klamydiasta ja abortista

Hiukan huolestuneena tässä pohdin että voikohan kovastikin vaikeuttaa raskaaksi tulemista kun minulle on tehty abortti viitisen vuotta sitten ja valitettavasti sairastin klamydiankin tuossa kolmisen vuotta sitten? Klamydia kylläkin todettiin aika pian,mutta pelottaa jos kuitenkin on mennyt "paikat pilalle"..
 
Voih, voin sinua lohduttaa.. Minä olen tehnyt abortin, sitä ennen huomattiin mulla klamydia, joka oli muhinut yli 2 vuotta oireettomana (sain sen exältä jonka kanssa oli mennyt poikki jo silloin pari vuotta siiten, myöhemmin ex kertoi että "tahalleen" jätti klamydiasta kertomatta, kun oli katkera), se hoidettiin pois, samoin abortti. Tasan vuoden päästä olinkin sitten raskaana, ja sillin ajaankohta vauvalle tuntui paremmalta, ja raskaus meni hyvin, terve iso tyttövauva tuli :heart: Kyllä sitä kyti pelko täälläkin. Siis, älä huoli, jos kumminkin huolestuttaa, käy lääkärissä.
 
kaikille ei todellakaan käy yhtä hyvää tuuria kuin nim. mie vaan.

Minulla oli klamydia hiukan alta vuoden, täysin oireettomana, hoidettiin pois ja varjoainekuvauksella todettiin että molemmat munajohtimet täysin rustottuneet eli ei mahdollisuutta saada luonnollisella tyylillä lapsia. Kova isku ihmiselle joka halusi viisi lasta. Lähestulkoon ajattelin jo murhaavani silloisen avokkini keltä sen taudin sain. :'(

 
Mulla ehti se klamydia olemaan varmaan noin parista viikosta kuukauteen,onneks tuli selkeet oireet niinkin pian niin osasin hakeutua hoitoon.Silloinen poikaystävä toki väitti kiven kovaan ettei se häneltä voinut olla mutta kappas vaan kun asiaa selviteltiin niin tulikin ilmi että joltain edelliseltä "vakipanoltaan" oli sen sitten saanut ja oireettomana oli ollut.. Se on pirun ikävä juttu kun sittä nuorempana on ollut niin tyhmä että on tommosia sepustuksia uskonut!
Olen tosi pahoillani että sulle on noin käynyt :hug:
 

Yhteistyössä