Klexane piikeistä kysymys?

Tietääkö kukaan, että saako klexane piikit laittaa menemään lentokoneessa ihan ruumaan ilman mitään lääkärin todistuksia? Vai pitääkö ne ottaa käsimatkatavaroihin? Sain tänään klexane piikit ja pitäisi lähteä ensi torstaina pieneen reissuun ja tajusin vasta kotona, että mites niiden ottaminen lentokoneeseen, kun joudun joka ilta sellaisen piikin laittamaan..

nellielli ja pötkö 9+2

kysy ihan lentoyhtiöstä, ettei tuu ongelmia jo lähdössä tai sitte voi viimeistään tulla matkakohteessa.. ku ne on kuitenkin lääkkeitä joita ei vissiin helpolla sais kuskata toiseen maahan, ja kyseessä vielä piikkejä. Voi olla että resepti ainaki täytyy olla mukana todisteena

Mä vastailinkin nellielli tuonne marraskuisten ketjuun. Eli mä olen itse joutunut pistelemään jo 6 vuoden ajan aina lennoille tuota Klexanea ja siis ehtinyt reissata useammankin kerran noiden piikkien kanssa (ainakin Turkissa, Briteissä, Alankomaissa, Saksassa, Thaimassa, Taiwanissa ja Indonesiassa). Kaikki reseptilääkkeet on aina kuljetettava käsimatkatavaroissa alkuperäispakkauksineen sekä resepti myös mukana. Neulatodistusta en ole ikinä hakenut vaikka aasian matkoilla se mielessä kävikin. En kuitenkaan ole koskaan joutunut vaikeuksiin näiden piikkien kanssa enkä edes selittelemään.

Yhteistyössä