V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja miuku:Mitkä helvetin palkkakuitit? Sä nyt mikään tilivelvollinen niille ole. Hyvänen aika.
Alkuperäinen kirjoittaja miuku:Mitkä helvetin palkkakuitit? Sä nyt mikään tilivelvollinen niille ole. Hyvänen aika.
Alkuperäinen kirjoittaja :):siis olet ostamassa klarnalle?
klarna laskulle kun ostat niin syötät henk.tunnuksesi.
jos klarna laskulle niin sille pitää olla 100 euroa vähintään sun ostot.
oletan siis että teet jostain nettikaupasta tilausta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja miuku:Mitkä helvetin palkkakuitit? Sä nyt mikään tilivelvollinen niille ole. Hyvänen aika.
No se helvetin todistus sun tuloista! kun ne kysyy sun vuositulot, niin sähän voit laittaa vaikka 1000000 vaikka sulla olis ne vaan 5000. Eli mietin tässä vain että tarksitaakohan ne niitä tuloja! eli pitääköhän sinne lähettää todistus tuloista! koska sieltä tulee kuitenkin lappu joka pitää allekirjoittaa ja lähettää takas.
Hyvänen aika.
Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:Ei sinne palkkakuitteja lähetetä. Itse tilasin nettikaupasta ja vain henkilötunnuksen tarvi laittaa. Huono kokemus siitä syystä, että mitään laskua mulle ei sieltä tullut, kun sitten reilun kuukauden kuluttua maksumuistutus. Toista kertaa en käytä mokomaa tiliä.
Ei sinne palkkakuitteja lähetetä. Itse tilasin nettikaupasta ja vain henkilötunnuksen tarvi laittaa. Huono kokemus siitä syystä, että mitään laskua mulle ei sieltä tullut, kun sitten reilun kuukauden kuluttua maksumuistutus. Toista kertaa en käytä mokomaa tiliä.
En mä ainakaan ole tarvinnut klarnalta kuin sen yhden laskun,siinä on kaikki tiedot,itsehän sinä päätät mitä sinne maksat kuussa. Ei tarvitse tehdä asioista niin hankalaa ja aina odottaa että kaikki tulee valmiina naaman eteen. Varmaan joittenkin mielestä Klarnan pitäisi tulla itse tuomaan oven taakse lasku ja vielä maksaakkin se. Kai jokainen tajuaa joka jotain tilaa että ne maksetaan,jos ei laskua näy niin hommaa se. Klarna antaa erittäin hyvin tietoja sivuillaan maksutavoistaan ja niin myös laskussaan. Yksin kertainen selkeä ja hieno palvelu. Kannatan. Eikä silti ole kalleimmasta päästä.