Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Tuohan se oli ongelma mullakin :headwall: :headwall: . Meikä mamma kun paineli tyytyväisenä töissä enkä mitään ihmeellistä huomannut :/ .
Onko sulle koska tehty viimeksi kohdunsuun tutkimus? Siitähän voi päätellä että onko ne supistukset kypsyttäneet vai olleet vaan niitä harkkareita.
Viikko sitten on tehty se, mutta totta puhuakseni se neuvolalääkärikäynti on mun mielestä yhtä tyhjän kanssa. Joku yleislääkäri se on, vilkaisee vaan pikaisesti eikä tuntunut edes sf-mittaa osaavan mitata... Sama lääkäri ei viime raskaudessa huomannut että lapsivesi puuttuu, vaikka keskussairaalan lääkäri sanoi että kyllä sen lääkäri mahan päältä tuntee selvästi. Ja olihan se maha ihan eri tuntuinen ja mallinen silloin...
No voi hitsi :/ . :/ Sinuna mä ainakin ottaisin vähän rauhallisemmin jos ja kun niitä suppareita tulee. Mulle just tänään annettiin ohjeistus että viikkoon 34 asti pitäis olla rauhassa ja sitten voi jo vähän irrotellakin

.
Annan sulle saman ohjeen kuin mitä (selvästi asiantunteva) neuvolan täti tänään antoi: niitä supistuksia kannattaa kunnioittaa ja muistaa levätä sekä juoda paljon. vauva kun on vielä niin pieni meillä molemmilla, eli vielä tarvittaisiin paljon kasvuviikkoja kuitenkin.