Klexane ja ivf

Moi,

haluaisin kuulla muiden kokemuksia Klexanen käytöstä siirron tueksi.

Minulle määrättiin Klexane viiden tuloksettoman siirron jälkeen vaikka mitään varsinaista syytä sen käytölle ei ole.

Miten muut, jotka olette olleet vastaavassa tilanteessa, kuinka kauan Klexanea on kehotettu jatkamaan plussaamisen jälkeen?

Vastauksista kiitollinen,
Amie
 
Hei, minulle määrättiin klexanea neljännen tuloksettoman ivf-hoidon jälkeen, kun laboratoriotutkimuksissa selvisi hyytymishäiriö (apc-resistenssi), joka ilmeisesti on suomalaisilla melko yleinen.. sinullako siis tällaista ei ole löytynyt, vai onko tutkittu? Ilmeisesti tuo klexane on sellainen lääke, jota nyt tällä hetkellä suositaan tukihoitona.. kun pidempään on yritetty,samoin minulla oli myös kortisoni ja aspiriini käytössä..
Kuusi omaa tuloksetonta ivf-hoitoa käytiin läpi, sitten mentiin lahjasolujonoon, ja eka hoito luovutetuilla munasoluilla tärppäsi, ja nyt meillä on ihanat kaksospojat 6 kk.
Siinäkin hoidossa oli käytässä klexane, ja tuon hyytymishäiriön vuoksi sain piikitellä sitä koko raskauden ajan ja vielä 2 kk synnytyksen jälkeen, mutta sinulla tuskin noin pitkään jatkettaisiin :)
Tsemppiä hoitoihin!!!!!!
 
heips!!
Mulla pärähti plussa tikkuun 1 ivf.n neljännestä Passista, käytössä siis Klexane ja kortisoni myöskin.Mulla ei itseasiassa koskaan oo hyytymistekijöitä tutkittu mutta lekuri jo mulle määrätessään sitä puhui, että ollut hyviä tuloksia sen käytöstä tukihoitona.Plussasin vasta viikko sitten eli jatkostahan ei kukaan tiedä miten käy mutta jos etenee hyvin niin viikolle 12 ois tarkotus piikittää( ainakin mun tapauksessa) ja kortisonia viikolle 8!! Ainu huono mikä mulla klexanen kanssa kävi oli todennäköisesti sen aiheuttama vuoto eli jos vuoto jatkuu vielä niin sillon lopetetaan klexane ja siirrytään
miniaspiriiniin.Kivoista mustelmista masussa huolimatta ollu oiva kokeilu kerran ainakin uskosin että mun kohdalla autto, koska mitään syytä lapsettomuudelle ei koskaan oo löydetty!! zemppiä hoitoon ja toivotaan että tärppää:)
 

Yhteistyössä