Klarna

  • Viestiketjun aloittaja Vihainen asiakas
  • Ensimmäinen viesti
Vihainen asiakas
Älkää IKINÄ ottako tämän firman kautta mitään! Jos otatte niin tarkkailkaa että lasku tulee pian koska jos ette itse tajua ottaa yhteyttä jos laskua ei siis ole tullut joutuu koko summa kerralla maksuun perintätoimiston kautta. Tosi reilua kaupankäyntiä!!! Enpähän tule enää ikinä olemaan heidän asiakas!

P.s itse vielä myönsivät että laskua ei ollut lähetetty!
 
Apjatkaa
Sama se mulla. Olen ollut heidän asiakas moneen otteeseen ja nyt räjähti. En ennen pahaa sanaa voinut sanoa kyseisestä firmasta. Nyt kyllä teen sen. KuluttasuojaAn otettu yhteyttä joten ei tämä tähän jää. Googlettamalla saa samanlaisia tapauksia mitä mulle on tapahtunut joten en ole ainut.
 
juuu
Alkuperäinen kirjoittaja säästä rahaa;29706682:
Eikö sulla raukalla oo muuten rahaa kuin maksaa kalliita korkoja ulkomaalaiselle firmalle?
En mä ainakaan ole koskaan maksanut mitään korkoja. Klarna laittaa laskun ja maksan koko summan kerralla pois. On joitain nettifirmoja, joille en halua antaa korttitietoja. Eivät mielestäni tarpeeksi suojattuja. Klarna on turvallisempi.
 
keijo
itse olen saanut myös monet maksut hoidettua klarnalla mutta oletko varma että olet valinnut klarnan osamaksu mahdollisuuden etkä klarnan myöntämää lainaa? ne myöntävät myös lainoja kaupankäynnin yhteydesää ja nämä kaksi painiketta ovat usein vierekkäin.
 
Säästä rahaa, ai sun mielestä ei oo rahaa riittävästi, jos on klarnan asiakas ?
En muuten ole klarnan laskussa huomannut olevan korkoja.
 
Taas se ap jatkaa
Kaikki ei ole katos yhtä varakkaita kuin sinä. Mitä pahaa siinä on jos haluaa maksaa parissa erässä television? Ei mitään. Ja mikään raukka en ole. Ja jotta sinun unesi helpottuisi niin se televisio on nyt on nyt maksettu ihan omalla rahalla ja jäi tilille rahaakin elämiseen! Ja seuraavaksi tietty ajattelet että miksi otin klarnan niin vastaus on siksi että voisin maksaa parissa erässä sen pois. Tämä se on kyllä ihme palsta kun jos jotain kirjoittaa ni kökköö sitä sieltä alkaa tulee joltain. Kiitos ja hyvää yötä :)
 
vv
juuri tätä tuolla yhdellä aloitukséllani hain . MIKÄ IHMISIÄ VAIVAA? onko tuo oikeasti hauskaa haukkua ihmistä raukaksi kun ostaa jotain osamaksulla? siis jos tuo on tarkoitettu provoksi tai läpäksi niin mitä vittua tapahtui vanhoille kunnon puujalkavitseille?! nykyajan huumori on perseestä.
 
"Aurinko"
Luin kirjoituksesi. ... Ja olen ihan Samaa mieltä. Miksi aina jonkun pitää ilkeästi vastata. Luulenpa että tämä vastaaja on vain yksinäinen sielu jolla ei ole elämää muualla. Jokainen tekee omat valintansa. Ei siinä ole mitään pahaa jos ostaa osamaksulla. Eiku vaan pyörät pyörimään ap niin ei toisille tapahdu enää samaa!
 
Älkää IKINÄ ottako tämän firman kautta mitään! Jos otatte niin tarkkailkaa että lasku tulee pian koska jos ette itse tajua ottaa yhteyttä jos laskua ei siis ole tullut joutuu koko summa kerralla maksuun perintätoimiston kautta. Tosi reilua kaupankäyntiä!!! Enpähän tule enää ikinä olemaan heidän asiakas!

P.s itse vielä myönsivät että laskua ei ollut lähetetty!
Hei,

Klarna Laskut lähetetään joko postitse, tuotteiden mukana tai erikseen sähköpostitse. Laskun lähetystapa vaihtelee eri verkkokaupoissa. Laskun lähetystapaa voit tiedustella suoraan käyttämästäsi verkkokaupasta tai asiakaspalvelustamme.

Ellet ole vastaanottanut laskuasi, olet aina tervetullut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme. Voimme lähettää kopion laskusta joko postitse tai sähköpostitse.

On erittäin harmillista kuulla, ellet vastaanottanut laskuasi ja pahoittelen vilpittömästi tapahtunutta.

Jos sinulla on asiasta kysyttävää, olet tervetullut laittamaan meille sähköpostia osoitteeseen palaute@klarna.fi.

Ystävällisin terveisin
Kaisa
Klarnan asiakaspalvelu
 
Ei ole koskaan ollut ongelmia klarnan kanssa.
Ei ole mulla ollut ongelmia klarnan kanssa, kyllä mie edelleen asioin heijän kanssa.
Hei,

Todella mukava kuulla, että teillä on positiivinen kokemus Klarnasta ja Klarnan maksutavoista. Tavoitteenamme onkin tarjota helppoja ja turvallisia maksuvaihtoehtoja ja siten onkin tosi kiva kuulla, että tämä on teidän kokemuksenne.

Jos teillä on kysyttävää laskuistanne, olette tervetulleita ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Mukavaa kevään jatkoa!
Ystävällisin terveisin
Kaisa
Klarnan asiakaspalvelu
 
Sama se mulla. Olen ollut heidän asiakas moneen otteeseen ja nyt räjähti. En ennen pahaa sanaa voinut sanoa kyseisestä firmasta. Nyt kyllä teen sen. KuluttasuojaAn otettu yhteyttä joten ei tämä tähän jää. Googlettamalla saa samanlaisia tapauksia mitä mulle on tapahtunut joten en ole ainut.
Hei,

Todella ikävä kuulla, että kokemuksesi Klarnasta on muuttunut. Mielelläni kuulisin lisää tapauksestasi ja toivon voivani katsoa asiaasi tarkemmin näin ollen pyytäisin sinua olemaan meihin yhteydessä osoitteessa palaute@klarna.fi.

Ystävällisin terveisin
Kaisa
Klarnan asiakaspalvelu
 
Ap päivää
Kuvitelkaa oikeasti omalle kohdalle, olette ostaneet television ja lasku tulee suoraan perintätoimistolta. Maksaisitteko sen mukisematta vai tekisittekö kaiken että oikeus ja kohtuus tapahtuisi. Eikä tullut sähköpostiin lasku ( tarkistettu monta kertaa) tämän päivän sähköpostin mukaan paperilaskuja ei enää lähetetä. Kakka puhetta kun ystävälle tulee joka kuukausi. Periaateesta tämän nyt sitten kirjoitin. Eli on otettu yhteyttä sinne päin puhelimitSe ja sähköpostitse. Ei vaan enää voi tehdä mitään... Lasku on nyt maksettu yhdessä erässä. Elämä jatkuu! Kiitos Kaisalle kuitenkin kun vastasit :) niinkuin mainitsin aiemmin että olen ollut todella tyytyväinen aina heidän palveluun ja laskutukseen ja olen aina maksanut laskut ajallaan mutta nyt vain tapahtui näin minun kohdalle. Kökkö juttu! Enää en valitse heidän palveluita!
 
Itsekin klarnaa käyttänyt
Mulle on muutaman kerran eksynyt klarnan lasku, mutta en silti oo mitään perintäkirjeitä koskaan saanut.... Ja tosiaan ainakin joissakin ostoksissa lasku menee suoraan meiliin... Ja voipi olla, että jos ei ole näkynyt, on mennyt suoraan spämmiin?
 
laskulle
Mulla taas oli aina summat päin persettä. Klarna myönsikin mutta ei niitä koskaan korjattu.

Maksoin liikaa ja koskaan en enää kyseistä lafkaa käytä. Enkä suosittele muille, päinvastoin neuvon kiertämään kaukaa. Ja tää "kaisa" on kyllä täällä heti vastailemassa julkisesti, mutta koitappa yksityisesti ottaa yhteyttä niin kyllä kestää vastata...,
 

Yhteistyössä