kivuttommat supistukset ja rv 40+

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ????
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

????

Vieras
Valvoin viime yönä klo 01-04 kivuttomien säännnöllisten supistusten takia. Aikaisemmin ei muita "oireita" ole synnytyksen käynnistymisestä ollut. Klo 04 jälkeen supistuksen lakkasivat ja olen nukahtanut. Nyt aamulla on ollut taas muutama kivuton supistus.

Voisiko tämä tarkoittaa synnytyksen käynnistymistä? Esikoistani odotan ja aivan ulalla missä mennään... Ovatko muilla supistukset muuttuneet kivuliaiksi ja missä vaiheessa?

Minulla oli kivuliaita supistuksia vasta synnytyssalissa, kun laittoivat oksitosiinitipan vauhdittamaan synnytystä. Sitä ennen supistukset oli vain jonkinlaista jomotusta alaselässä ja reisillä.
Eiköhän sulla ole synnytys käynnistymässä, uskoisin näin! Onnea matkaan!

Mulla oli kans rv 40 tommosta. Ja sit jouduinki jäämään synnärille sisään (olin siis samana päivänä menossa verenpaine kontrolliin) ja noiden suppareiden takia mut otettiin sisään.

mulla oli myös noilla viikoilla ihan hirveesti harjotus suppareita..siis ihan että piti oikeen pysähtyä jos oli liikkeellä kun ne supparit kiuteski tunsi vaikka kivuttomia olikin.
poika syntyi viikolla 41+2
mun synnytys käynnistettiin samalla viikolla kun olis ollut se yliaikaiskontrolli.
onko sulla missään vaiheessa tullu minkäänlaista kipua niihin supistuksiin,edes yksittäisiä vihlasuja tms?
mulla ainakin kun käyninstettiin niin ekat supparit ei tuntunu missään,ja pikkuhiljaa rupes tulemaan semmosiat pientä kipua..synnytys eteni sitten sen tipankin ansiosta nopeesti.

mua jänskättää sun puolesta,toivotaan että syntys..muistan ne viimeset päivät ja sen helteen..poika synty elokuun lopulla 07

Mitään kipua ei ole supistuksiin liittynyt. Itsellenikin noita harjoitus suppareita on aina välillä tullut mutta yleensä olen liikkunut. Näissä outoa on ollut se että tulevat ihan paikallaan ollessani. No ei voi muuta toivoa kuin että synnytys olis tosissaan käynnistymässä. Parin päivän päästä vaihtuu tosiaan viikko 41, joten ajoitus olisi kyllä kohdillaan.

Yhteistyössä