Oon siis lähdössä viikonloppuna viihteelle. siis jos kukaan tietää ELOMESSUJA?? Ei ollut tarkoitus juoda vaan mennä katteleen tuttuja sinne ja kuuntelemaan musiikkia. No ukko-kulta toikin mulle 2 VIP passia, joilla pääsee ilmaiseksi sisään, Saa juoda olutta, siideriä, limua niin paljon kun napa vetää, saa syödä pizza-slicejä ja maggaraa niin, että napa ruskaa...
Ja limulinjalla kun piti olla... Mitäköhän sitä tekis? söis pizzaa ja juo limuu??
Ja limulinjalla kun piti olla... Mitäköhän sitä tekis? söis pizzaa ja juo limuu??