Klamydiatesti positiivinen, mies syyttää pettämisestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minun mielestäni kyseinen hoitaja on täysin väärässä paikassa töissä, jos hän kuvittelee pystyvänsä moralisoimaan potilaita.
Se EI ole hänen tehtävänsä, vaan auttaa ja hoitaa neutraalisti potilaiden asiat. Tietenkin tämä asia koskee kaikkia hoitopaikkoja, mielenterveys, päihde, abortteja teettäviä jne. Pitää pystyä luottamaan hyvään ja oikeudenmukaiseen hoitoon.
Niin. Mistäs se hoitaja tietää, millainen suhde on kyseessä ja vaikka, että kuinka monta henkilöä siihen kuuluu.

En minä enää täällä palstalla ala tuntemattomille vakuutella etten ole pettänyt, tarpeeksi vakuuttelua on miehelle. Itse onneksi tiedän mitä olen tehnyt ja mitä en. En myöskään usko miehen olleen uskoton. Luotan häneen, edelleen.

Minun mielestäni kyseinen hoitaja on täysin väärässä paikassa töissä, jos hän kuvittelee pystyvänsä moralisoimaan potilaita.
Se EI ole hänen tehtävänsä, vaan auttaa ja hoitaa neutraalisti potilaiden asiat. Tietenkin tämä asia koskee kaikkia hoitopaikkoja, mielenterveys, päihde, abortteja teettäviä jne. Pitää pystyä luottamaan hyvään ja oikeudenmukaiseen hoitoon.
Toivottavasti tämä hoitaja on itse sitten niin täydellinen.. näytteet ottanut hoitaja oli ihana, ja kehui kovasti kun hakeuduin testeihin vaikka suojausta on käytetty tai sitten oltu vakavassa suhteessa. Kuten näkyy, sekään ei näemmä aina riitä. :(

-ap

En minä enää täällä palstalla ala tuntemattomille vakuutella etten ole pettänyt, tarpeeksi vakuuttelua on miehelle. Itse onneksi tiedän mitä olen tehnyt ja mitä en. En myöskään usko miehen olleen uskoton. Luotan häneen, edelleen.
Eikä kukaan muu kuin trolli muuta oleta. Ihana, että jaksat luottaa.
Ja sekin tuli todetuksi, että klamydia voi olla oireeton. Ottakaa vielä selvää asioista itsekseen ja yhdessä. Käsitelkää asia, vaikka mies ei pystyisikään enää luottamaan, vaan uskoisi edelleen, että olet pettänyt ja vaikka tahtoisi erota.

Toivottavasti tämä hoitaja on itse sitten niin täydellinen.. näytteet ottanut hoitaja oli ihana, ja kehui kovasti kun hakeuduin testeihin vaikka suojausta on käytetty tai sitten oltu vakavassa suhteessa. Kuten näkyy, sekään ei näemmä aina riitä.

-ap
Enkä mä ymmärrä, mitä niin erikoista sukupuolitaudeissa on. Vanha keksintö. Tää nyt on sentään hoidettavissa.

Yhteistyössä