Kivuliaat supistukset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pirpana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pirpana

Vieras
Osaiskohan joku neuvoa... neuvolasta ei vastattu (ylläri). Mulla on onneksi ensi viikolla sinne aika, mutta kyselisin josko jollain olisi vastaavasta kokemusta!

Eli mulla supistelee kivuliaasti aina fyysisen rasituksen yhteydessä, olen viikolla 29. Lyhyenkin matkan kävely (esim. töihin) menee hammasta purren, ja raskaampia kotitöitä yritän välttää. Kohdunsuu ei ollut lyhentynyt kuitenkaan, eli kaikki taitaa sinänsä olla ok. Lääkäri pisti mut "lepäämään" viikoksi, mutta sanoi, että jos supparit jatkuu, niin ota yhteyttä.

Mitä seuraavaksi tapahtuu? Voiko lääkäri pistää saikulle raskauden loppuun tms?

On niin vaikeaa jotenkin, mua harmittaa kun ei voi tehdä asioita "kuten ennenkin". :( Tykkäisin kolailla lumia kotipihalla yms, mutta pelottaa kun tulee supistuksia.

Mulla oli tollasia kahdessa raskaudessa. Ei niistä muuta haittaa ollut kun se kipu, vauvakin synty vasta ajallaan. Eipä siinä muuta voi kun ottaa rauhallisesti. Mä en voinut enää edes kävellä esikoisen kanssa mihinkään vähänkään kauemmas puistoon, supistui meidän elinpiiri loppuajaksi.

Onko ne sitten harjoitus suppareita mitä tulee ei kivun kera vaan vetää alavatsan ihan pinkeeksi?? Olen viikolla 26. Ja tosiaan huomaan jos käyn koiran kanssa reippaalla lenkillä tai töissä on raskas tahti.

Yhteistyössä