KKK, ilmoitusluontosta asiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Name-No
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Name-No

Aktiivinen jäsen
16.02.2009
1 589
2
36
Ihan pakko ilmottaa sulle että olet jäänyt mulle mieleen; jo muutaman kerran kaupungilla ollessani olen huomannut ajattelevani joistain ihmisistä että "Kohta tuo varmaan suhahtaa että 'kotona kirves kädessä'." .... :p :laugh: On kai jäänyt ne sun uimahalliketjut mieleen.... :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Name-No:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
:D :D :D Se kuiskaus kuuluu, kun sitä vähiten osaa odottaa :D

:D Mä olen hyvin varautunut kun joka toista vastaantulijaa epäilen.... :p :saint: :xmas:

Kai tuut heti palstalle kertoon, jos kuiskauksen kuulet? Ja haukut, miten hirveeltä näytin :D :D :D

Tottakai.... :o :attn: :attn: Heti ensimmäisenä tulen antamaan tänne virallisen raportin kuiskauksesta ja kuiskaajasta. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:
Mua kyllä jännittää eniten siellä uimahallin saunassa...! :D

:laugh: Miten sitä voi enää uimahallissa käydäkään ilman että mielessä pyörii rakkaat palstalaiset.... :xmas:

No kun kerran KKK puhui, että siellä hämärässä saunassa saattaa joskus kuulua "kotona kirves kädessä"! :laugh: mä kyllä olen jo tehnyt asiaa varten mielikuvaharjoituksia ja jos joskus tuon hennon kuiskauksen kuulen niin esitän täysin tietämätöntä! :D

Mua kyllä jännittää eniten siellä uimahallin saunassa...! :D

:laugh: Miten sitä voi enää uimahallissa käydäkään ilman että mielessä pyörii rakkaat palstalaiset.... :xmas:

No kun kerran KKK puhui, että siellä hämärässä saunassa saattaa joskus kuulua "kotona kirves kädessä"! :laugh: mä kyllä olen jo tehnyt asiaa varten mielikuvaharjoituksia ja jos joskus tuon hennon kuiskauksen kuulen niin esitän täysin tietämätöntä! :D

:D Niin.... tai sitten nostat hirveän äläkän että ANTEEKSI, MITÄ TE ROUVA SANOITTE???? ONKO TEILLÄ ROUVA KAIKKI IHAN KUNNOSSA? :o

:whistle: :saint:

Yhteistyössä