KIWA UKKO

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KYRSÄ
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

KYRSÄ

Aktiivinen jäsen
15.09.2006
2 382
0
36
Oon siis lähdössä viikonloppuna viihteelle. siis jos kukaan tietää ELOMESSUJA?? Ei ollut tarkoitus juoda vaan mennä katteleen tuttuja sinne ja kuuntelemaan musiikkia. No ukko-kulta toikin mulle 2 VIP passia, joilla pääsee ilmaiseksi sisään, Saa juoda olutta, siideriä, limua niin paljon kun napa vetää, saa syödä pizza-slicejä ja maggaraa niin, että napa ruskaa...

Ja limulinjalla kun piti olla... Mitäköhän sitä tekis? söis pizzaa ja juo limuu?? :D
 
Heitä kruunaa ja klaavaa! Jos klaava niin siideriä, jos kruuna niin olutta tai päinvastoin.Mutta jos raha jää kantilleen,niin sit varmaan limua...tai lonkeroa :kieh:
Iloista viikonloppua! =)
 

Yhteistyössä