klamydiasta

siis mä oon sinisilmäinen jos terkka sanoo noin :O ja sanoi ettei välttämättä. Älkää vääntäkö ai että eikö näy. Just just. Me ollaan ihan avioliitossa ja toinen lapsi tulossa, ei sis kyseessä mikätahansa parisuhde. Ja tuosta en tiedä onko nyt ollut oireeton koska raskausoireita ovat nuo alavatsakivut ja tihentynyt virtsaamistarve, en siis osaa sanoa onko klamydia oireita vai vaan raskausoireita. Mutta niin sanoi terveydenhoitaja ettei välttämättä näy oireettomana jollaisena se voi olla voisia. Sitten jostain syystä nyt näkyy.
Kaikkien miehet ei käy vieraissa. Ihme että tämmöisestä faktasta palstamammat yrittää laittaa paremmaks. Sama kuin sanoisin että meillä neuvolasssa otetaan klamydianäytteet ja sitten tulee pikkumammat pätemään että ei meillä oteta joka tietysti on heidän mielestä se ainoo oikee asia.
Aivan turha linkittää nettien faktoja jos ihan asiantuntija on asian todennut. Ja lukekaa jokasana: ei välttämättä, ei siis jokaisessa tapauksessa näy jos on oireeton.
Älä jaksa räyhätä kun kakara. Mä kyllä laitoin ton ihan siksi, että joku väitti ettei klamydiaa voi todeta kun kusitestillä. Se on hienoa jos pystyt mieheesi luottamaan, mutta ei sitä silti tarvitse alkaa räyhäämään.
Ihme jengiä.
 

Yhteistyössä