Klamydia?!

:hug: Kaikille!

Nyt mietityttää, olin tänään neuvolas (26+5) ja saatiin labrasta vastaukset mun virtsakokeisiin..
Sitten tulehdus oli miinuksella, elikkä ei tulehdusta, mutta leukkarit oli 1+...
Se pisti mun tekeen ottamaan vielä yhden virtsakokeen minkä vein labraa, ja se oli klamydia viljely...
Kumma, kun edellisestä lapsesta on vain vuosi ja silloin ei ilmennyt mitään että kuinka voi nyt?

(tiedän mitä ajattelette, mutta se ei ole mahdollista,kukaan ei ole pettänyt, sen tiedän koska mies on rullatuolissa eipä paljon liiku ilman mua ;) )

Niin, oonko nyt vaan vainoharhainen vai voiko kyse olla klamydia?
Labrassakin sanottiin että tuo 1+ on kyllä vähän...
Mut haluaisin vastauksia... Joku jol on samanmoisia kokemuksia?

:flower: :hug:
 
Voi kun rupesi naurattamaan tuo rypäleen PÖYRÄTUOLI... :LOL: Anteeksi :ashamed: Mutta kyllä se mun tietääkseni on pYÖrätuoli, ei pÖYrätuoli... :LOL:

ap:lle sellaista, että onko sulla koskaan testattu clamydiaa? Meillä täällä Italiassa testataan automaattisesti raskauden yhteydessä, eli jos sulla on se testattu viime raskauden yhteydessä, niin kyllä se silloin olisi tullut ilmi.

Itsellä on testattu ja negatiivinen on ollut, ja lääkäri vakuutti, että kyllä se olisi tullut testatessa ilmi, jos olisi ollut. Tv. myös vainoharhainen ;)
 
mulla oli esikon raskausaikana klamydia, ilmeni ihan niissä perustesteissä jotka otetaan aina raskauden aikana.Nyt (rv 29)epäiltiin klamydian puhjenneen taas (sehän siis voi aktivoitua uudelleen kun on kerran elimistöön tullut)kun leukkarit ja proteiini pissasta plussalla.Mutta viljelyiden mukaan ei ole kyse siitä, eikä niissä mikään muukaan kasvanut.Lääkäri epäili löydösten johtuvan oireettomasta hiivasta joten söin kuurin siihen.
Nyt odottelen seuraavaa neuvolaa josko sitten pääsis näkemään vieläkö on pissassa noita löydöksiä...
Leukkareiden ilmaantuminen pissaan voi johtua myös oireettomasta virtsaputkentulehduksesta!
toivottavasti sunkin löydökset selviää!
 
Aina, jos raskaudenkulun kanssa on jotain häikkää, niin ensimmäisenä suljetaan pois klamydia ja muut tulehdukset.
Näin mulle on sanottu ja ehdittykin monen monta kertaa parin viime raskauden aikaan ottaa.

Nou hätä:)

 
miten hemmetissä klamydia voi muka "aktivoitua" uudelleen jos se on kerran lääkkeillä hoidettu pois?????

Itselläni oli nuoruudessa se.Ennen raskautta kävin varulta kolmessa eri testissä ja kaikki negoja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja shenda81:
miten hemmetissä klamydia voi muka "aktivoitua" uudelleen jos se on kerran lääkkeillä hoidettu pois?????

Itselläni oli nuoruudessa se.Ennen raskautta kävin varulta kolmessa eri testissä ja kaikki negoja.
jaa-a kuule, näin mulle kerrottiin et jos sen kerran on saanut niin se vois sit aktivoitua.Enpä sen enempää kyselly kun ei ollut tarvetta.Ja ei mullakaan se tosiaan sit ollut, et en tiiä kuin yleistä se sit on.
 
Hessu83
No mulla ei kokemusta itellä,mutta kuulin tutulta että hänellä ollu nuoruudessaan se ja nyt tullu uudestaan :eek: lääkäri oli sitte sanonut että se on todettu että se VOI aktivoitua uudestaan,jos sen oot joskus sairastanut. ei auta syytellä puolisoa sitten kun lääkäristä tällästä kerrottu :D
Et kaikkea sitä kuuleekin ja näköjään nuo taudit on monet sellasia et kerran saat niin voit saada uudestaan hoidosta huolimatta!
 
samaa siis mäkin kuulin kuin Hessu83 vaikka luulin kanssa että ei se mihkään voi aktivoitua kun siihen kerta lääkkeet on.
Nyt tätini joka on neuvolassa terkkana, (pakko oli kysyä kun nii jäi häiritteen :)) kertoi että jos sen on kerran sairastanut niin se voi myös herkästi tulla uudestaan, jotenkin se kynnys madaltuu tms. ja sit saman homman sanoi kun tossa Hessu83 jutussa että ei parane heti ainakaan puolisoa syytellä...
 

Yhteistyössä