Klamydiasta kysymystä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Harrastin seksiä viime perjantaina henkilön X kanssa ja hän kertoi jälkeen että hänellä on klamydia. Seuraavana päivänä harrastan seksiä henkilön Y kanssa. Nyt minulla on n.viikon päästä tapahtuuneesta alkanut klamydia oireita tulemaan. Kysymys kuuluu. Jos minulla on tartunta henkilöltä X, niin onko se myös jo henkilöllä Y? Vaikka henkilön X ja Y:n välillä oli päivä (vajaa 20h)

Kannattaa noissa testeissä käydä säännöllisesti. Itse hyväuskoisena luotin toisen sanaan taudittomuudesta ja ekan kerran elämässäni löytyi klamydia ilman selviä oireita vasta, kun olin jo raskaana. Kyllä vitutti ja se häpeän määrä. Lisäks järkyttävä huoli lapsesta..huh.. Onneksi sain hoidettua eikä ab vaikuttanut vauvaan.

Kannattaa noissa testeissä käydä säännöllisesti. Itse hyväuskoisena luotin toisen sanaan taudittomuudesta ja ekan kerran elämässäni löytyi klamydia ilman selviä oireita vasta, kun olin jo raskaana. Kyllä vitutti ja se häpeän määrä. Lisäks järkyttävä huoli lapsesta..huh.. Onneksi sain hoidettua eikä ab vaikuttanut vauvaan.
joo tässäkin kun tuo kumppani kertoi vasta jälkeenpäin.. eniten nyt mietityttää toi että tarttuko se jo tuohon seuraavaan kumppaniin

Yhteistyössä