Klarna

  • Viestiketjun aloittaja Vihainen asiakas
  • Ensimmäinen viesti
Järki hoi
Säästä rahaa, ai sun mielestä ei oo rahaa riittävästi, jos on klarnan asiakas ?
En muuten ole klarnan laskussa huomannut olevan korkoja.
Tottakai maksat korkoa, oli se eritelty sillä nimellä laskussa tai ei (yleensä ei, juuri siksi, että pöntöt ei tajuais). Homma on liiketoimintaa, ei rahotusfirmojen kanssa asiointi ole sama ku se, että vippaat kaverilta kakskymppiä ja maksat tasan sen summan sitte aikanaan lapsilisistä ja huutonetmyynneistä takasin 20 centtiä kerrallaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Järki hoi;29709021:
Tottakai maksat korkoa, oli se eritelty sillä nimellä laskussa tai ei (yleensä ei, juuri siksi, että pöntöt ei tajuais). Homma on liiketoimintaa, ei rahotusfirmojen kanssa asiointi ole sama ku se, että vippaat kaverilta kakskymppiä ja maksat tasan sen summan sitte aikanaan lapsilisistä ja huutonetmyynneistä takasin 20 centtiä kerrallaan.
Mie tilaan vaan laskulle, en tilille ja laskut maksan yhdellä kertaa pois, ei niissä ole korkoja.
Ainoastaan tuotteiden hinta ja mahdolliset toimituskulut.
Eri asia jos tilaa tilille, silloin tulee korkoja.

Laskut tulee sähköpostiin.
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap päivää;29708773:
Kuvitelkaa oikeasti omalle kohdalle, olette ostaneet television ja lasku tulee suoraan perintätoimistolta. Maksaisitteko sen mukisematta vai tekisittekö kaiken että oikeus ja kohtuus tapahtuisi. Eikä tullut sähköpostiin lasku ( tarkistettu monta kertaa) tämän päivän sähköpostin mukaan paperilaskuja ei enää lähetetä. Kakka puhetta kun ystävälle tulee joka kuukausi. Periaateesta tämän nyt sitten kirjoitin. Eli on otettu yhteyttä sinne päin puhelimitSe ja sähköpostitse. Ei vaan enää voi tehdä mitään... Lasku on nyt maksettu yhdessä erässä. Elämä jatkuu! Kiitos Kaisalle kuitenkin kun vastasit :) niinkuin mainitsin aiemmin että olen ollut todella tyytyväinen aina heidän palveluun ja laskutukseen ja olen aina maksanut laskut ajallaan mutta nyt vain tapahtui näin minun kohdalle. Kökkö juttu! Enää en valitse heidän palveluita!
Hei,

On todella harmillista kuulla, että näin on käynyt kohdallasi. On kuitenkin hienoa, että olet ollut yhteydessä meihin, sillä yhteydenotton avulla voimme korjata mahdollisesti tekemämme virheemme.
Meihin on hyvä olla aina viipymättä yhteydessä, jos on kysyttävää laskuista tai yleisesti Klarnan maksutavoista. Meille voi antaa myös kehitysideoita.
Yhteystiedot asiakaspalveluumme löytyvät kotisivuiltamme www.klarna.fi, mutta meille voi kirjoittaa myös osoitteeseen palaute@klarna.fi.

Toivon sinulle oikein hyvää kevään odotusta!

Ystävällisin terveisin
Kaisa
Klarnan asiakaspalvelu
 

Yhteistyössä