Klassinen "kaupassa nähtyä" avaus...

Kotona Kirves Kädessä

Aktiivinen jäsen
08.04.2007
30 102
1
36
Ihan nätisti oltiin kuopuksen kanssa kassajonossa, ja meidän eteen kiilas mies, sen vaimo oli siinä ennen meitä, toi jonkun mehupurkin vielä. Eikä siinä mitään.

Sanoi sitten vaimolleen, että kyllä hän maksaa, vaimo sanoi voivansa myös maksaa, niin mies kajautti "miten tuollainen työtön mitään voi maksaa?"

Olin vähän :o :o

Mäpä näin kerran kaupassa varsin hellyyttävän näyn; isä ja poika kauppareissulla, opetustuokio menossa. Taapero istu siinä ostoskärryjen istuimessa ja isä selitti vakava ilme naamallaan, rasvaton maito yhdessä kädessä ja punanen toisessa: "Tää on täysmölöä, siinä on PAAALJON rasvaa ja se on tooosi epäterveellistä. Sitä juo vaan mummot! Jos juot sitä, susta tulee LÄSKI! Mut tää on rasvatonta mölöä. Juo sitä, ni susta tulee yhtä vahva ku isistä!" Ja poika katto silmät pyöreinä. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
:laugh: :laugh: kassalla ollessa kuulee ja näkee välillä kaikkea..

Oli mun mielestä TOSI törkeesti sanottu...
Joo,ehkä vähän tökerösti laitoin noi hymiöt tohon.. :ashamed: mutta ite siis olen kassalla ja siellä oikeesti kuulee vaikka ja mitä

Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:
Mäpä näin kerran kaupassa varsin hellyyttävän näyn; isä ja poika kauppareissulla, opetustuokio menossa. Taapero istu siinä ostoskärryjen istuimessa ja isä selitti vakava ilme naamallaan, rasvaton maito yhdessä kädessä ja punanen toisessa: "Tää on täysmölöä, siinä on PAAALJON rasvaa ja se on tooosi epäterveellistä. Sitä juo vaan mummot! Jos juot sitä, susta tulee LÄSKI! Mut tää on rasvatonta mölöä. Juo sitä, ni susta tulee yhtä vahva ku isistä!" Ja poika katto silmät pyöreinä. :heart:

Asiaa!

Yhteistyössä