1
1.tulossa...
Vieras
Vk 27+ menossa ja noita tulee välillä ainakin 20 pv:ssä. Mietoa selkäsärkyä esiintyy noiden yhteydessä ja (harvemmin) alavatsa aristaa myös tunnusteltaessa. (Todella harvoin on esiintyy kyllä myös kipeämpiä suppareita, n. 1 viikossa.) Onkos tuo normaalia? Kannattaakos noista kontaktoida ollenkaan sairaalaan?