J
"just"
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja neljäs_tulossa;25423019:Kannattaa ostaa semmonen kantopussi suksille.. Se on tosi kätevä.
Tässä on ideaa, ja jopa hyvä neuvo .flower:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja neljäs_tulossa;25423019:Kannattaa ostaa semmonen kantopussi suksille.. Se on tosi kätevä.
Puh, eikö se ole vain sukset ja sauvat jotka pitää saada joko kantopussiin tai suksipidikkeisiin? Ja monot kassiin. Millaisia Einstein-versioita te sitten hankitte kun lapset ei kykene tuon vertaa itse tekemään?
Mä olen suksien hommaamista ja pakkohiihtoa vastaan ihan siksi että viime vuonna kun oli hiihtokelit niin koulussa hiihdettiin kahdesti, useimpina vuosina kerran tai ei kertaakaan. Meillä lapset ei siitä hiihdosta niin pidä että vapaa-ajallaan harrastaisivat, enkä meinaa pakottaa/edes rohkaista kun harrastavat muuta urheilua useati viikossa.
Luistimia ja sisäpelikenkiä meillä käytetään muutenkin viikottain mutta kyllä vituttaa ostaa monet sukset ja säilöä niitä muutenkin ahtaassa varastossa sen takia että niitä saattaa kerran vuodessa tarvita, ja silloinkaan hiihtäjällä ei ole kivaa.
Mulla on vähän omia antipatioita hiihtoa kohtaan, jäänyt traumat koululiikunnasta enkä ole 6. luokan jälkeen hiihtänyt, tuskin tulen hiihtämäänkään.