Minttu Mustakallio kuului ennen mun listaan suomalaiset "ihan sama nobody" - näyttelijät ja jostain syystä sen ulkonäkö ei miellyttänyt mutta tän sarjan myötä oon kyllä ihan myyty, loistava. Ja sen ääni, siis mä haluan samanlaisen äänen!! Se puhuu ihanasti (toki näyttelee mut silti).

Mäkin ensin aattelin, et Siiri on huono näytteleen, mut sit mitä enemmän kattonu, niin en mä osais sitä Siiriä kuvitella yhtää erilaiseks :D Se tyyli istuu siihen ku nakutettu.

Viime jaksossa kun Siiri jäi kiinni taloyhtiön kellarissa dokaamisesta, sen ääni, olemus, ilme ja vittumainen virne oli ihan kuin mun teinin.... oikein säpsähdin. Todella hyvä näyttelemään siis tämä sarjan tyttö.

• Tykkää
Reactions: idunnor
Alkuperäinen kirjoittaja Kä kääk;25101962:
Viime jaksossa kun Siiri jäi kiinni taloyhtiön kellarissa dokaamisesta, sen ääni, olemus, ilme ja vittumainen virne oli ihan kuin mun teinin.... oikein säpsähdin. Todella hyvä näyttelemään siis tämä sarjan tyttö.

Minusta myös tämä Siiriä näyttelevä tyttö oli ihan loistava viime jaksossa, harva varmaan paremmin pystyisi näyttelemään humalaista, kapinoivaa teiniä. Tuli mieleen että onneksi mulla on poika, ja onneksi hänen murrosikäänsä on vielä aikaa... :D

• Tykkää
Reactions: idunnor
Alkuperäinen kirjoittaja Kä kääk;25101962:

Todellakin :)

Yhteistyössä