E
ensisynnyttäjä
Vieras
Mulla on laskettu aika ensi maanantaina ja olo on ollut pari viimeistä päivää tosi kurja. Alaselkää, -päätä ja vatsaa särkee koko ajan pieniä taukoja lukuunottamatta. Vatsa on melkein koko päivän kova, aivan kuin olisi koko päivän kestävä harjoitussuppari. Kivuliaita suppareita tulee melko usein. Viime yönä tuli koko yön parin tunnin välein ja kello viidestä kahdeksaan 5 minuutin välein. Siis kivuliaita ja luulin jo, että kohta lähdetään sairaalaan. No, nukahdin lopulta ja sitten tuli aamulla ja nyt noin tunnin välein.
Mä en kestä, jos ei synnytys ala kohta! Jos tässä pitää vielä kestää näitä kipuja vielä viikko, niin aarg!
Millainen olo teillä on ollut muutamia päiviä ennen synnytystä? Onko ollut useampi päivä kivulias ennen kuin synnytyssupparit oikeasti käynnistyvät?
Onko teidän mielestä mun vaivat ihan normaaleja, vai pitäisikö soittaa neuvolaan? Sen takia kyselen, kun olen ensikertalainen ja ei ole hajuakaan millainen olo edeltävällä viikolla pitäisi olla...
Mä en kestä, jos ei synnytys ala kohta! Jos tässä pitää vielä kestää näitä kipuja vielä viikko, niin aarg!
Millainen olo teillä on ollut muutamia päiviä ennen synnytystä? Onko ollut useampi päivä kivulias ennen kuin synnytyssupparit oikeasti käynnistyvät?
Onko teidän mielestä mun vaivat ihan normaaleja, vai pitäisikö soittaa neuvolaan? Sen takia kyselen, kun olen ensikertalainen ja ei ole hajuakaan millainen olo edeltävällä viikolla pitäisi olla...